:9. Rész: Különleges:

93 8 2
                                    

"-Beszélgessünk egy kicsit Shiro .-"

Miről akar ? Mindent tud rólam jobban ismer ő engem mind én magamat .

-Mégis miről akarsz beszélni ?.-Kicsit dadogó hangon kérdezem de ő csak mosolyog , aztán el kezdet az asztalához tolni aztán le ültetett az asztalra , majd hátat fordítva nekem meg állt .

-Arhh ezek a kemény napok mindig meg bántják a hátam , meg nyomkodnád a hátam egy kicsit? - wtf fejel rá nézek , azt hittem beszélgetni akar nem háta vágyát ki élni rajtam , de ha annyira akarja .

Lassan elkezdtem hátát masszírozni valahol nagyon meg nyomtam neki hogy fel sziszent valahol gyengén értem hozzá , közbe végig simítottam hátán és éreztem a hát izmai , gondolataiba azon voltam milyen lehet póló nélkül nyalni való teste van az biztos . Meg is értem hogy a lányok oda vannak egy ilyen pasiér de azon se lepődnék meg ha a férfiak is .

-Ahjjj így nem jó .- Morogta nekem , már masszázsra se vagyok jó ? Tényleg mindent el hibázok...? földet néztem aztán sziszegett nekem Hyde és azt mondta nem az nem jó hanem a pólója , le kapta magáról el pillanat alatt .

Volt időm felső testét meg nézni , szép halvány barna bőr , jól ki dolgozót has izom de nem az-az állati undorító hanem ez a nyami . Bal oldalán észre vettem egy tetoválást egy farkas volt szembe fekete fehér mintákkal meg csinálva fejébe pedig egy nyíl . Mikor el kezdte felém jönni jobb karján is láttam egy tetkót de ez sokkal kisebb volt . Kis óra volt ami ép 18:00 mutatott benne egy véres kés , biztos valami jelentősége van , vagy csak guglin találta és tetszett neki .

Nekem mindig be jöttek a tetoválások de nem az ilyen bitang nagyok vagy hogy az egész testen én Hennat vagy kis kéz tetkót szeretnék a jobb kezemre már kb. alsó suliba is ez volt minden vágyam de nem engedték meg .

Hyde megint háttat fordított nekem újra gyurmázni kezdtem a hátát de most többször végig simítottam a hátát , aztán el fogót egy hirtelen gondolat . Kereshetnek otthon? Lehetne egyszer olyan mind régen ?

Úgy el gondolkoztam a gondolataiba mind mindig , egyre jobban gondolkodni kezdtem és közbe a fejem is le hajtódtam , Lefagytam .

~*~

Kis koromba mindig csak egy boldog nagy családra tudtam gondolni és tudtam hogy én is a boldog családok közé tartozok . Minden napos játszások finom ételek és jó pihenések . Minden tökéletes volt még , nagypapám be nem vonult katonának valami okból . Minden este én apám anyukám és bátyám és persze a család többi tagja imádkoztunk a mindenhatóhoz hogy minden rendben legyen . Teltek hónapok és végre nagypapám haza érkezését vártuk , de aznap késő este jött egy levél , 1 évig bent kell még maradnia . A bátyám teljesen el vadult , dög részegre itta magát drogozót és közbe anyummal be kellet menni érte a rendőrségre . Ezek a dolgok azért történtek mert a nagypapánk egy angyal volt imádtuk mikor játékokat faragót nekünk vagy traktorral el vitt minket valahova .

Én még akkor mondhatóm kicsi szaros voltam 6 éves, bátyám pedig 15, játszani akartam a bátyámmal a szobájába . Addig hisztiztem még be nem egedet a "sötét játszótérre" kis autómmal brümögtem mind minden normális kis gyerek . Bátyám többször mondta hogy kussoljak meg egyéb ronda szavakat . Nem törődtem miket mondót játszottam tovább .

Kiabált velem majd meg fordultam és arra lettem figyelmes hogy bátyám nekem dob egy üveg poharat mely szét tört és fejemen enyhe vágást ejtett , hangosan sírni kezdtem és autómmal futottam anyához és apához .

Aznap a bátyám meg kapta a fej mosást , anyám pedig el látta a kis sebem . Mikor el csendesedet minden vacsora következet szerencsére anyám és apám normálisan el tudtak beszélni én pedig válogattam ki a zöldségeket mikor kopogásra lettünk figyelmesek az ajtón .

Ki nyitották az ajtót egy ember állt ott és beszélt nekik valamit anyám térdre rogyót és sírni kezdet apám pedig egy levelet tartot a kezébe . Nagypapánk harc közbe meghalt . Világ dőlt össze bennünk el vesztettük utolsó nagyszülőt is . Bátyám akkor fogta fel miket tett és utána minden jól ment . Temetés a pakolás az eladás minden meg történt . Aztán évek után újra meg történt csak most édesapám hagyott itt minket és minden rosszra fordult .

~*~

Arra lettem figyelmes hogy Hyde lökődni kezd és kiabál hogy térjek magamhoz , teljesen el sápadtam a tekintetem üveges lett és egy könny csepp szökőt végig az arcomon . Múlt mindig szebb mind a jelen .

-Minden rendben Shiro ? - Meg rémült tekintettel nézet rám .

-Mondhatni , haza kell mennem pár dolgot el rendeznem , de csak holnap szeretnék addig is fürödni és piheni szeretnék .-

- Nem akarsz itt hagyni igaz ?-

-Nem csak el kell intéznem pár dolgot .-

-Remélem mert a cserbe hagysz rosszabb életed lesz mind gondolnád .-

Tekintettem fel kaptam és farkas szemet néztem vele , van ennél rosszabb élet ? Mondtam neki hogy meg ígértem neki valamit és tartóm magam hozzá , el mosolyodót csak de elég gonoszan majd adót egy pólót ami kb. nekem a térdemig ért olyan nagy volt . Aztán el vezetett a fürdő szobáig . Ruháimat földre szórtam közbe körbe nézegetem annyira nem is rossz , igaz nem egy igényes fürdő szoba de ki bírható .

Meg pillantottam egy tükröt mely egy helyen el volt törve , bele néztem és csak hó fehér sápadt bőrömet láttam azon pedig pár lila foltot , aztán vörös hajamat kis söpörtem az arcomból és zöld szemeimet néztem . Valamibe azt mondom de csodálatos vagyok , a szemeim történetet tudnának mesélni zöldülő mezőkről mely egy kis patak mellet található . Sokáig nem álltam ott be léptem a zuhanyzóba és le verettem a testem .

Mikor kész lettem ki léptem és vártam hogy kicsit száradjon a testem , aztán meg fogtam azt a alsónadrágot amibe voltam vissza vettem , igen tudom nem a leg higiénikus de valamit mégis fel kell vennem a póló-hoz . Aztán említtet ruha darabot is magamra vettem össze szedtem a koszos ruháim és ki indultam a fürdő szobából .

Ki léptem a sarkon meg láttam ahogy Hyde támasza a falat , csalogatót magához én pedig követem is , vissza kerültem arra a helyre ahol neki van a kis főnöki irodája . Nem értettem mit akarhat itt velem aztán csak némán követtem , "irodától" van egy ajtó ott egy folyosó , be mentünk egy szobába nem volt rossz állapotú de nem is használt volt .

-Ez itt a te szobád vedd úgy VIP helyed van .-

-Köszönöm , de mért kapok egy ilyen szobát mikor olyan vagyok mind a többi ? .-Kérdeztem rá halkan .

-Mert nekem te különleges vagy .-

Különleges ? Már régen halódtam ezt a szót , arcomon egy enyhe pír jelent meg , ott álltam némán mikor Hyde sarkon fordult és egy jó éjt szóval ki ment , ott álltam még mindig aztán ágyhoz mentem és be bújtam a takaró alá és ezen a szón gondolkoztam . " Különleges"

_._
Sziasztok :3
Elhoztam a következö részt lehet egy két hiba lesz benne, elnézést azért.
Mi fog Shiro családjával történi?
Kövi részbe meg tudjátok :)
További szép napot/estét kívánok.

Broken Life {Ýąøı}Où les histoires vivent. Découvrez maintenant