ECE'DEN
Sabah kendimi yerde bulmakla uyanmam bir oldu.Alarm sesi ile yerin ırzına geçtim resmen.Ahhh lonet olasıca okul.Herşey senin yüzünden.Saat 7:31,bşr dakika 31 ne alaka.Uff gizem uff.Hepsi Gizem'in başının altından çıktı kesin.Pis fesat ya uf.Ben normalde saat 8 de kalkıyordum.Neyse bugünde süslenip gideriz.Sanırım forma zorunluluğu yok sadece verdikleri yüzüğü takmak zorundayız.Bende hemen dolabımın önüne geçtim ve kapağını açıp bir göz attım.Beyaz,üstünde papatya deseni olan mini bir elbise.Beli içinde kahverengi bir kemer aldım ve giyinip boy aynasına baktım(multi).Çok güzel olmuştum be.Boynumada uzun bir kolye geçirdim.
Çok doğal gözüküyordum.Ayakkabı olarak ise kahverengi,topuklu bir yarım bot seçtim.Odamdan çıkmamla gizemi gördüm.Bana hayırdır sen bakışları atıyodu.
"bana o bakışı atma.Bu saate kaldırmasaydın sende.Otuz birin lanetine denk geldim herhalde uyku tutmadı.Bende kıyafet seçtim"dediğimde kahkaha atmaya başladı
"hahahahha......otuz....hahah....birin....hahaha....laneti.....mi...hahahah"kahkahaları arasından konuşmaya çalışıyordu.
Sonra dudaklarını bastırıp gülmeyi kesti."Niçin bu kadar özenle giyindin peki kankacım,çok güzel olmuşsun"dedi imayla."özel bi hazırlığım yok,bu gün farklılık olsun istedim gel sanada kıyafet seçelim,okulun en güzel kızlarıyız yani,süslenmek bizim hakkımız"dedim ve kıkırdayarak onun odasına girdim.Oda peşimden girdi ve kapıyı kapattı.Dolabını açtım.
Bana uyumlu bir elbise seçtim.Lacivert renkliydi ve üstünde papatya desenleri vardı.Şortlu bir elbiseydi.Belinede kalın bir kahverengi kemer seçtim.Kolye olarak kahverengi ve ay şeklindeki kolyesini aldım ve yatağa bıraktım.Ayakkabı olarak siyah bileğinden kemerli bir topuklu ayakkabı seçtim(multi).
Sanırım Gizem'de beğenmiş olacak ki teşekkür etti ve giyinmek için benim odadan çıkmamı istedi.Giyindi ve odadan çıktı saçlarını tarayıp salmıştı,Bende aynısını yapmıştım.Saçlarımız düz olduğu için güzel gözüküyordu.Koluna bir bilezik takmıştı.Etrafında nasılım dermişcesine döndü ve bana baktı bende elimle mütüşsün işareti yaptım ve aşağı indik.Ben telefonumu aldım ve kamerayı açtım Gizem'de yanıma geldi ve poz verdik.
(Üstlerindekini multideki gibi düşünün ponçikler)
Fotorafa renk efekti ekleyip instagramda
#SabahSelfiesi
#PonçikBirSabah
#OkulaHazırlık
#SabahSabah
Heştegleri ile etiketleyip paylaştım.(eğlencesi heşteg yazmakta,nasıl yazıldığını biliyorum)
Dolaptan iki tane kan poşeti alıp birini Gizem'e attım ve iştahla kan torbasının kapağını kopartıp içmeye başladım.Birkaç saniye sonra nasıl bittiğini anlayamadığım kanın son damlasını emdim ve torbasını çöp kutusuna atıp evden çıktım.Daha vakit vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELEZ!! #Wattys2018
FantasíaMelez bir kızın yaşadıkları...... ????????? Hoca gelmeden ben bu ukala kurtcuğun yüzüne iyi bi yumruk patlattım ve çelme taktım.O sırada Gizem'de Adının batu olduğunu duyduğum çocuğun bileğini kırıyodu.Kimin kankası tabi ehuehuehu. ?????????? Ve ay...