27.Bölüm

2.8K 165 49
                                    

MULTİ:Satisfya

"Babanı kaçırmışlar"
Duyduğum şey ile olduğum yere çivilendim.

"N-Nasıl olur,kim,NEDEN kaçırmış"

"Bak Ececim ben sadece bu kadarını biliyorum ama babanın sürüsü babanı arıyor,yakın zamanda bulacaklarına eminim"

Müdürün söylediği sözler benim şoktan çıkmamı ve bim'e girmemi sağlamıştı.
Sen neyin kafasındasın,baban kaçırıldı....

Kafamı dağıtmalıyım yoksa kriz geçiririm iç ses,anlıyor musun?
ŞİMDİ KAPA ÇENENİ !!

Hızlıca müdürün yanına geldiğim tarafa doğru yürümeye başladım,bir elimi başıma götürüyordum sürekli.
Ege hemen yanıma geldi.Çok etkilenmişse benzemiyordu.Babamı çok tanımadığı için olsa gerekti.

"E-Ege,K-Kriz"

İkizim beni anlamış olacak ki bana sıkıca sarıldı.Bu sarılma daha çok beni tutmak ve yatıştırmak içindi.Kulağıma şu sözleri fısıldadı

"Kendini tutmalısın"

Kendimi tutmalıyım,kendimi tutmalıyım,kendimi tutmalıyım,kendimi tutmalıyım.....

İçimden sürekli bu kelimeleri tekrarladım.Başarısız olacağım ki dişlerim ve tırnaklarım değişmeye başladı.

Ben bunu kontrol etmeye çalışırken bir kol tarafından çekildim ve dudaklarımda bir baskı hissettim.Uzay'ın öpüşü beni rahatlatmıştı,tırnaklarım ve dişlerim eski haline dönmüştü.Ama çok fazla kendimi kastığımdan bayılabilirdim.Başım dönüyordu.

"U-Uzay,b-başı-"
Sözümü tamamlayamadan karanlık dünyamı sardı ve beni de içine çekti....

•••
Başımda hafif bir sızı ile gözlerimi açtım.Sadece krizlerden sonra başım ağrırdı.
Başucumda bir Uzay oturuyordu.Elini tutup sıktım,beni yeni farketmişti.

"Saçlarımı okşar mısın?"

Bu dediğime tebessüm etti ve hafifçe kafa sallayarak onayladı.Ellerini saçlarıma daldırdığında uyandığımda bu baş ağrısının geçmesini umarak karanlığa bıraktım...

Ege'den

Ece bayılmış ve apar topar eve gelmiştik.Uzay onun yanındaydı.Ona iyi geliyordu...
Benim ondan uzak durmasını istemem başlı başına bir hataydı.Ben aldatıldım diye onu kısıtlayamazdım.

Birde babam kaçırılmıştı.Onu bir şekilde kurtarmalıydık.Eğer başına birşey gelirse Ece yıkılırdı ve onu toparlamamız zor olurdu,çok zor...

Ben babama o kadar bağlı değildim,benim için Ece önemliydi,birde...

Gizem girmişti hayatıma,başka kimseye güvenemez,sevemezdim sanıyordum ondan sonra ama o günden sonra bu fikrim değişti...

İlk Ece ile karşılaştığım gündü.O ilk Uzay'ın evinde dikkatimi çekti.İlk görüşte anladım onun benim için farklı olacağını.Hoşlandım ondan.Belkide sevdim ve hala seviyorum....

Ama o bana değil Batu'ya aşık ve elimden bu konuda hiçbirşey gelmiyor.Neden herşey üst üste geliyor ki.Kafam almak bullak ve ne yapmalıyım,hiçbir fikrim yok.Böyle giderse kafayı sıyıracağım,az kaldı.Umarım bütün sorunlarla başa çıkabilirim.....

MELEZ!! #Wattys2018 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin