9. BÖLÜM --- KİM BU ÇOCUK ?

221 11 2
                                    

" SEN NE SAÇMALIYORSUN !? BENİM O GÜNDEN,, O KAZADAN ,,,,,,, ONDAN SONRA KİMSE İLE SEVGİLİ OLMADIM.. SEN KİMSİNKİ BANA BÖYLE  SÖZLERLE GELİRSİN. SEN BENİM NELER YAŞADIĞIMI BİLMİYOR MUSUN  ? NELER ATLATTIĞIMI ? SEN NE ADİ HERİFMİŞSİN . BENİ HİÇ DİNLEMEMİŞSİN . BİRDAHA GÖZÜME GÖZÜKME ADİ P*Ç ( pardonn ) HERİF."  Dreams'ın ani çıkışı ile tüm gözler onlara yöneldi . Dreams ağlıyarak evden çıktı ve özel araba ile evden uzaklaştı . Bütün herkez sorar gözlerle Lay'e bakıyordu .

" Özür dilerim efendim ben..." sözünü bitirmeden evden çıkıp gitti. Diğer Exo üyeleride ayaklandı .

" Özür dileriz efendim . Çok özür dileriz . Lay.. yani o biraz şey---" Suho daha sözünü bitirmeden Bay Yoon gülümsiyerek Suho'nun omuzunu patpatladı.

" Başka bir zaman bir akşam yemeğinde konuşuruz siz arkadaşınızın arkasından gidin ." Suho Bay Yoon'nun sözlerinden sonra minnettarlığını eğilerek gösterdi . Exo eğildikten sonra evden çıktılar. Kapıda uğurlanırken Luhan Smile'nin , Sehun ise Happy'nin  gözlerine bakıyordu. Herkez dağıldıktan sonra hepsi sıkıntılı bir rüya'ya daldılar. Bakalım yarın neler olucak ??

*********************************

( SMİLE AĞZINDAN .. )

" Dreams artık üzme kendini ama çocuk nereden bilsin. Zaten sen çıktıktan sonra ağlayarak haykırarak çıktı gitti evden. Çok kötüydü durumu . Değil mi  Smile ?" Happy kadar iyi bir yalancı görmedim hayatımda. Amerikadan atılma sebebimizde o ama neyse. Benden iyi yalan seöylediği için o hep konuşurdu bu durumlarda .

" hı-hı " Dreams kararsız kalmış gibi gözlerini bir yere dikmiş ses çıkarmadan duruyordu .

" Tamam ama malesef onunla konuşmiyacağım. Son kararım ! " neyseki happy'nin yalanı işe yaradı ama ne zahmetli kızmış ya . Bir tutturdu konuşmicam konuşmicam  kanuşmazsan konuşma . Araba birden durunca  hemen camdan baktık . Off bu okuldan nefret ediyorum. Neden mi ?  Arabadan indik ve direk herkez sus pus olup gözlerini bize dikince normal . Sınıfa girene kadar EXO 'dan hiç birini görmedim. Sınafa girince birsürü boş sıra olduğunu gördüm ama ben yine kris'in yanına oturdum. Kris'in  sırası benimde sıram . Hoca sınıfa girdi fakat hala boş sıra dolu bir sınıftayım. Öğretmen girdikten sonra boş sıralara ters ters baktıktan sonra masasının orada durdu bizde selam verdik ve yerimize oturduk. Oturur oturmaz sınıf kapısı tıklandı .İçeri keltoş müdürcük girdi . Her okulun müdürü neden kel oluyor. Bu hayatın acımasızlığı. Neden SHINee'den Minho veya Teamin olmuyorda , kel , göbekli , tipsiz kıro birisi oluyor ki . Herneyse müdür girdikten sonra 11 kişi girdi sınıfa . Offffff bunların bu sınıfta olması tesadüf değildir herhalde . 

" Evet  hocam dersinizi böldüğüm için özür dilerim. Bu yeni sınıf arkadaşlarınız exo diye bilinen grup . Evet çocuklar istediğiniz yere oturun. Kendinizi tanıtmanıza gerek yok herkez tanıyor zaten .... İyi dersler ." Müdür gittikten sonra başımı sıraya koydum . Fakat birisi ışığımı kapatıyor .Kafamı kaldırdım fakat geri yumup uyuyormuş gibi yaptım .

" Uyumadığını biliyorum . " Luhan'nın sinir bozucu sesiyle doğruldum.

" Okey . Ne istiyorsun peki  ? yani baykuş gibi dikilmişsin başımda. " Eliyle kalk yaptı .

" Kalk . Burası benim . " Ben başımı hayır diye salladım. Kolumdan tuttu . kesin kaldırıcak bu yüzden kızlara beni kurtarın bakışı attım ama onlar gülmekten göremediler . Pislikolarrr. Şuan abiden farkınız yok . ;Beni çekip kaldırdı. Ve kendisi oturdu. Bende çantamı aldım ve kızların yanına oturamam çünkü zaten ikisi yanyana oturuyorlar. Bende son çare Donghae'nın yanına oturdum . Luhan'la sıralarımız yanyana .

" Sook Yoon iyi misin ? " Donghae'nin sesi ile ona doğru döndüm. 

" Evet ama bana Smile diyebilirsin. " bana çok tatlı bir gülümseme verdi .

" Tamam S-smile." Ders boyunca Luhan 'nın bakışlarını üzerimde hissettim .Zilin çalmasına 2 dk varken gözlerime Luhan'a çeviricektim ki  Donghae'nin sesi beni ona yöneltti.

" Smile Luhan denen çocuğun sorunu ne ? " hoca olduğu için fısıltı şeklinde konuşuyoruz. Ona doğru biraz yaklaştım .

" Nasıl yani ?"

" ders boyunca gözlerini senden ayırmadı. " Ben şaşkınlıkla biraz bağırmış olabilirim .Ama duyulmadı çünkü zil çalmıştı .

" Hiç mi ?" Evet diye başını salladı  . Bende hemen kalkıp kızların yanına gittim .

" Kızlar hadi kantineee " sınıftan çıktık. Neşeliyiz yani karnım kurt( wolf ..kkk )  gibi acıktı yemek yiyeceğim . Yuppii.. Kolidorda ilerlerken kolumda bir el hissettim  ve gitmemi engelliyordu.  Kızlardır düşünebilirdim ama düşünemem çünkü eli çok ağır . Hayvan mı ?  Yani o güç var yani . Bir milim dahi ilerleyemedim. Sinirle arkamı döndüm fakat hemen çatan kaşlarımı düzelttim . Karşımda utangaç bir Dong'cuk var .

" Bİr sorunmu  var Donghae ?" kolunu biraz gevşetti. Kolumu tutan elleri bu sefer ensesine gitti.

" Bu gün beraber yemek yiyelim mi? diyecektim"  ben gülümsedim tabikide başka ne yapçam ki .

" Tabi kızlara söyleyeyim kantinde beraber otururuz "Tam geri dönüyordum ki yeniden kolumu tuttu. Bu çocuğun benim kolumla ne zoru  var ?.Aralarında bir problem mi oldu anlamıyorum . Kavgamı ettiler. Yine saçmaladım ben konuyu kapatalım. Ona şaşkın gözlerle bakıyordum ki söze başladı .

" Öyle değil akşam yemeğe çıkalım mı ? diye soruyorum . Akşam buluşuyor muyuz ?" Bana çıkma teklifi ediyor ........ öldüm. Hayır'ı yüzünün tam ortasına mühür ile damgalardımda sadece söz ile dile getireyim. 

" Hay- Evet iyi olur akşam 8 'de görüşürüz . By~" Ben neden evet dedim ? Luhan'a inat olsun diye mi ? Hayır canım~.. Kimi kandırıyorum elbette Luhan'a gıcıklık olsun diye yaptım . Ordan bana tip tip bakıp yanındaki kıza gülücük saçıyorsa elbette evet derim .Arkamı dömüş gidiyorum birşey eksik bizim bitirim ikili yani bizim kızlar nerdeler ? Kantine indim Dreams'ı sırada gördüm  .Hemen yanına gittim .

" Dreams !" Dreams'ın arkasından sinsice yaklaşıp korkuttum kkkk kötü ben iş başında.. Yuppi :)

" Allah seni  ne etmesin ödüm münasip olmuyan yere karıştı. gelirken aklını kolidordamı bırktın akıllı kızcağızım ." 

" ha-ha-ha çok komik ." Ellerimi göğsümde birleştirdim . ( çiçek olduğumuz şekilde )  o ara dank etti .

" Dreams Happy nerede ?" Dreasm bıkkın bir şekilde bana döndü . 

" Sen yokken neler oldu bir bilsen . Bir çocuk geldi ve Happy'i bahçeye sürükledi . Ama çocuk çok cool . Bir bilsen " Ben şaşkınlıkla ağzımı ' o' şeklinde açtım .

" Kim peki ? Adı ne ?"

" Bilmem tanımıyorum ama adını duymuştum . Adı ---"

EVET BAKALIM BU KİM ? AYY BENDE MERAK ETTİM ( YAZAR DELİRDİ HABERİNİZ OLSUN :) ) 

SMİLE VE DONGHAE YEMEKTE NELER YAŞIYACAK ?

EXO NEDEN KIZLARLA HİÇ KONUŞMUYOR ?

DREAMS NEDEN BÖYLE SOĞUK ?

HAPPY'NİN BU ÇOCUKLA ARALARINDA NELER OLDU ?

SARANGHAE...      CASUSSS....

SCHOOL EXOHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin