. Bana bakıyordu . " Ahh Lay. Lay'dı değil mi ? * Lay kafasını evet diye salladı * hayır kardeş değiller ama o kadar uzun zamandır arkadaşlar ki artık kardeş gibiler. Sen çok iyi bir şakacısın bu arada ."Babam'ın açıklamasıyla Luhan'a baktımAbim birden konuşmaya başladı .
" Bir dk sen Smile'nin sevgilisi değil misin ? Yani gazetelerde öle yazıyordu---
***********************************************
" Bir dk sen Smile'nin sevgilisi değil misin ? Yani gazetelerde öyle yazıyordu-- "
Ahh boşboğaz abim yine benim iki ayağımı bir pabuça sokucaktı. Ben abime öldürücü bakışlarımla boğarken Luhan sade , kolay ve rahat bir şekilde konuşmaya başladı;
" Size açıklamanın en kolay yolu ile anlatıcağım bay Baye Yoon ( Smile 'nin babası ) .... Bizim ünlü bir grup olduğumuzu biliyorsunuz . Bu nedenden ötürü muhabirler en ufak bir şeyde etrafımızda olmaktan hoşlanıyor. İstatiklere göre biz kızınızla konuşurken çekilmiş fotoğraflarda internete ve magazinlere verildi . Yani kızınızla bir ilişkim var diyemem ." bunları söylemesi neden kalbimi acıttı. Resmen benden hoşlanmadığını söylüyor.
" meşe odun'u " happy'nin koluma vurmasıyla dışarıdan düşündüğümü anladım. ' Hay aksi şeytan ' bu sefer içimden söylediğime eminim . Ama ben kesin deliyim . Kendi kendime konuşuyom , kendimle kavga ediyom ve bazen dışarıdan düşünüyom. Babam bana doğru döndü .
" Neden öyle dedin kızım . Yoksa......ilişkiniz varda açıklamadı diye mi böyle konuştun ?" ' yaa baba saçmalama kim sever bu odunsal şeyi' derdim ama yemedi .Sadece ;
" Tabikide hayır baba sadece bu aralar meşe odunu çoğaldı diyordum içimden ama dışarıdan düşünmüşüm. " ' meşe odunu ' sözününün üstüne basa basa söyledim. Abim lafa atladı .
" Konuşurken çekmişler diyorsun ama siz fotoğrafta sarılıyordunuz . Bunuda açıklasana ...?" Abim Luhan'a doğru yaklaştı .Ben hemen abimin kolunu tuttum .
" Abiiiiiiiiii-cim biz şakalaşıyorduk s-sonra L-luhan'nın a-ayağı k-kaydı ve üzerime d-düştü. Yani öyle oldu ."
Happy ve Dreams'ın ' hadi seni gidi seni yine yirttın . ' bakışını görmezden geldim ve abimin inanmış yüzüne baktım. Saftrik şeyyyyy....
" Çocuklar hadi oturunda konuşalım biraz sohpet edelim değil mi ? Hangi şirket'le çıkış yaptınız ? " Ben sadece Luhan'ı inceliyordum. Balküpü renginde saçları , geyik gibi gözleri ve ihtişamli dudakları ... Ayy ben ne düşünüyorum yaa ...
--- YAZARIN AĞZINDAN ----
Smile Luhan'ı süzdükten sonra bakışlarını yerdeki halıya indirmiş halının desenini incelemeye başlamıştı. Luhan bir süre sonra Smile'yi izlemeye başladı . Bu kızda kendini çeken birşeyler vardı. Luhan Sehun'nun kendi kolunu dürttüğünü hissettikten sonra kulağını ona doğru yaklaştırdı;
" Oğlum kızı delip geçtin. " Luhan Sehun'a anlamıyorum bakışı attıktan sonra Sehun Luhan'nın kolunu çekip kulağına fısıldadı;
" Diyorum ki Smile'yi dikizlemeyi bırak . Kıza gözlerinle taciz ediyorsun ." Luhan Sehun'nun söylediklerine kıkırdadıktan sonra kulağına ;
" Kime çekmişim. Aynı senim . Ben gözlerimle taciz ediyorsam sende Happy'i gözlerinle tecavüz ediyorsun ." Sehun birden Luhan'nın söylediklerinden sonra hafifçe ibne sırıtışı ile ..
" Afferim bana benze biraz." Sehun bunları söyledikten sonra bakışlarını tekrar Happy'e çevirdi. Happy Smile ve Dreams ile kısık sesle konuşuyorlardı . ' Ne kadarda kusursuzsun .. Beni severmiydin acaba ?' diye düşündü .Sonra kafasını sağa sola salladı.' Severse sevsin ben bu süslü pakizeyi mi ( Sehun mslmn bi kere :))) Sehunumuz Türk'tür asdfgh) sevicem .' Sehun kendi düşüncelerine dalarken Happy'nin onu izlediğini bile anlamamıştı. ' Ne düşünüyor ki ? ' Happy kızları dinliyormuş gibi yapıp Sehun'u düşünüyordu.
" Happy Sehun'u dikizlemesene sapıkk" Happy Smile'nin sesi ile irkildi .
" Hı?" Happy daha ne olduğunu anlamadan Dreams sessiz bir kahkaha attı.
" Ayy happy az aşık ol biraz az aşık ol. Olmuşsun deli aşık ." Smile Dreams'a doğru yaslandı ve totişini happy'e çevirdi.
" Kızlar ne oldu ? Yine mi Happy kızımı sinirlendirdiniz ?" Happy hemen Bay Yoon'nun yanına otutup kolunu koluna geçirdi . Yavru köpek bakışlarıyla kendini acındırdı.
" Evet Bay Yoon lütfen onlara kızın ." bu sözlerin üzerine Smile ve Dreams gülmekten yerlere yatıyorlardı . Exo kahkaha atmamak için kendilerini resmen sıkıyorlardı . Sehun bir ara ' ne kadarda sevimli banda böyle bakar mısın ? ' diye içinden geçirmesiyle hemen kaşları çatıldı ' Ya bana ne oluyor bu kızı sevimli bulamam benim düşmanım bu ! ' diyerek kendine geliyordu . Fakat Happy'nin sevimli tüzü herşeyi bozuyordu. Lay oturduğu yerden kalkıp Dreams'ın yanındaki boş yere oturdu.
" Dreams seninle az konuşsak olur mu ?" Lay'ın sorusuyla Dreams tüm dikkatini yanındaki tatlı çocuğa yöneltmişti.
" Tabii. Bir sorun mu var Lay ?" Lay Dreams'ın isminn onun ağzından dökülüşü ile eridi.
" Hayır sadece.... Ahh seni tebrik ederim diycektim." Dreams sadece şaşkınca yüzüne bakıyordu .
" Nasıl ?" Lay derin bir nefes alıp etrafa baktı herkez kendi aralarında konuşuyordu sadece 5 kişi hariç ; Sehun , Happy , Smile , Luhan ve.... Jin Yoon ( Smile'nin abisii ) . Onlarda zaten Lay ve DreamsEi pür dikkat izliyorlardı .
" Sevgilin varmış . Onu tebrik etmek istedim." Dreams birden sesinin yükseldiğini bile fark etmeden konuşmaya başladı.
" SEN NE SAÇMALIYORSUN !? BENİM O GÜNDEN,, O KAZADAN ,,,,,,, ONDAN SONRA KİMSE İLE SEVGİLİ OLMADIM.. SEN KİMSİNKİ BANA BÖYLE SÖZLERLE GELİRSİN. SEN BENİM NELER YAŞADIĞIMI BİLMİYOR MUSUN ? NELER ATLATTIĞIMI ? SEN NE ADİ HERİFMİŞSİN . BENİ HİÇ DİNLEMEMİŞSİN . BİRDAHA GÖZÜME GÖZÜKME ADİ P*Ç ( pardonn ) HERİF." Dreams'ın ani çıkışı ile tüm gözler onlara yöneldi . Dreams ağlıyarak evden çıktı ve özel araba ile evden uzaklaştı . Bütün herkez sorar gözlerle Lay'e bakıyordu .
" Özür dilerim efendim ben..." sözünü bitirmeden evden çıkıp gitti. Diğer Exo üyeleride ayaklandı .
" Özür dileriz efendim . Çok özür dileriz . Lay.. yani o biraz şey---" Suho daha sözünü bitirmeden Bay Yoon gülümsiyerek Suho'nun omuzunu patpatladı.
" Başka bir zaman bir akşam yemeğinde konuşuruz siz arkadaşınızın arkasından gidin ." Suho Bay Yoon'nun sözlerinden sonra minnettarlığını eğilerek gösterdi . Exo eğildikten sonra evden çıktılar. Kapıda uğurlanırken Luhan Smile'nin , Sehun ise Happy'nin gözlerine bakıyordu. Herkez dağıldıktan sonra hepsi sıkıntılı bir rüya'ya daldılar. Bakalım yarın neler olucak ??
KISA BİR BÖLÜMLE KARŞINIZDAYIM :) AMA DİĞER BÖLÜMÜ BİRAZ DAHA UZUN YAZMAYA ÇALIŞICAM ..
DREAMS VE LAY'IN ARASI DÜZELİCEK Mİ ?
SEHUN HAPPY'E OLAN DUYGULARINI KABUL EDİCEK Mİ ?
PEKİ HAPPY SEHUN'A KARŞI BİRŞEYLER HİSSEDİYOR MU ?
LUHAN İLE SMİLE NASIL BİR YOLDA İLERLİYECEKLER ?
DİĞER BÖLÜMDE GÖRÜŞÜRÜZ...
SARANGHAE... CASUSSS.....