Dzisiaj ja i Shawn postanowiliśmy odpocząć od naszych drugich połówek i spędzić czas jak dawniej po prostu ciesząc się swoją obecnością.
Teraz gdy obydwoje zajmujemy się karierą jest naprawdę trudno o takie chwilę, szczególnie gdy nasze miłości są bardzo zaborcze w stosunku do mnie oraz Shawn'a i praktycznie nie pozwalają się nam spotykać.
Obecnie siedzimy w domu Mendes'a i oglądamy jakiś nudny film, który pojawił się od razu po włączeniu przez nas telewizora, a my byliśmy zbyt leniwi na poszukiwanie innych, ciekawszych programów. Hailey, czyli nowa dziewczyna bruneta postanowiła pojechać na piżama party i o mały włos, a Shawn pojechałby razem z nią przez co nasze spotkanie nie mogłoby się odbyć.
Leżałam na miękkich udach mojego najlepszego przyjaciela zastanawiając się czy Hailey też tak używa nóg swojego chłopaka, a właśnie ona bawił się moimi włosami, które jeszcze przed chwilą wyglądały schludnie, a teraz nie mogę już tak powiedzieć.
Nagle Shawn zaprzestał swoją, przyjemną dla mnie czynność i popatrzył na mnie zamierzając coś powiedzieć.
- [T.I]? Mam dość ciekawą propozycję i nie jestem pewny czy się zgodzisz, ale zawsze warto spróbować. Prawda? - Shawn zaśmiał się.
- No to słucham? - poprawiłam się, ale moja głowa nie zmieniła położenia, co nie przeszkadzało naszczęście chłopakowi w prowadzeniu rozmowy.
- Może zostalibyśmy kimś więcej niż przyjaciele? - powiedział bez wahania.
- Shawn przecież wiesz, że i ty i ja mamy partnerów i raczej nie wypada nam być razem? - powiedziałam zrywając się z kolan przyjaciela.
- Ktoś coś powiedział o byciu razem? - Shawn uniósł jedną brew do góry. - Miałem na myśli relację o nazwie "Przyjaciele z korzyściami".
- Ale...
- Czekaj zanim cokolwiek odpowiesz zastanów się nad tym jak mówiłaś "Jak on mnie nie zadowala, jest taki nudny w łóżku".
- Wiesz co? Co mi szkodzi! - uśmiechnęłam się - Zgadzam się Shawn!
- Świetnie - brunet szybko stanął przede mną - Zapraszam do sypialni...
___________________________
Moonlight 🌙
CZYTASZ
imaginy & zodiaki | shawn mendes & justin bieber
Randomzwykle zodiaki i imaginy o dwóch utalentowanych piosenkarzach. a tak dokładniej znajdziecie tu tylko; - shawn'a mendes'a 🖇 - justin'a bieber'a 🖇 + błędy, ponieważ pisałam to parę lat temu 🖇