25-UzEc

3K 177 14
                                    

MULTİ:XXXTENTAŞCIN-Changes
                                          
                                                          25.Bölüm

Aşağı indik inmesine de,inmesemiydik acaba
Ege'nin bakışları hiç hoş değildi,beni yukarıda bırakmak onu zorlamış olmalıydı.

'Ece,kurt Ege ile kız hakkında konuşmalısın,onun hakkında bilgiye sahibim ama kardeşinin bunu anlatması daha iyi olur'

Offf,bide şu mesele vardı.
Ben nasıl bi hayat yaşıyorum ya,olaysız bir günüm yok,sanki bir fantastik romanın içinde sıkışmışımda yazar beni rahat bırakmıyor.

Belkide  fantastik bir romanın içindesin,

Yeter ya,daha fazla kendimle çelişirsem kafayı yiyeceğim,en iyisi şu konuyu bi açıklığa kavuşturalım.
Ege
bana anlatacakların yok muydu senin,bana o sorgulayıcı bakışlarını atmayı kesip anlatacaklarına odaklanır mısın artık.

Bakışlarını benden çekti ve yerinde dikleşti,onunla geçirdiğim zamandan çıkardığım şeylerden biri ise,gerçekten Ege'yi etkiliyen bir şey olduğunda yerinde dikleşiyordu.
Bu onun gardını alma şekli gibi bir şeydi.

Ece,sana anlatmak yerine göstersem bir sakıncası olur mu?

Bana sorduğu soru daha çok merak etmeme neden olmuştu.

Tamam ama lütfen elini çabuk tut,bu konunun bir açıklığa kavuşması gerekiyor

Sadece benim anlayabileceğim şekilde başını hafifçe salladığında iki saattir ayakta dikildiğimi hatırladım ve Uzay'ı da çekerek bir yere oturdum.Kafamı yavaşça omzuna yasladım,
"Biraz burda kestirsem sorun olur mu?"
Bana ciddimisin gibisinden baktı ve arkasına yaslanıp saçlarımla oynamaya başladı.Ege'nin sinirini buradan dahi hissetmiştim.

Başlayabilirsin

Zihnine fısıldadığım kelimeler ile gözümün önünde görüntüler belirmeye başladı.

O kurt kız ve Ege bir yerden kaçmaya çalışıyorlardı,oldukları yer bir mahzeni andırıyordu,

Kaçmaya çalıştıkları yer yada kişi büyük ihtimalle Ege'nin bana bahsettiği adamlardı

En sonunda biryerlerde geçerek kapıya ulaştılar ama o sırada bir adam onları gördü ve kurt formuna geçip saldırmaya hazırlandı,Ege kıza
'Sen kapıyı açmaya bak ben onunla ilgilenirim'
Dedi.Fakat yeni fark ettiğim bir şey vardı,çok bitkindi ve üzerinde yırtık kıyafetler vardı,yeni açılmış ama kapanmaya başlamış yaralar içinde kurtboğan ve Mine çiçeği bulunan bir şeyle açılmış olmalıydı.
Kızın üstündeki kıyafetler ise yarım deri bir mont içinde bir siyah bir büstiyer ve siyah şorttu.

Kız Ege'nin kaçmasına yardım ediyor olmalıydı.

Ege çok bitkindi ve o kurtla baş edemeyeceğinin farkındaydı,fakat zaman kazandırabileceğini biliyordu.Ege kurdun darbelerinden kaçmaya çalışırken kız kapıyı açmıştı ama kurt son kez iri pençesini savurduğunda kaçamadı ve yaralandı,

sanki ben yaralanmışım gibi hafifçe titredim

En sonunda kız ve Ege oradan çıktı,bir şeyi daha farketmiştim Ege kıza baktığında gözleri koyulaşıyor ve parıldıyordu.Ege kızı seviyordu bu çok belliydi.Fakat kız,Ege'ye baktığında bakışlarında bir değişiklik yoktu,yada hareketlerinde.

Sonra görüntü değişti

Kız ve Ege öpüşüyorlardı ve sarılıyorlardı,Ege pis kıyafetlerinden kurtulmuştu ve üstüne eşofman geçirmişti.Ege kıza gerçekten değer veriyordu.

MELEZ!! #Wattys2018 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin