Bölüm VI : Nefret Ediyorum

49 18 11
                                    

Sabah olduğunda okula geç kaldığımı fark ettim . Annem ile babam doktor oldukları için sabah erken gidiyorlardı . Bu yüzden sabahları beni kaldıracak kimse yoktu . Alarmla kalkıyordum . Ama dün gece telefonumun sesini kısmıştım . Olamaz ... Telefonuma baktığımda 25 cevapsız çağrı , 8 de mesaj vardı . 20 arama annemden , 5 tanesi Azra'dan , 5 mesaj annemden , 2'si Azra'dan , 1'i de Burak'tan gelmişti . Annem her zamanki gibi endişelenmişti .

"Kızım kalktın mı"

"Kızım okulda mısın"

"Kızım nerdesin cevap versene"

"Yavrum iyi misin endişelendirme beni "

"Evde görüşücez seninle!"

Öf anne yaaa . Bi de sonuna ünlem koymuş .. Hemen geri çıktım Azra'nın gönderdiği mesajlara girdim .

"Kanka nerdesin ders başladı"

"Yani ders boş ama çabuk gel"

Gönderilen : AzrAşkım
Uyuyakalmışım kanla geliyorum hemen

Azra'ya cevap yazıp Burak'ın attığı mesaja baktım .

"Ada iyi misin çok merak ettim seni "

Aynı anda hem Burak'a cevap yazıyor hem de üzerime okul kıyafetlerimi geçiriyordum .

Gönderilen : Gizemli jojuk
Merak etme iyiyim geliyorum


***

Kahvaltımı yapmadan hemen evden çıktım , bir taksiye atladım hemen okula geldim . Sınıfa çıktığımda kimse geldiğimi fark etmedi . Ders boş olduğu için herkes kendi aleminde . Adayla Can yan yana oturuyorlardı , önlerindeki sırada da Burak vardı . Konuşuyorlardı . Hemen Burak'ın yanına oturdum . Konuya dahil olmaya çalıştım . Okula yeni gelen Eymen Ece'nin eski sevgilisiymiş . Zaten sürekli bana tip tip bakıyodu , sezmiştim bi sinsilikler . Salak .


Günüm klasik bir okul günü gibi geçti fakat son dersimiz olan Edebiyat dersi hariç . Edebiyat hocamız bize 'aşk'ı sordu . Herkes teker teker konuştu . Sıra bana geldiğinde biraz heyecanlandım . İçimden ne geliyorsa konuştum .

" Aşk hissizleşmek . Acıda onunla ağlamak , sevinçte onunla gülmek , kahkaha atmak , çıldırmak . Onunla olmak . Kendini onunlayken güvende hissedip , dünyanın en şanslısı olarak olarak görüp engel tanımamak . Aşkın iyi yönleri kadar insanı aşktan soğutan yönleri de var . Mesela aşk kırmamalı , ihanet etmemeli , üzmemeli . Sonra bir bakmışsın kayıp gitmiş elinden. Aslında o apayrı bi şey , sadece ufacık bir duyguyu aşk zannedip sonrasında üzülenler ya da aşık olduğu kişi tarafından hüznü yaşayanlar. Aşk... Her zaman üzer mi ? Bağlanmazsan elinden kayıp gider. Doğru kişiye de bağlanmak lazım. Yoksa... O doğru sanılan yanlış insanın gerçek aşkı onu üzmemek için seni kanatarak çekip alır. Aşk zor bi şey. Kolay görünmesine kanıp yaşayanları bıçaklayan en keskin yara o. Aşk bu... Gerçek sanılan , karalama bir masal... "

Sözlerim bittiğinde sırtımda fena bir çöküklük hissettim. Azra parmaklarını böbreklerime sokuyodu. Arkamı döndüğümde;

"Oha kızım döktürdün resmen. Çalıştın da mı geldin. "

"Kanka öncelikle niye böyle bi şey için çalışayım içimden ne geliyorsa onu söyledim. Ayrıca bunu sormak için böbreklerimi delmene gerek yok onlar bana lazımlar. İnsanca soramıyo musun? İlla bi hayvanlık... 😊 "

YALNIZLIĞIMIN EZGİSİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin