MULTİ:Billie Eilish-LOVELY(8D)
(Şarkıyı yazdığım yerde ve kulaklıkla dinlemeniz önerilirrr)
Sabah uyandığımda kendimi yanında herzaman güvende hissettiğim kişinin kollarındaydım.Bir insan nasıl bu kadar huzur kokabilir.Huzur nasıl kokuyor derseniz Uzay derim.Uzay gibi kokuyor asla tarif edemeyeceğim bir koku bu.Yavaşça Uzay'a döndüm ve onu izlemeye başladım.Uyurken çok saf ve huzurlu görünüyordu.
Birkaç dakika sonra nefesleri hızlandı ve terlemeye başladı.Nedenini çözemediğim bu durum beni endişelendiriyordu.Elimi alnına koydum ne de olsa kurtlar da hasta olabilirdi.Evet kurtlar vampirlerden farklı olarak daha çok insanlar.Sadece ölümcül hastalıklar onları öldürmüyor.Vücut ısısı normalden daha fazlaydı.Bir süre sonra sayıklamaya başladı.
"Hayır.......dur.....ağhaha..........
Ben ne dediğine odaklanmışken birden vücudu titremeye başladı.Onu uyandırmaya çalıştım.
"Uzay.....uyanmalısın.....sadece bir kabus uyan lütfen.....UZAY!!"
En sonunda bağırdım ve birden yerinden hoplayarak uyandı.Nefes nefese kalmıştı.Üzerimden şaşkınlığımı attım ve elimi omzuna koydum.Tepki vermeden hızlıca nefes alıp vermeye devam etti.
"Uza-
"NE VAR ECE NE!!"Birden bana bağırmasını beklemiyordum.Kırgın olduğumu belli eden bir sesle
"Şey ben sadece iyi olup olmadığını..."
"İyiyim,ÇOK İYİ HEMDE"
Dedi ve arkasında şaşkın ve bir o kadar kırgın bir ben bırakarak odadan çıktı.Davranışlarına anlam verememiştim.Banyoda yüzümü yıkadıktan sonra
Üstüme siyah bir tayt ve siyah bir t shirt giydim ve aşağı indim.Neredeyse herkes uyanmıştı,ben neden bu kadar geç kalkmıştım ki.Herneyse
Kızlar bana bakıyorlardı Batu ve Ege maç tartışıyordu fakat Uzay ortalıkta yoktu."Hey Uzay nerde?"
"Biz de anlamadık ki,birden sinirli bir şekilde aşağı indi ve çıkıp gitti"
Gizem,Arya'yı onaylar bakışlar atıyordu.
Daha fazla üstelemedim,ne kadar az düşünürsem o kadar az kafaya takarım.
"Neyse hepiniz kahvaltı ettiniz herhalde?"
Kafa salladılar ve ben devam ettim.
"O zaman başlayalım.""İlk olarak Gizem ve Batu siz nerede olduklarını öğrenin.
Daha sonra ben ve Ege babamı tuttukları yeri gözetleyeceğiz,kaç kişi kapıda kaç kişi içerde,ne kadar silah var vs.
Son olarak Arya.
Sen ise büyü yoluyla silahları alarmı vs etkisiz hale getirebilecek büyüleri araştır,bulamazsan birlikte bakabiliriz.Birde koruma Kalkan'ı tarzı bir büyü bulmalıyız."Herkes kafasını sallayarak onayladı ama birşey sormak istedikleri apaçık ortadaydı.
"Ne soracaksınız hadi dökülün"
"Ece,Uzay neden şu an burada değil,tartıştınız mı"
Gizem'in sorusuyla birkaç saniye düşündüm.Bağırışmaları duymuş olmalılardı,saklamanın bir alemi yoktu.
"Hayır,bilmiyorum.Sadece sabah farklıydı,sanki sabahki Uzay değil de başka biriydi.Birazdan ona ulaşmaya çalışacağım.
Şimdilik Batu ve Gizem siz araştırmalara başlayın en az 1-2 gün içinde bu bilgilere ihtiyacımız var hatta çok bile.Size güveniyorum"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELEZ!! #Wattys2018
FantasiaMelez bir kızın yaşadıkları...... ????????? Hoca gelmeden ben bu ukala kurtcuğun yüzüne iyi bi yumruk patlattım ve çelme taktım.O sırada Gizem'de Adının batu olduğunu duyduğum çocuğun bileğini kırıyodu.Kimin kankası tabi ehuehuehu. ?????????? Ve ay...