" Felém nézet én pedig megöleltem teljes erőmből és mellkasába fúrtam az arcom . "
----
Vissza indultunk az új otthonomhoz , azon az úton haladtunk amin végig jöttem még mindig gyönyörű hely . Mikor az épület elé megérkeztünk nem találtam sehol a bőröndöm amit ide le tettem , de jó ide jövök és meg lopnak fantasztikus . Körbe körbe néztem hogy nincs-e valahol itt fent csak hogy Hyde érdeklődését akartam el érni .
-Ez nem lehet pedig ide tettem le .- Mondtam halkan .
-Mit is keresel pontosan ? .-
-Bőröndömet , ide tettem mikor meg indultam utánad de most nincs itt , és benne volt egy jó barátom ... - Mondtam csalódótan és még mindig nagyon halkan . Soha nem beszéltem hangosan nem akartam hogy a magas hangnememért meg verjenek mind régen .
-Nyugi Shiro biztos valamelyikünk csak be vitte .- Fogta meg a vállamat amitől meg ugrottam .
El léptem a kezétől hirtelen kényelemtelenül éreztem magam tőle , pedig még 10 perce kb. őt ölelgetem , ahh biztos csak aggódás miatt lehet ez mert hát én nem vagyok meleg , fujj én soha. Meg indultam ajtó felé hogy biztos legyek hogy ott a bőröndöm Hyde követve engem , csalódnom kellet sehol nem volt "első" napomon meg loptak remek .
-Itt sincs , megloptak ... itt is már utal valaki, nem lehet .-
-Biztos itt van valahol ne pánikolaj.-
Nem veszekszek vele lehet igaza van lehet , kezdeném el a mondatomat de valaki meg szakítja .
-SENPAIII.- Folyosó végéről meg láttok egy srácot majd majdnem fel lökve oda fútt Hyde-hoz .-
-Mi van Hugo ? .-
-Semmi csak úgy őrülök neked Senpai már olyan rég láttalak , tegnap kerestelek de azt mondtak ezek a semmire kelők hogy nem tudjak hol vagy .- Arcát simítaná meg a fiú de el üti a kezét .
-Tchh dolgom volt és ne Senpai-hoz kérlek nem tudsz le állni velle? Mondtam hogy szokj le róla.-
Még ők beszélgettek fel mértem a srácot Hyde-tol kb. 3-4 cm lehetett kisebb , fehéres szürke haja volt és halvány kék szemei . Fekete ruhákba, lábbán pedig egy acélbetétes bakancs lehetett mert annyi tetszett csak a srácba , akartam én is csak nagyon drágák . Még a srácot avagy nevén szólítva Hugo-t vizsgáltam át le eset hogy engem szólítanak .
-Shiro haho Shiro .- Mondta Hyde .
-Öhm tessék , bocsánat csak kicsit el bambultam .- Mondtam halkan és közbe-közbe rá néztem a mellette álló srácra aki nem valami szép tekintettel nézet rám .
-Semmi baj , mehetünk tovább ?.- Bólintottam neki én el indultam és Hyde is de Hugo nevű gyerek meg állította.
-Héhéh várj ki ez a gyere ? .-
-Új családtag -
-Jó azt gondoltam , de mi a neve és mért foglalkozol vele annyit ?
-Bazd meg mért érdekel , eddig mindent jövő embert le szartál .-
-Masuko Shiro vagyok .-... szólaltam meg erőteljes hangon és le hajtót fejel .
-Na őrülsz neki , remélem igen a drága időmet nincs szándékom veled tölteni .- Mondta Hyde és el indult felém meg lökőt egy picit hogy én is induljak mind valami állat a kicsinyét komolyan. De a hófehérke ezt nem hagyta vissza szólt mikor már pár lépésre voltunk tőle .
-Persze mikor azért könyörögtél nekem hogy feküdjek le veled nem ezt mondtad drága Hyde .-Mondta Hugo.
Meg állt mögöttem Hyde rá néztem a nevén szólítottam nem reagált rá szemét nem láttam mert a fekete tincsei teljesen bele lógtak , mind ha egy fekete aurát éreznék körülötte . Vissza fordult a fehér srác felé és el indult felé , aki karba tett kézzel mosolyog nagyképűen. De utána nem volt valami őröm teli arca , egy óriási pofon csattant az arcán amitől el esett és combon is rúgta majd vissza indult felém és mentünk tovább .
KAMU SEDANG MEMBACA
Broken Life {Ýąøı}
Fiksi PenggemarNincs helyem ezen a világon , életem romokba . De haláltól mért félek? Valaki segítsen rajtam . Egy fényt láttok az alagút végén, talán ez a vég? Nem , egy új kezdet új emberekkel egy családdal és egy szeretővel . Meddig fog ez még tartani? 👬Ya...