*2*

18.6K 167 11
                                    

'Tanıdığım ilk kişi sensin Kevin. ' dediğinde şaşırmıştım ama dönüşüm şimdi başlıyordu sexy dönüşe merhaba de Leon!

Ya çok salaktı ya da gerçekten cesur ama daha ona neler yaşatacağımdan habersizdi bu nedenle salak kategorisi daha uygundu onun için . Ellerimi dizimin üstünde birleştirdim , gözlerimi ona odaklayıp soğuk nefesimi yüzüne üfleyip korkmasını sağlamaya çalıştım.

'İkinci yarıyı oynamayacak mısın yoksa?' dediğimde gözlerimi kısmıştım. O ise dudaklarını kemiriyor karar vermekte zorluk çekiyordu. Konuşmamızın şokunu yeni atlatıyor olmalıydı. Cevap vermesine müsaade etmeden durdurmuş olduğumuz oyunun kırmızı düğmesine basıp ps'yi kapattım. Yüzüme salak bir ifadeyle bakıyor, ne yaptığıma anlam veremiyordu . Zaten normal olan da buydu. Ellerini karnında birleştirip bana bakmaya başladı . Gözleri sanki mavinin en güzel tonu gibiydi. Ve yorgun bakışlarıyla yine tavanı süzüyordu. Bana bak demiyecektim tabi ama içim bu yem için fazla hareketleniyordu. Sanki onun benim olmasını istiyor gibiydim. Kaşlarımı kaldırdım ve baktığı tavanı incelemeye başladım.

'Tavana bakmak hoşuna mı gidiyor?' diye sordum.

'Tabiki hayır (!) Sadece biraz sıkıldım ve ne dediğini anlamadım daha doğrusu ben nasıl bir cümle kurdum. ''Seninle her türlü değişime varım.'' çok cesurca değil mi sencede?'

Bu cümlesinden konuşmamızdan bir bok anlamadığı gerçekten çok net ortadaydı. Gözlerimin tavanla temasını kestim. O da aynı şeyi yaptı.

'Bilmiyorum , belki de cesurcadır ha! Göreceğiz.' dedikten sonra en piç sırıtışımı yüzüme yansıttım.

'Derken?'

'Bak Leon daha yolun çok başındasın. Benimle gerçekten yaşamak istiyor musun?'

'Burada yeni olduğumdan senden başka dostum yok . Bu nedenle yaşamak isterim. Buraya taşınmamı mı istiyorsun?'

'Değişime varsan, Evet.' dedim. Başıyla beni onayladıktan sonra koltuktan doğruldu , üzerini düzeltti ve çantasını alıp kapıya doğru yaklaştı.

'Gitmem gerek görüşürüz. Güzel bir maçtı sonu belirsiz olsa bile.'

Kapıya yaklaşıp onu uğurladım. İlk defa böyle oluyordu . Karamsar bir erkeğe ilk defa dokunmamış onu serbest bırakmıştım. Ben neydim ? Ezik mi? Hayır. Ben bir profesyonelim.

- Leon

İçimdeki saçma sapan hislerle evinden çıkıp , arabama bindim. Evime vardığımda odamdaki banyoya girip sıcak bir duş aldım. Ancak böyle rahatlayabilirdim sanki kendimi sıkılmış gibi hissediyordum. Kafam karışmıştı nedeni ise Kevin'ın konuşmalarıydı. Banyodan çıkıp koltuğa doğru yayıldığımda aklım hala karışıktı. Bakışlarında sanki bir farklılık vardı Kevin'ın. Hiçbir erkekte yakalayamıyacağım bir bakış. Mavinin en güzel rengi olan gözlere sahip gözleri benimkilerden de güzel. Yakışıklı ve sexy bir adam olmasına rağmen yalnız. Bir karar vermiştim ama değil mi ? Onun sayesinde değişeceğime 'evet' demiştim. Şuan duşta ıslanan vücudumu kurutmakla meşguldüm. Üstüme dar bir t-shirt ve kısa şort geçirdim. Odamda biraz dolandıktan sonra toparlanmaya başlamam gerektiğini düşündüm. Dolaptan bavulumu çıkarıp içine eşyalarımı yerleştirmeye başladım. Duş jelimi , tıraş bıçaklarımı , boxerımı, kazaklarımı , filmleri, tıraş köpüklerini falan hepsini yerleştirdim. Eşyalar zaten bu eve aitti. Burada kalacaklardı. Sadece tek birşey kalmıştı almadığım o da laptopum. Onuda çantasına atıp bavula koydum. Bu gece gitmeye karar verdim bu basık pislik anıları bulunduran sinir evden. Kendimi hemen dışarıya atmak istiyordum. Altıma dar pantolonumu giydim , anahtarlarımı ceketimin cebinden aldım ve dışarıya çıktım. Arabamın bagajını açtım ve bavulu içine yerleştirdim. Ayakkabılarımı montlarımı vs. onlarıda koyduktan sonra saçlarımı karıştırıp arabamı Kevin'ın evine sürdüm. Yeni evime. Bakalım neler yaşayacağım? Yavaşça arabamdan inip kilitledikten sonra bagajdan bavulu sertçe çekerek çıkardım. Yere indirip tekerleğini açıp kapıya doğru sürdüm. Yavaşça kapıya tıklattığımda Kevin çabuk açmıştı kapıyı. Bana gülümsedi ve içeri gir işareti yaptı. İçeriye girip arkamdan Kevin'ın da yardımıyla bavulu çekip Kevin'a sarıldım.

Sexy BackHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin