Ege'yi tamamen aklımdan silmeye çalışıyordum . Fakat bugün el ele tutuşmaları ve Ece'nin gözlerinin içindeki mutluluk aklıma geldikçe işim daha da zorlaşıyordu . Sanırsam unutamıyacaktım onu . Sanırsam Burak'ın dediği gibi olmayacaktı . Eskisinden daha mutlu olamayacaktım hiçbir zaman . Belki sevilirdim , ama daha mutlu ... Asla der gibiydi içimden bir ses . Lakin bu kadar kısa bir süre içerisinde o beni nasıl unutmuştu ? İçime derin bir nefes çektim . Ağzım beynimle bir olup konuşmuyordu . Beynimde ya hiç sevmediyse , ya hiç aklına giremediysem bu yüzden kolayca unutabildiyse , ağzımda ise bir sen ve bir sessizlik vardı .
Bu düşüncelere o kadar dalmıştım ki içinde kaybolup gittim . Yolumu bilmezken , karanlıklarda kaybolup giderken okuldan gittikçe uzaklaştım . Farkında değildim , eve varmıştım . Eve girer girmez hızlı adımlarla odama çekildim . Üzerimi değiştirip telefonumun başına geçtim . Galeride iyice geçmişe gittim . İşte fotoğrafları ve fotoğraflarımız karşımdaydı , tek bir hamleyle silebilirdim onları . Biraz daha baktım , baktım , baktım ... Ellerimi yanaklarıma götürdüğümde farkına vardım . Gözlerimden akan bir iki damla yaş yanaklarımı ıslatmıştı . O anda gözümün önünden mutlu olduğum , onun da belki mutluymuş gibi yaptığı bütün anılar geçti . Gözyaşlarım birden yerini küçük bir tebessüme bıraktı .
Kapının çalmasıyla kendime geldim . Gelen Azraydı . Evet Azra en yakın arkadaşım . Hatta kardeşten öte ailemdi o benim . Elinde bir çantası vardı . Ayıcıklı pijamalarını çıkarttı . Anladım bugün kesin bizdeydi . Hâlâ kavrayamadı galiba biz lise 3. sınıfa gidiyoruz . Çocuk kafalı , deli kız ya . " E hadi " dedi . Ne olduğunu o an gerçekten anlamamıştım . Yine birşey mi kaçırmıştım yoksa her zamanki gibi yine bir delilik peşinde miydi bu . Konser kelimesini ağzından duyar duymaz dank etti . Tabi ya yarın okulda minik bir konserim var . Tabi Azra abartmasa olmaz . Sesimin olağanüstü olduğunu söyler hep . Tamam okuldakiler de çok güzel olduğunu söylerler ama Azra işte . Hep abartı , hep abartı , hep abartı ...
Gece boyunca çalıştık . Daha doğrusu ben söyledim o dinledi . Saat 1'e yaklaştığında uykumuz geldi , yattık . Gözlerimi kapattım . Yarını düşündüm . Yavaş yavaş uykuya daldım , yüzüm gülüyordu , ilk kez mutlu kapattım gözlerimi .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YALNIZLIĞIMIN EZGİSİ
ChickLityaşamın gerçeklerinin omuzuna attığı yüklere dayanamayan bir kızın günlüğünden