Bocsáss meg...
Le hajtottam a fejem és úgy sírtam tovább , tudtam hogy egy semmire való vagyok de hogy most értettem meg rendesen . Lépés hangokat halódtam meg onnan ahonnan Hyde beszélt nekem , kis bátorságot vettem magamon és fel néztem . Hyde ott állt előttem aki ép le nézet rám én pedig fel rá aztán meg fogta a fejét bele túrt éj fekete hajába és beszélni kezdet hozzám .
-Na végig gondoltat az életedet ? Hogy semmi érdekes eddig nem volt benne ? Én segíthetek neked , de csak egy kérésem van " Ne hagy cserbe" .-
Ne hagyjam cserbe ? Ez még is mit jelent , és hogy tudna segíteni nekem ? Mért tettem magamnak fel ennyi kérdés az első ember körölbelű aki 2 év után segít , vele talán és a családjával szebb lehet az életem , igen ezt akartam egy szép életet .
-Nem foglak , kérlek adj nekem egy szép életet amiről beszéltél .- Könnyes szemmel oda emeltem két kezem hogy vegye le rólam a bilincseket , kezet ő is oda emelte de hirtelen egy kegyetlen rossz érzés telt el az jobb kezembe .
Egy kis késsel meg vágta bal tenyeremet középen amiből elő buggyant a piros kis vérem majd ő is meg vágta a bal tenyerét és kezet kelet vele fognom , vágás nagyon fájt így szememből tök könny csordult . Aztán el engedtük egymás kezét rá néztem a tenyeremre ami tiszta vér volt majd rá néztem a Hyde-re aki meg nyalta a tenyerét benne az ő vére és enyém volt .
-Most már vér szerződésünk is van , el mondom neked te vagy a második akivel ezt csinálom így legyél meg tisztelve , és a véred is más így próbálok majd vigyázni és ha kell majd én ölek meg .-Mosolyodott el aztán le vettem kezeimről a bilincset és el indult az ajtó irányába .
Szavai csengtek a fejembe aztán fel álltam és utána sétáltam és leg jobbra számítva követtem . Mikor ki értünk jobban körbe néztem egy szobába vagyunk régen talán orvosi szoba lehetett de most egyszerű koszos szürkés fal teli minden rommal . Mikor ki értünk abból a szobából minden másabb volt mint egy iskolába inkább az az érzés kapót el hogy ez egy maffia tábor helye nem pedig egy iskola .
Majd be értünk a legnagyobb terembe , ahol Hyde be csapta az ajtót és el kezdet előre menni és futottam utána mert egy kicsit el maradtam a folyósokon láttam pár embert de mikor úton értem Hydet rengeteg ember tekintetével találkoztam . Mindkét nemből volt bőségesen . Nem valami szivárvány színeibe pompázó banda volt , mindenki sötét ruhákba volt fura kinézettel .
Hyde meg állt egy ponton fel ült az asztalra és megszólalt ,
-Itt lenne a vezető én magam Sayuki Hyde vagyok 20 éves kereken , 2 éve hoztam létre ez a bandát 2 éve keresem a jó pillanatokat és próbálom ezeket törött életeket szépé tenni .- Aztán fel állt az asztalra és hangosan kezdet el beszélni .
-Emberek ő itt Masuko Shiro 16 élet évét tölti , abba a romos gimibe jár mint én régen és hát nem a nagy kedvenc az emberek körébe , ütésnyomokat nevelő apja és osztálytársai okozták valahogy nem találta helyét a világba . Ki lenne az ő helyébe kezeket fel . - Erre elkezdet röhögni és senki nem tette fel a kezét én le hajtott fejel néztem és remegtem hogy jobban ismer engem mint én magam aztán mikor fel néztem Hyde ijesztő fejel rám nézet .
-Neked se tetszik igaz Shiro ? Te se akarod ?-
Fel néztem, majd kőrbe mindenki tekintetén , meg ígértem nem hagyom cserbe aztán meg ráztam a fejem és mindenki nevetve tapsolni kezdet . Hyde mondott még pár szót aztán csillapodót a társaság mindenki ment valamerre én pedig csak ott álltam mind egy fa földbe gyökereztek a lábaim , nem tudtam hova és merre menyek , mit csináljak most ?
~*~
Már el telt 1 óra akkor vettem magamon bátorságot hogy körbe nézek jobban , senkivel nem volt merszem beszélni . Kicsit félek az itteniektől Hyde itt hagyott szótlanul semmit nem mutatott meg nagyon csak azt a termet ahol be mutatkozót, Sayuki Hyde...Hyde ... egy szere többet mondva ez a név egyre jobban tetszik . Hosszú folyosón haladtam át mikor futás hangokat halódtam és mire már hátra néztem , már a földön voltam . Egy lány ? Rám ugrót egy lány teljesen ki pirultam ő fel pattant és nyújtotta a kezét én pedig furcsa tekintettel rá néztem.
-Ohh igaz te vagy az akit Hyde hozót ide ? - Mosolygó tekintettel nézet rám közbe még mindig nyújtotta a kezét , bólintottam egyet és el fogadtam a segítségét . - Szuper Izumi Han vagyok Hyde egyik legjobb barátos nője , nincs semmilyen kapcsolat köztünk legjobb haverok vagyunk már ilyen pici korunk óta .- Kb. lábig vitte le a kezét .
-Hyde olyan mint ha a bátyám lenne , és most téged kerestünk vagyis hát nem tudta hol vagy mert hát el hagyott , engem is egyszer ott hagyott a suliba mikor mondtam neki hogy közösen megyünk haza olyan egy szívtelen állat , gyere velem Shiro nem foglak át vágni mint az az idétlen vadmacsek . - Hátat fordítva el indult egy irányba kezével jelzet hogy jöjjek és mentem is , szimpatikus volt a lány .
~*~
Nem olyan sok termen mentünk át mikor meg érkeztünk Hyde dicső helyére full fekete ajtó várt minket , gondoltam magamba kopogni kellene először de Izumi olyan erősséggel baszta be az ajtót és kiabált Hyde hogy itt vagyunk , hogy én félig le fagytam .
-Meg jöttem az áldozattal vadmacsek .-
-Ezt most fejezd be Izumi nem vagyok macska .- Margot rá a lányra .
-De olyan cukcsika lennél fekete fülekkel meg egy bolyhos farokkal és hosszú bajszokkal .-
-Pff mi vagyok én niga gyerek ? Amúgy is a füleim jó helyen vannak és tökéletes színűek , bajszom meg nem lesz mert nem illik hozzám farkam pedig van ami jó kis bolyhos .-
-Ünnep rontó vagy , akkor szerez nekem egy macskát inkább .- Azzal a mondattal hátra fordult ki ment maga mögött be baszva az ajtót .
-Pfff a szobája tele van plüss macskával meg minden macskás dologgal , amúgy is meg taníthatták volna arra a rohadt ajtó berakásra és nyitásra . Sajnálom hogy ezt végig kelet hallgatnod .- Fel állt a fekete bőr székből és oda sétált hozzám majd mögém ment és meg simította az egész hátam , majd közel hajolt a nyakamhoz és bele szagolt a hajamba .
-Beszélgessünk egy kicsit Shiro .- Valahogy ideges lettem és jobbra fordítottam a fejem jobb szememmel pedig kék íriszét néztem amik ragyogtak és ahogy arcába lógtak a fekete tincsek valahogy csodálatos volt .
_._
Sziasztok :)
Elöször is köszönöm a biztato aranyos kommenteket, szuperek vagytok❤
Hyde miröl akarhat beszélni Shiroval?
Legyen jó ősszi szünetetek, szép napot/estét :3
ESTÁS LEYENDO
Broken Life {Ýąøı}
FanficNincs helyem ezen a világon , életem romokba . De haláltól mért félek? Valaki segítsen rajtam . Egy fényt láttok az alagút végén, talán ez a vég? Nem , egy új kezdet új emberekkel egy családdal és egy szeretővel . Meddig fog ez még tartani? 👬Ya...