.....koku farklıydı,mmm heh buldum,cadı gibiydi kokusu,kapıyı açtığım anda bir kız bana sarıldı.Ben ne olduğunu anlayamadan sarılmıştı ben şaşkınlıkla kapıdan dışarıya bakıyordum.Gözüm Ayaz'ın evine takıldı hala izliyor ya utanmaza bak sen,terliklerin gücü adına neden böyle ya.Kapıyı kapattım ve bana sarılan kıza döndüm.İnceledim,saçları benim saçlarımıla aynı renkti,ama kıvırcıktı,benden ayrıldığında gözlerini gördüm çok güzel gözleri vardı ve ponçik gözüküyordu.Şirin bir kızdı.Bana elini uzattı ve
"merhaba,ben Arya,evine böyle bşrden daldım ama içeri geçelim anlatacağım"
dedi.Elini sıktım ve
"muhtemelen sen benim adımı biliyorsun"
dedim ve gülümseyip salona yürümeye başladım.Arya ise peşimden geliyordu.Koltuğa geçip oturdum o ise karşımdaki koltuğa oturdu ve birşeyler mırıldandı ve konuşmaya başladı
"Ece senin bir teyzen varmı,annenin kardeşi olandan hani"
bu dediğine kıkırdadım,anlamını biliyordum hani neyse cevap verdim
"hayır,bildiğim kadarı ile yok"
Arya'nın gülümsemesi hafif soldu gibi oldu ama sonradan kendine geldi
"aslında var,biraz ani olucak ama ben senin kuzeninim"
bu dediği şeyle ufak çaplı bir şaşkınlık geçirdim.Annemin kardeşi mi vardı? Bide kardeşinin bir çocuğu mu vardı? Hep kuzenim olsun istemiştim aslında ama çok ani oldu bu.Ona gülümsedim.Bana"kuzi bak şimdi annelerimiz köken cadısı ya hani,sende vampir-kurt melezisin aslında öyle değilmiş,senin gerçekten büyük bir büyü gücün var,snei buraya geldiğinden beri izliyordum.o okulda kızı naslı dokunmadan benzettiğinin açıklaması bu,senin gerçekten köken cadılarından bile daha fazla büyü gücün var,annenler bunu farkettiğinde annemi aramışlar bende yeni öğrendim kuzenim olduğunu,beni sana büyü öğretmem için gönderdiler ve burdaki Cadı Okulu'na yazıldım.Ve sizinle kalacağım,izin verirsen"
dedi bir solukta.
Ne yani şimdi ben büyük bir büyü gücüne sahiptim,ama neden cadı kokmuyordum
"cadı kokmamanın sebebi güçlerini bilinçli olarak faaliyete geçirmemiş olman"
dedi aklımı okumuş gibi.Gülümsedim ve boynuna atladım
"tabiiki bizde kalabilirsin kuzim benim,ama bavulların nerde"
dediğimde benden ayrıldı ve parmağını şıklatması ile beraber salonun ortasında iki tane bavul belirdi.Biraz şaşırmıştım açıkçası ama gülümsedim,oda güldü ama bahçeye dikmedik,aklımdan geçen şeye kıkırdadım.Arya'da kıkırdadı sanırım oda zihin okuyabiliyordu,normal aslında cadı olduğu için.
"gel kuzi sana odanı göstereyim"
dedim yukarı çıktım oda peşimden geldi
"ve doğru tahmin zihin okuyabilirim ama bunu büyüyle yapmıyorum bu benim kendi özelliğim,normalde cadılar büy kullanır ama bende bildim bileli vardı"
dedi.
Benimkide doğuştan gelen bir özellikti herhalde soyumuzla ilgilidir.Ben odanın önünde durdum
"geldik burası yeni odan,sen yerleş bak bu benim odam"
diyerek mavi kapılı odayı gösterdim.
"buda Gizem'in odası"
diyerek mor kapılı odayı gösterdim.
Kafa salladı ve gülümseyip odasına girdi.Bende ona karşılık verdim ve odama girdim.Mp4'ümü aldım ve 4N1K şarkılarındna olan Yeni Şans şarkısını açtım.Beni neşelendiren bir şarkıydı.Ben dinledikten sonra durup dururken Dayanamıyorum Artık!Birileri bir şey yapsın! Diye bağırasım geliyo.Şimdi şarkıyı geçtimde şimdide cadı-kurt-vampir meleziyim mi diycem arkadaş.Ben kendime bir ara isim bulurum şimdi uğraşamam.Şuan Ayaz'ı düşünüyorum,neden evi gözetliyordu,aslında pek inanmamıştım ama gözlerimle gördüm.Bu konu neden önemli diyeceksiniz.Babam ve benim bir sürü düşmanımız var,bu nedenden dolayı babam arkadaş edinmemi sakıncalı buluyor.Bende Ayaz'dan şüphe etmeye başladım açıkçası.
Bunu en kısa zamanda Gizem'e de söylemeliyim,arkadaşım olduğu için onunda en az benim kadar düşmanı var.Gizem'i ben dönüştürdüm yani onda melez kanı var aslında ama melez değil sadece güneşte yanmama gibi özellikleri var.Aslında bu önemli birşey,vampirin hayatta kalma olasılığını arttırıyor.Bizi istemelerinin sebebi sadece ama sadece GÜÇ.Tek nedeni bu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELEZ!! #Wattys2018
FantasiaMelez bir kızın yaşadıkları...... ????????? Hoca gelmeden ben bu ukala kurtcuğun yüzüne iyi bi yumruk patlattım ve çelme taktım.O sırada Gizem'de Adının batu olduğunu duyduğum çocuğun bileğini kırıyodu.Kimin kankası tabi ehuehuehu. ?????????? Ve ay...