Sahil

10.1K 422 20
                                    

'Gülüşün , gökkuşağının kaçıncı rengi ? '

Ateş

Savaş'ı oteline bıraktıktan sonra eve doğru sürmeye başladım.Dikiz aynasından arkadaki minik meleğime baktığımda uyuduğunu gördüm.

Bu akşam Gökçe ne yaptı ne dedi bilmiyorum ama sırf Derin'in canını yaktığı için onu öldürebilirdim.

Derin'e zarar gelmesini istemiyordum.Hatta mümkünse hiç üzülmemesini hep gülümsemesini istiyordum.

Ona en çok gülümsemek yakışıyordu.Her şeyden çok seviyorum Derin'i.Bu kadar kısa sürede hayatımın merkezi olmuştu.

Evin önüne arabayı bıraktım ve inip arkadan meleğimi kucağıma aldım.Arabayı kitledim ve eve girdim.

Bizimkiler evde yoktu.Dışarı çıktılar herhalde.Bende direk Derin'in odasına gittim.Onu yatağa yavaşca yatırdım ve dolabına yöneldim.

Mavi bi şort ve beyaz atlet aldım.Yatağın yanına gittim ve Derin'in minicik eteğini zorlukla çıkardım.

Ben bunu nasıl dışarı çıkardım ya.

Huhuu neyse bacaklara fazla bakmadan şortunu giydirdim.O delikle şeyide çıkardım.İçinden giydiği sudyen gibi olan şeyi çıkaramazdım tabiki de sabah öldürür beni.

Atletini de giydirdim ve kıyafetleri odadaki berjerin üstüne fırlattım.Örtüyü üzerine örtüp odama geçtim.

Telefonumu çıkartıp annemi aradım.

-"Alo oğlum ? " diyerek açtı telefonu

-"Neresiniz anne ? " diye sordum dolaptan tişört ve kısa bi şort alırken.

-"Evde sıkıldık sahildeyiz canım.Siz eve geldiniz mi ? "

-"Evet geldik." dedim ve ayakkabılarımı çıkardım.

-"Tamam oğlum biz de geliriz herhalde birazdan ama beklemeyin bizi yat istersen " dedi

-"Tamam hadi by " dedim ve kapadım.

Üzerimi değişip dolaltan aldıklarımı giydim.Odadan çıkıp tekrar Derin'in odasına girdim.

İyice yatağa gömülmüş uyuyordu.Yanına yaklaşıp.Dudağına ve burnunun üzerine öpücük kondurdum.Son kez boynunu da öpüp odadan çıktım.

Onu öpmeye doyamıyordum.Sanki bağımlısıymışım gibi her dakika ihtiyaç duyuyordum.

Alta salona inip Tv'yi açtım.Mutfaktan cips ve kola alıp koltuğa yayıldım ve film izlemeye başladım.

İki saat sonra kapının sesiyle doğruldum.Annemler gelmişti.

-"Aa oğlum sen yatmadın mı ? " dedi annem yanıma gelip.Koltuktan kalktım bende

-"Şimdi yatıyorum anne" dedim ve yukarı çıktım.

Derin'e kapıdan bakıp odama geçtim.Üzerimi yine çıkardım ve boxerla yatağa girdim.Başka türlü uyuyamıyorum ne yapiyim ?

Derin'i düşünerek uyuya kaldım.

*/*/*/

Gözlerimi kulağıma gelen sesle araladım.Sesin ne olduğunu anlayamadığım için kafamı çevirdim ve gördüğüm şeyle gülümsedim.

Derin bi elinde çikolata , diğer elinde süpürge odamı süpürüyordu.Yatakta döndüm ve sırt üstü yatıp onu incelemeye başladım.

Yine mini bi şort giymiş ama pijama türünden bağcıklı.Üstten ise yarım tişört ama bu diğerlerine göre daha kısa.Sanırım sudyenin hemen altında bitiyor.Neyse ayağındaysa parmak arası terlik vardı.

O adamı seviyorum ! ( Düzenleniyor )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin