# 14

11.6K 525 6
                                    

Şuan elimde sevgili sarı bez ile birlikte yatak odalarının tozunu almaktayım.Başımda topuz yaptığım saçlarıma bağladığım siyah ve mavi desenli bandanamla hem şirin olmuş hemde ev kızı profili çizmiştim.

Üzerimde ise toz pembe , askılı bol atletim ve su yeşili taytımla son derece rahat ama bir o kadar da yorgunum.

Erkekler bahçede oturmuş muhabbet ederken bizde Sevim teyzeyle iş bölümü yapmış evi temizliyorduk. Üst kat yani yatak odaları ve banyolar bana ait , alt kat ise Sevim teyzeye aitti.

Şimdi babamın yatak odasının tozunu almayı bitirmiş , nevresimlerini değiştiriyordum.Ve bu iş de tamam.Ben ilk olarak kendi odamı temizlediğim için benim odam tertemizdi.

Sıra Ateş'in odasında...

Mobilyaların tozunu aldıktan sonra tozlu nevresimleri çıkartıp kapıya doğru fırlattım.Yastık kılıfını da fırlatırken duyduğum sesle durdum.

-"Kolay gelsin bücür " dedi alay dolu sesiyle.

-"Git başımdan zaten yoruldum seni hiç çekemem. " dedim ve Ateş'e arkamı dönüp yeni çarşafı sermeye başladım.Tabi bu biraz uzun bir süre demek.Çünkü yataklar büyük.

-"Yardım ister misin ? " dedi pencereye yaslanmış elleri cebindeyken.Bir Ateş'e bir de yatağa baktım.

İtiraz edip kafa tutamayacak kadar bitkin olduğum için

-"Neden olmasın " dedim ve tebessüm ettim.Ellerini cebinden çıkartıp yatağa yaklaştı.Yatağın üzerine doğru eğilip beyaz çarşafın kenarını tutup kendine çekti.Bende öteki tarafları tutup düzelttim.Kenarlarını içeri sokmak için yatağın her köşesini dolaştıktan sonra iki yastıktan birine ben kılıf geçirirken diğerini Ateş'e attım.

-"Hey ! Yavaş ol biraz " dedi ve kılıfı eline aldı.

-"Hadi az laf çok iş" dedim ve örtüyü örttüm.Son olarak yastıkları da yerleştirdikten sonra sarı bezimi aldım ve kirlilerle birlikte odanın kapısına ilerledim.

-"Rica ederim hani teşekkür ettin ya " dedi muzip bir tavırla.Allah allah ! Neyine teşekkür edicem ki ?

-"Farkında mısın bilmem ama burası senin odan ! " diyip tekrar kapıya yöneldim.

Geriye kalan odaları ve banyoları temizledikten sonra kendi odamdan havlularımı ve kıyafetlerimi alıp Ateş'le benim odamın karşısında ki banyoya yöneldim.

Evet odalarımız yan yana.Ayrıca banyo olan odaları babam ve Kemal amcalar aldığı için Ateş ile ikimiz bir banyoyu kullanmak zorundayız. Ne hoş değil mi ama ?

Banyonun kapısının kapalı olduğunu görünce tıklattım.İçeriden 'bir dakika ' sesi gelince bekledim.

Ama tabi karşımda sadece belinde siyah bir havlu olan Ateş'i beklemiyordum.Ve ıslak saçlarından vücuduna damlayan suları unutmamak lazım.

Onu süzme işlemimi şaşkınlığımla kapatmaya çalıştım.

-"Şey ben yani boştur diye düşünmüştüm" dedim elimdekileri daha sıkı kavrarken.O da sadece karşımda durmuş elindeki gri küçük havluyla saçlarını kurulamaya çalışıyordu.

-"Tamam benim işim bitti sen girebilirsin " dedi ve kendi odasına yöneldi.Banyodan içeri girince o tanıdık koku burnuma geldi.Bunu seviyordum işte.

Kısaca duşumu aldım ve beyaz iç çamaşırlarımı giydim.Saçımın ıslaklığını havluyla aldıktan sonra topuz yaptım.Şimdi yapacağım tek şey yatmak olduğu için mini şortlu pembe tulum olan pijamamı giyip önündeki düğmelerini ilikledim.

O adamı seviyorum ! ( Düzenleniyor )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin