5. BÖLÜM -- TATLI ODUN VE DUYGUSUZ SEXY ŞEY ...

255 9 0
                                    

" Nerdeydin ? Seni ne kadar merak ettim biliyor musun ? Sana birşey oldu sandım ." Bunları Luhan söylüyordu dimi ? Bende daha fazla üzülmesin diye cevap verdim.

" Abim bırakmadı . Beni seninle buluşçam sandı . Özür dilerim ." dedim ve bana sarıldı. 

" En azından haber versen . Öldüm burda resmen . " Bende sartını patpatladım. 

" Üzgünüm haber vermeliydim ." O daha fazla bana sarıldı bende sakinleşmesini bekledim sadece bekledim.....

************************************************************

" Ah çok yoruldum ... Lütfen oturarak konuşalım ." Hemen yan tarafımızdaki masaya  oturduk  . Luhan , bir el işaretiyle garsonu çağırdı . 

" Hoşgeldiniz efendim. Ne arzu edersiniz ?"

" Teşekkür ederim, ben bir kola (cola) alayım ...Lütfen " 

" Siz ne istersizin efendim.? "  Garson bana sormuştu . O an sadece Luhan'ın  neden beni merak  ettiğini anlamaya çalışıyordum.Sadece;

" Pardon ..  ben , ben su alayım..Lütfen"

" Peki siparişlerinizhazırlanıyor .Lütfen bekleyiniz .Teşekkürler."Garson yanımızdan gitmişti ve ikimizinde ağzı buçak açmıyordu . Sonra içimdeki meraklı ben devreye girip lafı açtı .

" Şeyyy neden herkes gittiği halde  sen hala burdasın ?" 

" Merak ettim dedim ya." 

"  Nasıl merak bu ..?" içimdeki düşüncelerimi  yanlışlıkla dışımdan düşünmek gibi bir huyum var ve buna engel olamıyorum..

" ARKADAŞ merakı."  yüzünde değişik bir gülümdeme vardı. Korkunç ama çok tatlıı. Kendine gel.. Smile...

" Hmm peki Aaa saat çok geç olmuş. Happy ve Dreams beni çok merak etmişlerdir." meraklı bir şekilde bana baktı ve ;

"Annenlerin merak ettiğini düşünmüyorsun ve arkadaşlarının merak ettiğini düşünüyorsun .. İLGİNÇ .. Ben senin annen olsam seni eve almam sokağa atarım yaa."  Bende ona karşı komik  bir biçimde;

SCHOOL EXOHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin