4.BÖLÜM -- OLAYLARR

289 16 1
                                    

--- SMİLE'NİN AĞZINDAN ---

Dreams için zor bir gün olmuştu dün okulda kazayı anlatınca biraz rahatlamıştı. Biz ise halimize şükrediyorduk böyle şeyler başımıza gelmediği için. Dün okuldan çıktıktan sonra Dreams'ın pisikolağına gittik 2 saat'lik terapiden sonra Dreams daha iyi gözüküyordu.

Bu gün güzel bir gün olacak diye içimde güzel bir his var. Hemen kalkıp kısa bir duş alıp okul ünüformamı giydim. Saçımı bu gün kendi haline bırakıcam . Topuklu ayakkabımıda giydim hayır yani anlamıyorum topuklu ayakkabısız nasıl yürüyorlar mesela bizim Dreams kızın hayatta topuklu ayakkabı giydiğini görmedim hayır onları nasıl giyiyorsa dümdüz. Hemen aşağıya indim. Bu gün evde kimse yoktu. Çok sevigli abiciğim'in erkenden dersi varmış, annem ise happy'nin Annesi'nin moda evine gitti babamda mağlum Cumhurbaşkanı hemen ayak üstü birşeyler atıştırıp sofradan kalktım kapıda şöför bekliyordu hemen arabaya bindim. Evden okula gidene kadar kulaklığımı takıp EXO'nun bütün şarkılarını dinlemeye başaldım. Bu çocuklar çok iyilermiş yaa. Ben nasıl hiç duymadım anlamıyorum. Okula geldiğimde happy bahçede bir banka oturmuş bizleri bekliyordu. Hemen yanına gidip oturdum kitap okuyordu kitaba baktığımda ise John Green'in Aynı Yıldızın Altında kitabını okuduğunu gördüm benim geldiğimi farkedince kitabının ayracını koyup çantasına koydu. Dreams'ı bekliyorduk o gelene kadar hiç konuşmadık. Dreams içeri girdiğinde bütün gözler ona kaydı ona kayan gözlere baktığımda ise herkesin ona acıyan gözlerle baktığını gördüm. oda biliyordu ama aldırış etmiyordu. Kafası dimdik yürüyordu o da hemen gelip yanımıza oturdu uyumamıştı bütün gece gözlerinden anlaşılıyordu. Gözünün altında ki çizgileri ve morlukları kapatmaya çalışmıştı normal bakan bir insan anlamazdı ama benbir makyaj ustası olarak direk anlamıştım hahaha. Ben bunları düşünürken Happy'nin kolumdan çekiştirmesiyle kendime gelmişti sanırım ders zili çalmıştı. Ders kimyay'dı ben bu dersi hiç sevmezdim gerçi ben bütü dersleri sevmezdim ama hoca geldiğinde hepimiz ayağa kalktık sonra hoca ders anlatmaya başladı. Sınıftaki herkes kafayı sıraya gömmüş ya yarısı uyuyordu ya da bir şeyler düşünüyordu bizim Dreams bile kafayı sıraya gözmmüş bir şeyler düşünüyordu . İnanmıyorum bizim Dreams Mi??? Ders bitiminde üçümüzde kafeterya'ya indik. Bir masaya oturduk konuşmuyorduk garipti genelde biz üçümüz bir araya gelince çok konuşurduk.Bakın ben hala içimden kendi kendimle konuşuyorum deliridim sonunda. Bu sessizlikte yine aklıma bir şey geldi. Ben dün sinirden Luhan'ı istemeden kırmıştım ona bir özür borçluyum ve tamda bizim karşı masamızda oturuyorlardı. Ayy benim şansım işte. Masadan süratli bir şekilde kalktım Dreams ve happy bana ' ne oluyor 'bakışı attı. Bende aldırmadan EXO'nun masasına gittim. Gittiğimde çok hararetli bir şekilde konuşuyorlardı beni bile farketmemişlerdi. Kendimi göstermek için küçük bir öksürük çıkarttım . Çıkardığım küçük öksürük sayesinde bütün herkezin gözü bana kenetlenmişti hemen konuşmaya başladım. Kafeteryadakıların bile . Dikkat çekmemeliydim aslında ama ben .....

'' Luhan konuşabilirmiyiz?'' Luhan hemen sandalyeden kalkti.

'' Tabi bahçeye çıkalım''

Luhanla bahçeye çıkana kadar hiç konuşmadık. Ben önde o arkamdaydı . Bahçeye çıktığımızda okulda ki bütün gözler bizedeydi. Biz ise aldırmayıp bir banka oturduk. Bana 'ne oldu 'gibi bakış atmıştı bende hemen konuşmaya başladım.

'' Şeyy ben dün için özür dilerim sana bir şey olurdiye korktuğum için sana çıkıştım yani bak gerçekten üzgünüm.''

SCHOOL EXOHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin