Broken Life Bevezető

262 9 0
                                    

Sziasztok x3 Ez a történet előre le szögezem úgy jött létre hogy egy csomó depis szomorú de szerelmes (bl.) történetet olvastam és próbáltam valamit össze hozni  azon kívül már régóta gondolkoztam egy új történeten x) Jó olvasást előre is . 

 A karakterek ki talált személyek kiknek kitalált története van  . Történet nyomokba fog tartalmazni homoszexualitást és erőszakot akik nem bírják az ilyen dolgokat akkor rossz könyvet találtak . Részek nem tudom milyen gyakran lesz a többi könyv mellett de mindenek el jön az ideje . 

Karakterbemutatás : 
Masuko Shiro 15 éves Gimnáziumos életét most kezdte . Régen az általános iskolába kitűnő volt még apját el nem vesztette . Utolsó évet nyögdécselve érte el és nehezen fel vették a harmadik kijelölt iskolába . ( Persze első kettőbe nem mert szar volt az átlaga) .

Családi állapota : Van neki egy rendes anya aki férje elvesztése után teljesen szét tört és Shiro-val nem normálisan törődik . Van egy nevelő apja aki mindig bántja a fiatal fiút . Nagybátyuska is élősködik rajtuk aki zaklatja Shiro-t. 

Amit szeret : Videojátékokat , videókat  nézni és zenéket hallgatni , valami rondaságot rajzolni , kiegészitökér oda van . 

Kinézete : Shiro 160 cm körül van és sokan hívják törpének . Nagyon soványka mind egy anorexiás mikor nem is az .  Sok seb található rajta mert otthon nagyon sokszor megverték meg suliba is régen csak bántotok a semmiér . Szeme erős emerald zöld színű , hajszíne erős vörös színbe pompázik . Mindig lenge ruhákba jár .
Kb. Ennyit tudok róla mondani ha valami eszembe jut akkor majd szolok x3

Második főszereplő : 

Sayuki Hyde 20 éves   utolsó értségi évét ki hagyta és mi okból ? Hyde egy nagyon pimasz , rossz lelkű , dohányzó pszichopata srác  . Szüleit utálja mert ki korába soha nem bántak vele úgy mint a többi gyerekkel . Hyde nagyon ritkán tér haza akkor is csak pénzér vagy csak veszekedni . Rengeteg barátnője volt akikkel csak legtöbbször egymenetes kör volt , de biszexualis vagyis mind két nemet el viseli csak ne őt rakják seggbe . 

Családi állapot : Rendes szülei vannak kivel nem tartja a kapcsolatot és egy kis húga akit gyűlöl és meg akart ölni még pár éve .

Amit szeret : cigarette , alkohol , drogok , emberek meg gyalázását , vért és embereket is szeret ölni ( persze ölt már egy két embert de ezek az estek nem nagyon derültek ki ) szeret vezérkedni soha nem szereti ha nála valakinél nagy a pofája . Imádja a zenéket és a haját . ( Nem egy színes egyéniség )

Kinézete : Hyde 175-180 cm magas , normális test súly , izmos de nem az a ki gyúrt testes állat , Szemei szürkés kék színűek melyek közbe ragyognak gyönyörűségbe. Haja olyan fekete mind a fekete lyuk ( Dikkk ezt nem tom honnan jött x,D)   mely még fénybe is rohadt sötét . Sötét ruhákba található legtöbbször .

TÖRTÉNET :

Shiro megismerkedik a gimnázium minden lehetséges titkával , közbe rá jön hogy egy szörnyű sorssal lett megáldva mert a suliba minden szarér ütik verik piszkálják és szülei se úgy állnak hozzá , majd Hyde belép az életébe és minden meg   változik először keveset majd egyre mélyebb nyomokat hagynak egymásba .

Borító :

Bal oldalon látható Masuko Shiro

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Bal oldalon látható Masuko Shiro.
Jobb oldalon Sayuki Hyde .

Broken Life {Ýąøı}Where stories live. Discover now