Arkadaşlar bu hikaye yabancı bir ülkede geçiyor,ana karakterler türk ama yabancı isimli olanlar yabancı onlarla ingilizce konuşuyorlar.Bilin istedim çünkü mesela profesör mert biraz garip olur diye düşündüm.Neyse ben sizi tutmıyim siz okuyun
👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑
Sabah alarm sesiyle uyandım.Uyandırılmayı hiç sevmem bu nedenden dolayı elimle kontrolsüzce alarma vurdum ve kırılma sesi geldi.Neyse şimdi onu düşünemem yenisini alırım.Bu gün yeni evimize yerleşmeye gideceğiz.Aşağı indim ve kahvaltı yapan bir adet baba buldum.Babamda benim inmemle içeri girdi ve hazırlanıp geldi.Gelirken dolaptan bir adet kan torbası aldı ve bana fırlattı.Bende yakalayıp onu içmeye koyuldum.Bu sırada babam "bavulun hazır değilmi bugün yeni evinize gideceğiz"dedi.Ben ise ona kafa sallamakla yetindim.Ben kendi arabamla Gizem ile birlikte babamların arabasını takip edecektim.
Gizemide aradım ve ona "kanka senin bavulun hazırsa bizim eve gel benim arabamla babamları takip edicez"dedim.
Oda bana "tamam kanka dur ben size gelim sohbet ederiz o zamana kadar hem"dedi ve kapattı.
Bende onu beklemeye koyuldum.Kapı zili çalmadan hemen önce kokusunu aldım ve gelmeden kapıyı açtım.Birden irkildi ve bana "kanka şunu her seferinde yapmasan olmazmı"dedi.Bende"sende her seferinde irkilmesen olmazmı"dedim ve onu kıkırdayarak içeri aldım.Ebn odama çıktım oda babalara selam verip yanıma geldi.Bir saat sonra yola çıkacaktık o sırada okulla ilgili tahmin falan yürüttük nasıl biyer acaba gibisinden.Bende merka etmiyo değilim hani.Biz öyle muhabbete daldık gittik...Bir saati sonra babam "kızlar yola çıkıyoruz hadi aşağı inin "diye merdivenlerin başından seslendi.Bizde nasıl geçtiğini anlayamadığımız bir saatin sonuna geldiğimizi anlayıp bavullarla aşağı indik.Ben kendi arbama yöneldim.Benim arabam kırmızı bir porsche 911 (multi) babamın ise bir siyah Grand Cherokee Limited'ı (multi)vardı.Arabaya Gizem ile birlikte bavullarımızı yerleştirdik ve geçip oturduk.Babamı takip ediyorduk o sırada Taylor Swift-You Belong With Me adlı şarkısını dinledik.Şarkının sonlarına doğru babam durdu ve arabadan indi.Gizem ve bende arkasından arabadan indik.Gizem" ,Murat amca teşekkür ederim ama ben yurtta kalabilirdim ne gerek vardı "dedi villayı gördükten sonra.Bende"olsun kanka ne güzel aynı evde kalıcaz "dedim.Babamlar "teşekkür etmene gerek yok Gizemcim seni küçüklüğünden beri tanıyoruz bizim aileden gibisin.Neyse siz şimdi eve geçin odalarınıza yerleşin"dedi ve önümüzdeki iki katlı sarı ve mor renkelerindeki villayı gösterdi.Cidden şirin bir evdi.İçeri geçtik babamda arkamdan geldi.Biz odamızı seçtik.Evet seçtik çünkü 3+1 bir evdi ben çatı katını aldım gizemde yan odayı aldı.Yerleştik ve aşağı indik.Babam mutfakta bekliyordu."ve size bir sürprizim var"dedğimde kaşlarımı çattım ve ona baktım "ne sürprizi acaba"dedim babam dolabı gösterdi ve "dolaba bak istersen "dedi ben gidip dolabı açtım ve bir dolap dolusu kan torbası ile karşılaştım hemen elime bir tane alıp babamın boynuna atladım "sana olan kızgınlığım şu andan itibaren yok oldu babacım"dedim ve kıkırdadım oda bana "birde geçmeseydi prenses "dedi ve bana sarıldı.Babam çok korumacıdır ben onun bu hayattaki tek varlığı olduğum için bana her zaman korumacı davranırdı.Aramızda pek sır olmazdı aslında.Ama ben bir hafta önce bir insan öldürmüştüm ve bu öldürdüğüm ilk insandı.Bunu onlara açıklayamadım.Bilmiyorum ama kızacağını düşündüm.Bunun yüzünden bir haftadır her uyuduğumda kâbus görüyorum.Bunu en kısa zamanda babama söylemeliyim.Haftaya tekrar geleceklermiş belki o zaman anlatırım.Neyse ben babamın kucağından indim ve onu uğurladıktan sonra Gizem'e odama çıkacağımı söyledim ve odama çıktım.Üstüme unicornlu pijamalarımı giydim ve Gizemi'de çağırdım oda üstüne Harry Potter'lı pijamasını giymişti.Ve onunla beraber The Vampire Diaries izlemeye başladık yaz boyunca bütün sezonlarını birlikte izlemiştik sadece 2 sezon kalmıştı onuda haftaya kadar bitirirdik heralde.Şu an 7.sezon 5.bölümü izliyorduk.Şu Elena çok aptal bir kız ya.Ben melezim ama vampir olmak kötü birşey değil bence.Zaten hem vampire âşık olup vampir olmak istememesi saçmalık.Neyse Gizem ile filmi izlemeye devam ettik ve 7. sezon 9.bölümde odalarımıza dağılıp uyuduk...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELEZ!! #Wattys2018
FantasyMelez bir kızın yaşadıkları...... ????????? Hoca gelmeden ben bu ukala kurtcuğun yüzüne iyi bi yumruk patlattım ve çelme taktım.O sırada Gizem'de Adının batu olduğunu duyduğum çocuğun bileğini kırıyodu.Kimin kankası tabi ehuehuehu. ?????????? Ve ay...