Suho konuşmasını bitirir bitirmez Happy ve Sehun sanki birbirlerinden haberlilermiş gibi;
(haberleri cidden yok tamamen tesadüf)
,
''BURADA NELER OLUYOR ?!'' Bu cümle bittikten sonra birbirlerine sanki öldürecekmiş gibi baktılar.
Biz ise bu olanların şokunu daha atlatamadan sadece sessiz kaldık ...
_Sadece sessiz_
************************************
" Yani siz yağmurda ıslandınız ve... sonuç bu dimi? " Suho bir eliyle beni diğer eli ile Luhan'nı işaret etti. Ben kafamı 'evet' diye sallarken Luhan'a göz ucuyla baktığımda o da bana göz ucuyla bakıyordu .
" Luhan sen ne diye cafe'de bekliyordun ki ?" Sehun Luhan'a meraklı ve hesap sorarmış gibi bu soruyu sordu. Sehun oturduğu yerden ayaklanıp Luhan'nın yanındaki boş küçük yere sıkışmaya çalıştı.
" YEAH ! Hyung biraz kayda bizde oturalım yaymışsın totişini Allah Allah biraz kalçanı erit istersen. Muymun totosu olmuş seninki biraz sanki. Dur bakim. * o arada Sehun Luhanın totosuna bakmak için biraz yana doğrulttu. *" Luhan Sehun'nun koluna hafifçe vurarak.
" Sen kendine bak. Oturduğun yere sığamıyorsun camış . " Luhan Sehun'u oturmaya çalıştığıyerden ittirdi. Ya bu çocukta nasıl bir güç var. Bir eli ile Sehun'u itti diğeri ile Chen'i tutup yanına oturttu.
" Bak Sehuncuğum! Sığan sığıyormuş . Gördün mü ?Kendine ben kiloluyum demiyorsunda- neyse .. " Chen resmen Luhan'ın yanında 2 kişilik yer varmış gibi yayılmıştı .
" Ne ? Sen bana kilolumu diyorsun sen--" daha Sehun lafını bitirmeden Happy lafa karıştı.
" Sehun işte kabul et . Biraz şeysin kilolu tombiş . Hımm hatta yemiş yemiş s*çmamış seni tombalak şeyde diye biliriz ." Sehun ağzını açmış işaret parmağıyla kendini gösteriyordu. Yani kısacası Sehuncuk hariç herkez gülüyordu. Ama dışardan gülme seslerini duyan evde büyük bir parti var sanar . Bu ne lan 15 kişi'den çıkan anırma sesleri. Tch Tch bu ne be birde şarkıcı olucaklar.
" Başka kaldı mı ?" Sehun Happy'e dönmüş çiçek yaptığımız şekilde kollarını göğsünde bağlamış direkt yüzüne bakıyordu.
" Ne kaldı mı?" bu sefer ikisininde gözleri birbirini 100 öldürmüştü.
" Diyorum ki yani başka benim hakkımda içinde tuttuğun şeyler kaldıysa kus kus sen devam et . " Bu sefer Sehun'un yanına Happy'de eklenmişti. İkisi birbirini boğazliyacaklar ama biz gülüyoruz .
" Evet aslında var--" Happy'nin sözünü kapı zili bozdu .
"DİNG DONG DİNG DONG"
" Ben baktımmm" Dreams kapıya doğru koştu .
" acaba kimmiş--" sevinçli çığlıkları kapı açılınca kesilmişti. Şok olduğunu anlaya biliyordum yani gerizekalı değilim. Kaç senelik arkadaşım sonuçta . Hayırdır inşAllah bu sefer yumurtadan ne çıktı..acaba ?
" s-s-si-siz---" kekemelemeye başlayınca yanına doğru gittim.
" Dreams kimmiş? " kapıya doğru yaklaştığımda Dreams'i 90 derece eğilmiş buldum. Kapıdaki adam ve kadın bana tanıdık geliyor .Zaten şu muşmula suratlıda ...