*10*

2.8K 37 7
                                    

[Yarı final bölümüdür, üzülerek söylüyorum. 6K olduğumuza çok sevindim. Yorumlarınızı bölüm sonunda n'olur esirgemeyin! Multimedia'da hikaye için yaptığım gif olacak oradan karakterlere bakabilirsiniz. Sizi seviyorum, İyi okumalar dilerim.]

-Kevin

Evden apar topar çıkıp soluğu arabamın önünde aldım. Düşünceli olduğum kadar da endişeliydim. Vücudumu bir ürperme kaplamış, bir türlü uzaklaşmıyordu. Hava sisliydi. Yavaş yavaş akşam olmaya başlamıştı.  Arabaya atladığımda başım ağrıyordu. Gaza bastığım sırada telefonuma mesaj geldiğini farkettim. Mesajda yazan yeri biliyordum. Eski bir yerdi beni çağırdığı yer , orada çok fazla gün geçirdim bu nedenle biliyorum. Peki bir daha orada ne işim var ki benim? Adriyen neler karıştırıyorsun yine sen! Neyse , şu önemli şey neyse oraya gitmem gerekiyor. 

-----------------------------------------------

-Adriyen

''Herşey hazır Patron.'' dedim kısık sesle ve kapının kilidini açarken. Gözlerini kısıp bana baktığında ''Ne zaman gelir?'' diye sordu. ''Birazdan gelir.'' diyip beklemesini sağladım. Plan herşey hazırdı .  Demir kapının iki yana açılmasıyla uzakta  karanlığın arasından çıkan uzun boylu siyah saçlı adam , bana yaklaşıyordu. Kevin , gelmişti. Beni ve sandalyedekini görebileceği şekilde ayarladığımız eski futbol sahasıydı burası. Kevin'ın bir aralar top koşturduğu oyun sahası. Yetimhanenin himayesinde olan eski saha. Onun zayıf noktalarından biri olsa gerek. İlk olayı burda olmuş. Bildiğim kadarı bu bana söylenen bu . Görevim bu. Bize yaklaşmaya devam ediyordu. Yüzünü tam göremiyor olsamda burada bulunduğu için görevim bitmişti. Şapkamın ucunu tutup aşağıya indirdiğimde işlem tamam mesajı vermiştim. 

Yüz yüze gelene kadar konuşmadık. Sonra ''Neden getirdin beni buraya?'' diye kükredi. Titrek bir şekilde cevap vermiştim. ''Önemli demiştim ya.'' dedim. Biraz saçlarını karıştırdıktan sonra ''Neymiş söylede kurtulayım.'' dediğinde sandalyenin diğer yüzünü çevirdim. Belinda'ydı sandalyedeki. ''Belinda, hastaneden kaçtı. Çocuğunun ölümüne izin vermişsin. Bunu öğrenmiş. Kaçmış fakat şöyle bir sorun var hastanenin kayıtları onu ölü gösteriyor ve sanırım öldüren sen diye düşünülüyor. '' dediğimde kızmıştı. 

''Ama bu nasıl olur? Ya sen demedin mi orada daha güvende olacak diye? Ne saçmalıyorsun? Onu geri götür! '' emreder bir konuşmaydı yaptığı. Aval aval yüzüne bakınıyordum. 

---------------------

-Leon

 Vücudum neden hiçbir tepki vermiyordu. Bu doğru olabilir miydi? Tekrar onu arzu edebilir miydim? Hem de kadınlara karşı olan tüm hislerim Kevin tarafından körelmişken ! Ona nasıl hala dokunabiliyordum. Sadece konuşmak için yaklaşmıştım ona. Fakat kendimi bizi bir anda yatağımda buldum. Öpüşüyorduk , hiç olmadığı kadar istekliydik. Nedense onunla beraber olmak için can atıyor gibiydim. Onu özlemiş miydim? Beni hayal kırıklığına uğratan Britney'i? Hayır... canım yapmayın , özlemiş olmam İMKANSIZ.  

Bedenime yaptığı sıcak dokunuşlar ürpermeme ve kızarmama neden oluyordu. Kendime hala inanamıyordum. Hatta Britney'e de . Hani benle sevişirken iğreniyordu? Peki şimdi neden böyle azgın biri gibi üstüme çıkıyor? Elini kaslarımın üstünde gezdirirken , üstündeki elbiseyi sıyırıyordum. Elimi , bedenimi kontrol edemiyordum. Sanki biri beni kontrol ediyordu. Boynuma gömülüp dişlemeye başladığında hafifçe inledim. Kevin bu yaptığımızı görse neler olurdu acaba? Kendimi ihanet etmiş gibi hissediyorum. Dudaklarımız ayrıldığında nefes nefeseydik bunu hissedebiliyordum. Bu sefer o da istekliydi. Tıpkı benim eskiden onu yemek için can attığım gibi. Yanıma yatmıştı. Soluk almaya çalıştığı sırada fısıldayarak sordu. 

Sexy BackHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin