[4.55K olduk ve ben hiç bu kadar okuyucu olacağını düşünmemiştim. İyiki varsınız , teşekkürler. İyi okumalar demeden önce bir not : Medya'da Belinda karakteri yer alacak . Şarkı önerisi : Birdy- Skinny Love ]
-Kevin
Sabahın verdiği huzur ve tabiki Leon'la uyuyor olmam bir kaç günün yorgunluğunu bedenimden atmama neden olmuştu. Fakat bakmayı ihmal ettiğim çiziğim acımaya başlamıştı. Hareket etmemi zorlandırıyordu bu nedenle bugün Leon'u pansuman için gitmeye zorlayacaktım, umarım geri çevirmez de benimle gelir. Yine ondan önce uyanmış ama yataktan kıpırdamamıştım bile. Kendime hayret ediyorum gerçekten. Ona neden bu kadar yumuşak davranıyorum. Nedenini kendim bile bilmiyorum. Onda beni yumuşatan bir his var , beni frenliyor. Ben böyle de seviyorum. Ayrıca Belinda ile yakın olmama bile göz yumduğu için ona minnet duyuyorum. Yaptığı davranışla benim sevgimi yeniden kazandı. Kollarım onun ellerine hapsolmuştu ve kıpırdatamıyordum. Gözlerimi iyice açıp kırpıştırdığımda saat yediye geliyordu. Yavaşça dürterek onu uyandırdığımda gözlerini açması biraz uzun sürmüştü. Gözlerini açtığında da yanağıma bir öpücük verip yavaşça doğruldu. Kollarımı serbest bıraktığından bende ayağa kalkabilmiştim. Yataktan kalktım. Üstüme t-shirt geçirdim. Altıma da bir pantolon . Hızlıca aşağıya indim onun daha ayılması gerekiyordu. Saçlarımı havalandırdıktan sonra mutfağın ışığını açtım. Şöyle güzelce meyve sıktıktan sonra yanına da tüm kahvaltılıkları düzenli bir şekilde koydum. Servis tepsisini ona gözükmeden yukarıya yatağın üstüne taşıdım. Telafi işte bu ve benzeri şeyler. Leon 'da ben geldiğim sırada dişini fırçalamakla meşguldü. Kısa süre sonra içeriye geri geldiğinde şaşırmıştı. Yüzündeki sevimlilik benimde sevinmemi sağlıyordu. Mutlu oluyordum. Yatağa yaklaştığında tepsiyi kucağına yerleştirdim. Bardağı ağzına götürdüğümde 'Kendim içebilirim . ' diye ısrar etsede yinede bebek gibi benim elimden içmişti. Eğlenceli kahvaltımız son bulduğunda üstümüze takım elbiselerimizi giydik. Ben gömleğimi düğmelerken çiziğin olduğu yer sızlamıştı. Beni zorladığından gözlerimi kısıp , dişlerimi sıkmıştım. Leon yanıma gelip ne olduğunu sorduğunda ona bugün pansumana gitmemizin gerektiğini söyledim. Tabiki beni onayladı. Zaten oradan da müdürü ziyarete geçecektik. Leon belgeyi vermişti. Hızla toparlanıp Leon'la bir hastaneye gittik. Oradaki hemşireler biraz acıtarak da olsa pansumanı yapmışlardı. Sarılı olan yerin üstüne gömleğimi ilikledikten sonra yavaşça kalkıp dışarıdaki arabama bindik. Leon kullanıyordu.
''Daha iyi misin?'' dedi. ''İyiyim. Teşekkürler yalnız bırakmadığın için. Müdür Bey'i ziyarete gidelim bakalım.'' diyip sinsice güldüm. Başıyla onayladıktan sonra biraz uzun da olsa Müdür'ün büyük malikanesinde bulduk kendimizi. İki bayan karşıladı ilk önce müdürün yattığı odayı sorduk. İkinci katta cevabını aldık. Yukarıya çıktığımızda müdür yalnız bir şekilde istirahat ediyordu. Sessizce içeriye girdiğimizde bizi tanımıştı fakat sadece yüzünü oynatabilir haldeydi. Leon ve ben koltuğa oturduk tam karşısına . Geçmiş olsun diyip bir süre öylece durduk. Sonra okul vakti geldiğinden hemen okula geçtik. Leon 'da benimle yardımcının yanına geldi. Sert duruşlu siyah saçlı adam sigarasını büyük bir iştahla içine çekerken bizi sanki biraz umursamıyordu. Ellerimi masaya koyduğumda ancak farkedip o pislik duruşundan ayrıldı.
''Okula geri dönebilecek miyim?'' diye sorduğumda biraz düşünüp elindeki belgelere tekrar baktı. ''Imm suçsuz görünüyorsunuz ve şikayet üzerinizden çekilmiş. Buyrun dersinize öğrencilerin sizi özlediğini düşünüyorum.'' dediğinde sevinçle Leon'a sarıldım o benden daha çok mutlu olmuştu. Odadan dışarı çıktık. İkimizinde yüzü gülüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sexy Back
General FictionHomofobik kişilerin okumamasını rica ediyorum. ©Tüm hakları saklıdır. Başlangıç: 8 Eylül 2014