Her zamanki gibi sıradan bir güne uyanmıştım . O gün onca acı günden daha acı ve ağır olacağı aklımın ucundan bile geçmiyordu . Üstümü değiştirdim , kahvaltımı yaptım , okula gitmek için artık hazırdım . Nihayet okula varmıştım . Sınıfa çıkarken onu gördüm . Üzerinde ; onu sevdiğimi bildiği bir sweet'i vardı . Telefon dolaplarının önünde arkadaşlarıyla birşeyler konuşuyordu . Gözü sürekli kapıdaydı . Demek ki birisini bekliyordu . Gözlerinin içi parlıyordu . Çok mutluydu . Sanki eski günlerimizin mutluluğu üzerinde gibiydi . Onu hâlâ unutamadığımı , hâlâ fotoğraflarımıza baktığımı bilmiyordu . Belki de bu yüzden mutluydu . Onu unutamadığımı bilse ... Geri döner miydi ki ?
Sonra dolabını açtı . İçinden aynasını aldı ve saçlarını düzeltti . Birden üzerini bir heyecan aldı . Yavaşça kapıya doğru ilerledi . O sırada kapıda birden bir kız belirdi . Simsiyah saçları , masmavi gözleriyle o da mutluydu . Bu dünyada mutsuz olan bir tek ben mi vardım ? Sevip de kavuşamamak , her gün görüp de konuşamamak ...
Kıza yaklaştı , yavaşca elini tuttu . O an kafamdan aşağıya kaynar sular boşaldı birden . Zaten mutsuzdum , artık yüzüm hiç gülmezdi . Neler olup bittiğini anlamaya çalıştım . Belki kuzeniydi , belki sadece arkadaşlardı . Kafamda bir sürü soru yalnız bir tek cevap vardı ... Sevgili de olabilirler miydi ?
Arkadaşları yanından ayrıldı . Gülüyorlardı . Belli ki birşeyler karıştırıyorlardı . Bana baktılar , ona baktılar . Yüzleri düştü , üzüldüğümü , acı çektiğimi anladılar bence . Kantine götürdüler beni , teselli etmeye çalışıyorlardı belli ki . Demiştim ben bir şeyler karıştırıyorlar diye . Üzülmememi söylediler . İçlerinden Ege'nin en yakın arkadaşı Burak muhtemelen bir gün benim de mutlu olacağımı , hatta eskisinden daha da çok mutlu olacağımı söyledi . Nasıl bu kadar emin olup bu kadar emin konuşabiliyordu ki . Şaşırmıştım .
Çıkış zili çalmıştı . Çantamı toparladım . Aşağıya inerken Egeyle o kızı gördüm . Birlikte Ege'nin dolabına birşeyler yapıştırıyorlardı . Yaklaştım , merak ediyordum . Son anda fark ettim ki ikisinin birlikte çekilmiş bir fotoğraflarıydı bu . Altına ise renkli kalemlerle çok güzel bir şekilde " Ege ❤ Ece " yazmışlardı . Artık emindim , ezeli düşmanım Ece'ydi ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YALNIZLIĞIMIN EZGİSİ
ChickLityaşamın gerçeklerinin omuzuna attığı yüklere dayanamayan bir kızın günlüğünden