" * Ez egy szét tört élet , soha nem is lesz jobb ... * "
Ahogy el mondtam neki a családi állapotomat és mik történtek meg akadtam a hangom és arcomon sós folyadék végig folyt . Tenyerembe sírtam ki magamat mikor egy kezet éreztem a vállamon fel néztem kis piros szemekkel rá és értetlen fejet be vágtam mire ő csak vigyorgót mind egy elme beteg . Mi olyan vicces ezen ? Mit mondtam amin így vigyorog ?
- Haha Shiro , nem gondolkoztál azon hogy el meny és élj mint a jó gyerekek ? Vagy akár mi lenne ha el tűnének egyik napról a másikra .-emelte fel a fejem.
Elütnének örökre bele gondoltam minden jobb lenne nem vernének meg és nem mondanának el mindenek , vagy csak úgy el tűnék hogy senki se keres egy álom de most egy választ kér tőlem ? Várjunk ő megölné őket ? Az nem lehet pedig nem egy jó fiúnak néz ki azt se tudom mért veszett össze azzal a csajjal és nem is tudom mi történhette köztük , igaz látszatra nem olyan rossz lehet vele az a dolog .
-Bambula haho itt vagy ? -
-Igen , de nem lehet szükségem van rájuk még , és elszökni se tudok lehet a rendőrséget is rám küldenék .-
-Pff olyan vagy mint az előző kis srác mennyit gondolkozott hogy mi legyen aztán mi lett agyon verték a szülei és akkor el jöhetett volna velem . -
Akkor ő nem csak azzal a lánnyal volt valami és akkor biztos vannak még , ki ő valami hős ? De nem akarok úgy járni mint az a kis fiú .
-Nem vagyok kis fiú én már és nem mehetek bármi történik itt kell lennem .- Halk hangon mondtam a srácnak .
-Okés de ha a bátyád vagy esetleg a apád meg erőszakol ne kiabálj segítséget mert senki se fog segíteni , így puszilom a seggedet .-Mosolyodott el .
Majd el fordult és oda sétált az író asztalhoz ami előtt az ablak volt és egyik lábát fel tette már az asztalra mire én jobban el gondolkoztam és fel ültem oda sétáltam hozzá és meg húztam a kabátját és azon nyomba zöld íriszeimbe nézett melyek egy kicsit vörösek voltak a sírás miatt én pedig kékes szürke szemébe .
-Mi a neved ?- Faképpel kérdeztem rá és még mindig tartott a szemkontaktus majd le söpörte kezemet a kabátjáról .
-Hyde vagyok de az mindegy milyen nem akarom hogy többet is meg tudj, nem tudom mire vagy képes de tudom kivagy már lehet többet mint te magadról , most velem akarsz jönni nem ? Előző szavaimat nem halottad normálisan ? Vagy csak rá vágtad hogy nem ?
Csak balintótom majd el mondta mit csináljak ő le mászott és ki dugtam a fejem és éreztem hogy hideg van így gyors oda futottam a szekrényemhez fel vettem egy fekete ki szakadt farmert és rózsaszín pólót le vettem magamrol és a földre dobtam majd felsőnek egy hosszú sötét piros pulcsit fel kaptam arra pedig ilyen fekete kis kabát félét majd mentem vissza az ablakhoz .
Lassan ablak párkányra ültem lábaim le lógattam és fel néztem az mondtam magamnak " Bármi lesz rosszabb talán már nem lehet " Majd lassan kezdtem le mászni és mikor már csak pár lépés választott el a talajtól le csúszót a lábam és rá estem Hyde mellkasára teljesen el pirultam valamiért fel néztem rá ő pedig perverz fejel rá tekintett és pedig olyan gyorsasággal gurultam le róla és álltam fel hogy valami nyugdíjas meg irigyelné a gyorsaságom . Hyde fel állt meg igazította a ruháját majd közelebb lépet hozzám én pedig vörös pofával le hajtottam fejem . Ekkor kezét felém emelte jelezve hogy segít fel állni , el mosolyodtam és hittem a csábításnak nagy baj volt . Amint meg fogtam a kezét és fel kezdtet húzni el engedte a kezem és hátra estem ezzel jól megütve magam . Elkezdet röhögni én pedig nem értettem a dolgot , mi történt ?
Kezével jelzet hogy jöjjek már , hát úgy is tettem de egy szót nem szólt hozzám csak nem ép oroszlán barlangjába megyek ? Mért nem beszélgetek vele , mért megyünk ilyen messze egymástól ? Elkezdtem szédülni aztán arra lettem figyelmes hogy Hyde mögöttem van és egy rongyot tart a számhoz amitől teljesen rosszul lettem majd el vesztettem az egyen sulyom és el estem majd csak sötétedni kezdet minden .
"Meg haltam ?"
~*~
Pár óra el telhetett mikor ébredezni kezdtem lassan nyitottam ki a szemeim közbe közbe vissza is csuktam őket aztán mikor kis erő szált a testembe fel ültem és szemeim aprón ki nyitottam de éreztem hogy rohadt szarul vagyok , mi történt és hol vagyok ? Sötét volt csak egy kis lámpa világítót büdös is volt és poros , nézelődtem körbe körbe de párszor homályosan láttam mert annyira rosszul voltam . Le néztem és nagy levegőket vettem aztán kb. 10-15 perc után éreztem hogy már jobb de azért nem gyógyultam ki ennyitől .
Mikor fel ültem lánc csörömpöléseket halódtam engem komolyan el raboltak ? Szerencstelen Shiro megint ennyi , mért nem gondoltam erre Hyde be kamuzót mindent azt hittem barátok lehetünk olyan barátok akik többet el mondanak magukról és jobban rosszba meg leszünk ?
-Milyen szép álmaid vannak Masuko Shiro , régen nekem is voltak csak rá jöttem egy szenny az életem ezért el kezdtem illegális dolgokat csinálni és senki nem érdekel mit teszek ép .- Szólalt fel Hyde akire egyszerre oda kaptam a fejem .
-Mért vagyok itt ? Mért altattál el ? És a mindig fel tett kérdés hol vagyok ? .-Szerény hangon kérdeztem a sötét fiút .
-Az én kis iskolámba ahol élek a "kis családommal" , és mért vagy itt ? Hát könnyű válasz szemet szúrt az életed és szeretek embereket teljesen tönkre tenni még el rabolni se kellet volna téged simán a karomba sétáltál .-
-Iskola ? Család ?-
-Ahjj a kevés fel fogás , ez egy el hagyatott iskola nem annyira messze a várostól a közeli erdő mélyén , itt élek a barátaimmal és azokkal akik fel fogták hogy ez a világ egy szar hely ennyi , tudod mind a filmekbe a rossz fiúk csak hát engem nem érdekel annyira a pénz csak az élet minden "SZÉP" pillanata .-
Szép pillanat nekem olyanom volt ? Talán mikor apám szerető karjaiba tartott és mindenre meg tanított arra is hogy ne mennyek idegenekkel sehova , de én meg szegtem sajnálom apám . Szemeimből sós folyadék folyt végig , sajnálom hogy nem tanultam meg semmit .
Bocsáss meg...
_._
Sziasztok :3
Itt is lenne a 7 rész.
Shiro mégis mi történhetet? Hyde mit tervezhet vele? Kövi részbe mindenre fényderűl :3.
Ha tetszet dobjatok meg egy csillagal és irjatok kommentet.
További szép napot/estét!♡
YOU ARE READING
Broken Life {Ýąøı}
FanfictionNincs helyem ezen a világon , életem romokba . De haláltól mért félek? Valaki segítsen rajtam . Egy fényt láttok az alagút végén, talán ez a vég? Nem , egy új kezdet új emberekkel egy családdal és egy szeretővel . Meddig fog ez még tartani? 👬Ya...