İkiside çok iyi bir şekilde not tutuyordular. Hemen Dreams!! ve ...happy...'nin yanına gittim .Beraber yemekhaneye gitmemiz gerektiğini söyledim. Dreams kitaplarını topladı ve sıradan kalktı....
tam sınıftan çıkacaktık ki........ Birden sınıfa 11 erkek girdi. Yanımdaki çocuk sıradan kalktı ve o 11 erkeğin arasında saçları kahverengi olan birisiyle ( sehun ) tokalaştı. ( hani şu erkeklerin tokalaşma şekilleri var ya onun gibi . )
" Neden geldiniz kafeteryada buluşurduk. Yaa maknea artık elimi bıraksana!! " diye yanımdaki çocuk yani sıra arkadaşım söze başladı.
" İyi bıraktık . Hadi kafeterya çoktan dolmuştur bizim masa hariç ." bu nedemekti . ' bizim masa hariç ' filan
" Eşkiya mısınız siz?" diye içimden geçirdim ki.... ama neden herkez bana bakıyor .
" Efendim ? sen nededin az önce. ?" o maknea mı ? ne ? kim ise bana doğru yaklaştı. Kızlar bana şaşkın şaşkın bakıyorlardı. Demek ki yine düşüncelerimi içimden değil dışımdan söylemişim . Neden hep böyle yapıyorum .
" Ne oldu zoruna mı gitti gerçekleri duymak ?" Ben tabi özür dileyiceğime lafımın arkasında dururum . İşte benim lafımla birisi yanıma yaklaştı.
" Pardon ama gerçekleri duymak derken ? Biz eşkiya filan değiliz sadece---" derken sözünü kestim.
" Sadece ne ? Serseri misiniz ? Bak sen şuna sürü gibi toplanmışsınız 8-9 erkek serserilik eşkiyalık yapıyor. " Birden ...happy... kolumdan çekiştirdi .
" Sook Yoon lütfen sus! " ben ama yinede yerimden ayrılmayıp gözlerimin içine bakan çocuğun gözlerine bakmaya devam ettim. Gülümsiyerek yere baktı sonra yine gözlerime baktı. Ne ? Neden bu kadar tatlı ? Off saçmalama Sook Yoon ..
" Demek ki adın Sook Yoon dimi ? Peki soyadın ne Sook Yoon." tatlı bir şekilde sordu. Nasıl ismimi bu kadar tatlı söyledi anlamıyorum . Bende cevap verdim malum soyadım çok ünlü . Yani karşısında Cumhurbaşkanı ' nın kızı duruyor .Şımardım..
" Neden söyliyecek mişim serseri ? İsmimi bilmen bile yeterde artar . " Ama bakınca sıra arkadaşım ( Kris) galiba beni tanımıyor . Çünkü arkada ki konuşmaları duyuyordum. Orada sıra arkadaşım ve yanında siyah saçlı ( Tao ) konuşuyordu. Kısıktı ama duydum .
" Onun soyadı ne Hyung?" siyah saçlı ( Tao ) sordu sıra arkadaşım cevap verdi.
" Bilmem duymamıştım . Birdaha sormadım . " dedi . Bende bilmelerine gerek yok diye düşündüm . Dibimdeki çocuk yeniden konuşmaya başladı .
" Artık bana serseri demesen . Benim bir adım var Luhan. Lütfen bana ismimle hitap etsen . " Öğrendim ... :) Adı Luhan'mış . Ama neden çok tatlı bakıyor. Hee- Sook Yoon hemen kendine geliyorsun . Birden irkildim. İç sesim beni terk etti sonunda :). Bende ona adıyla hitap ettim . O istiyorsa .. Biraz dalgamı geçsem . Çünkü sınıfa birkaç öğrenci toplanmaya başlamıştı.