[Umarım bölümü beğenirsiniz. İyi okumalar xx ]
- Leon
Tümör öyle mi? Doktoru ve Samatha'yı dinlediğimi belli etmemek için yorganı üstüme çektim. Samatha bana yaklaştı. Elini saçlarımın arasından geçirdiğinde yavaşça göz kapaklarımı araladım. Gülümsemeye çalıştım. ''Samatha, neyin var?'' dedim sessizce. ''Hiç hiç birşey.'' diye geçiştirdi. Gözlerini kaçırdı. Neredeyse ağlayacaktı. Biliyorum onun için çok kötü bir duygu olsa gerek. ''Doktor... ne söyledi benim için?'' dedim bilmiyormuş gibi. ''Sadece baş dönmesinin ağır bir şekliymiş .''
''O zaman çok kötü değilim değil mi? Yani okula geri dönebilirim.'' dedim imalı bir şekilde. Bana umutsuz gözlerle bakıyordu. ''Hayır dönemezsin. Oteldeki eşyalarını almaya gidiyorum. Sen uyu şimdilik , sonra evime götüreceğim seni. ''
''Tamam.'' diyip gözlerimi kapadım. Tekrar uykuya daldım. Samatha sabah olduğunda koltukta uyuyordu. Yerde bavulumu gördüm. Otelden dönmüştü. Yatakta doğruldum. Samatha 'nın uyanmaması için sessiz olmaya çalıştım. Her yerime aletler bağlanmıştı. Beni rahatsız ediyordu. Daha sonra hemşireler yanıma geldi. Üstümdekileri söktükten sonra beni tek tek cihazlara soktular. MR tarzı cihazlara... Tetkikler için hepsi lazımmış. Bunu onlar söyledi. Sonra kıyafetlerimi giydim. Samatha ben odaya geri döndüğümde uyanmıştı. Beraber kahvaltı ettik. Ona hiçbir şeyden bahsetmedim. Arabaya atlayıp onun evine doğru yola çıktık. Uzun sessizlik onun ardı ardına gelen sorularıyla bozulmuştu.
''Sabah odanda değildin? Seni nereye götürdüler?''
''Beni...ımm şey MR falan çekilecekmiş. Tomografi falan onun için götürdüler. Ha bu arada sonuçlar üç gün sonra çıkarmış. Almaya gider misin acaba?''
''Tabiki giderim. Peki bu baş dönmelerin ve bayılmaların sebebi ne Leon?'' dedi. Ona daha anlatmak ya da anlatmamak arasındaydım. Ona sevdiğim bir erkek var diyemezdim değil mi? Eğer böyle şeyleri hoş karşılamıyorsa o zaman benim için hiç iyi olmaz. Beni istemez ki. Yani bunu bilmeden ona hiçbir şey söylememekte kararlıyım kesinlikle.
''Bilemiyorum. Bende henüz sebebi ne bilmiyorum Samatha.'' dedim. Kendimden emin değildim tabiki. Yani söylerken sesim çıkmamış ya da kekelemiş olabilirim.
''Geldik.'' dedi büyük bir çığlıktan sonra. Enerjik biri gerçekten. Eve girdiğimde onun önceden gösterdiği odaya doğru ilerledim. İlaçlar bedenimi sersemleştirmişti. Nereye gitsem uyuyacak bir yer arıyordum. Hoşuma gitmiyordu. Bugün beni üzen birşey daha vardı tabi. Kevin'ın mahkemesi bugün gerçekleşecekti. Kim bilir ne kadar ceza alacaktı ? Bilmiyorum ama çok acı çekiyorum.
Yorgana sıkıca sarıldığımda birden kapı açılmıştı. Gelen Samatha'dan başkası değildi. Gözleri ışıl ışıl bakıyordu. ''Uyuyor muydu yakışıklı?'' dedi. Sesinde neşe vardı biraz. ''Evet. Çalışıyordum.'' dedim. ''Telefonunu getirmiştim ben. Birisi ararsa senin açman doğru olur.''
''Teşekkür ederim.'' diyerek telefonu nazikçe elinden alıp komodinin üstüne bırakmıştım. Samatha hala yatağımın üstündeydi. Gitmiyordu. Neden? Bu kadın bana karşı birşey mi hissediyor? Ahh Leon saçmalama. Böyle birşey olmasını istemezsin değil mi? O sana sadece arkadaş olarak bakıyor o kadar! Kendimle olan kavgam son bulduğunda hala birbirimize bakıyorduk. Ben gözlerimi kaçırıp yorgana daha sıkı sarıldım. Sonra gözlerimi kapattım. Uyuyormuş gibi görünmek için. Samatha alnıma küçük bir öpücük koyduktan sonra gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sexy Back
General FictionHomofobik kişilerin okumamasını rica ediyorum. ©Tüm hakları saklıdır. Başlangıç: 8 Eylül 2014