:4. Rész: Lenézés és fájdalom:

154 10 1
                                    

Suliba be lépve , úgy éreztem magam mind egy rab de nem tudom hogy jobb lenni otthon vagy a suliba ? Inkább egy hideg sikátorba élnék leg szívesebben , gondolkoztam hogy el szökök de akkor a rendőrséget küldenék rám és az se valami jó dolog lenne . Suli udvarán kőrbe néztem , talán kinti kinézet azért jobb mind a suli belseje . De kintről valamennyire szebbek  a falak de az udvar se annyira rossz  ez valamennyire talán meg nyugtat . Hamar meg szólalt a zötykölődős csengő de mindenki baszott rá igaz értelmesebb emberek és a végzősök be mentek de voltak kivételek akik csak ültek mind az álló fa , szívták a cigarettájukat , és nyomták a drága telojukat . Mikor be értem a folyósora és a wc előtt mikor el mentem megint láttam egy fekete ruhákba , fekete maszkba lévő srácot . Szögecses fekete bakancsa nem volt valami hívogató főként hogy nálam kb. 10-20 cm magasabb volt . Végig mértem őt de szerintem nem csak őt én hanem fordítva is egymást de inkább el kaptam a tekintetem és mentem a szekrényemhez ami nem messze volt .

Mikor ki nyitottam csak pakolgattam de egyik szememmel még mindig azt az idegent néztem valahogy zavaró , közbe rám nézet de én akkor a fejem a szekrénybe dugtam . Majd kis idő után egy lány be ment a mosdóba talán felettem járhat egy évvel , a pasas utána ment . Csengő meg szólalt ilyenkor a legtöbben be mennek az osztályokba hogy ott folytatják a dolgukat én is ezt tettem volna de a kíváncsiság túl tett rajtam így megindultam a mosdóba ahova előbb egy csaj és egy pasas ment . Remélem nem azt csinálják nem akarom őket hallgatni vagy rá törni az na undorító lenne . Lány mosdó ajtójába meg álltam és ott hallgatóztam és ici picit nyitva volt az ajtó be néztem . Valami ilyesmi beszélgetést halódtam :

-Szemét kis k+ meg mondtam hogy erre a napra hozd a rohadt fizut , még apádat is fel világosítottam rendesen .-

-Én akkor se árultalak el Hyde én még mindig szeretlek , pénzt meg majd valamikor vissza adom .-Lépet közel hozzá a csaj mind valami kis undorító riherongy .

Lökte el a csajt és mondott rá pár szép szót majd a csaj pár rúgót elő vett a táskájából és oda adta a pasinak . De ekkor a pasi csajnak egy rongyot szorított a szájához aki össze eset majd be adót neki valami injekciót .

-Hm ezzel mindent el felejtesz te kis rongy .-

Majd közeledett az ajtóhoz én pedig olyan szívrohamos pánikot kaptam hogy nem tudtam mit csinálni és úgy csináltam mind ha most mennék be a férfi mosdóba . Mikor ki jött a női mosdóból furán rám nézet és én is hogy azt a hatást tükrözzem " hogy ez mi a francot kereset a női vécébe ?" . Igaz ebbe a pillanatba nem volt rajta maszk és arca is elég jól látszót . Nagy sötét még a ruhánál is fekete haja volt ami arcába volt söpörve és a szemei szürkés kéken világítottak ki a fekete haja alól , és nálam 15-20 cm lehetett magasabb . De nem csak én vizsgáltam meg alaposan szerintem ő is engem . Öm rá mosolyogtam mind valami idióta de ő csak nézet mind valami idióta majd vissza húzta a maszkot az arcára és egy chhh. Kifejezéssel ? El ment , én azért ki néztem hogy nem-e áll ott és nem figyel senki , egy árva lélek se .

Be futottam a női mosdóba és láttam hogy a lány fekszik , valahogy olyan jó volt nézni hogy ott fekszik meg is rugdosnám párszor de nem akarom hogy fel ébredjen így csak le fényképeztem majd ott hagytam . Olyan jó más embereket a földön látni .

~*~

Utána lévő dolgok nem voltak valami izgalmasak be mentem órára de a tanár jó le ordibálta a fejem hogy mit képzelek magamról hogy nem megyek be az ő órájára be meg stb. Nem nagyon érdekelt , utána a szokásosan mindenki beszélgetett órán engem dobáltak minden szarral . Ki csengetek kaja szünet meg minden . Hm furcsa volt hogy ma nem nagyon akartak velem verekedni stb. kicsit nyugatabb voltam a keleténél mert gondoltam ha nem vernek meg nem szakad szét a ruhám és nem vérezek semmit össze és az ősök se lesznek rám mérgesek és nem vernek meg . Igaz a bátyámmal mit kezdek még magam se tudom . Asszem nem egy pofont fogok kapni . Kaja szünet elég szarul éltem meg én mert semmi kaját nem hoztam magammal így néztem ki mindenki szájából mi finomat hoznak . Aztán elkezdtem rágni telom képernyőét de csak úgy hobbiból majd fülest rá dugtam és a fülebe helyeztem a két iker hallgatót és egy zenét be indítódtam .

~*~

Utána már csak pár óra volt szerencsére a tesik ezen a héten el maradnak és talán jövő héten is vagy utána való héten is mert a tornacsarnokot alakítják fel(újra) . Talán fél év kell nekik mire meg csinálja a lusta banda . Végre utolsó csengő szó is meg szólalt és mindenki ki bandukolt a teremből . Én siettem előre érdekelt hogy a lány még mindig ott fekszik-e . El pakoltam szekrénybe be raktam pár cuccot ami jó lehet még holnapra majd siettem a női wc-be . Nem volt senki bent egyszer ki futottam onnan nehogy valaki meg kérdezze mért jártam bent . Aztán fejemre húztam kapucnit hátamra a táska és a kezeimet zsebembe dugtam .

Mikor ki értem suliból az udvarán körbe néztem , majd mentem volna ki a kapun is de meg állított az a srác aki agyon vert tegnap , neki a haverjai és pár végzős is ott volt . Körbe álltak az én osztály társaim és csak néztek majd egyik végzős oda jött .

-Ez lenne az a nagyon menő gyerek aki piszkál téged öcskös ?- Mi van piszkálom ? Soha nem bántottam senkit és soha nem mondtam senkire sértő szavakat vagyis hát de , de azokat a gondolataimba mondtam .

-Őm biztos valami félre értés , én nem piszkáltam az öcsédet és lennétek szívesek el engedi , le késem a végén a buszom .- Halk hangon válaszoltam nekik .

-HEE ő nem az öcsém haverom te igen eszes és mért hazudsz te kis utolsó senki a öcskös soha nem hazudik nekem , nekem senki nem hazudott eddig csak te kis szerencsétlen törpe .-

Halkan néztem a földet nem válaszolva semmit , majd két osztálytársam hátra fogták a kezeimet az-az idióta felsőbb éves meg fel emelte a fejemet és farkas szemez tűnk . Zöld szemeimbe az üresség látszódhatott csak szerintem .

-Hee hát ennek meg milyen szép szemei vannak ki kéne neki szedetni aztán üvegbe milyen szép lenne .-

-Fujj utána meg lehet büdös lenne ez undorító meg szerintem vissza taszító szeme van .-

Utálom ha valaki le szólja a szemeimet , apámtól örököltem ezeket a szemeket ő pedig a nagypapámtól , de egyik sem él már . Ezért utálom ha a szemeimet kritizálják majd ha kis haragomtól le fejeltem a felsőbb évest aki fel emelte a fejemet . Utána ajkaimra egy ravasz mosolyt húztam . De nem sokáig tartott mert olyan erővel is ütött hasba ahogyan én meg fejeltem , aztán sorba kaptam az ütéseket gyomorba . Addig ütöttek még vért nem köptem aztán el engedtek és röhögve távoztak .

Földről nagy nehezen fel álltam számat meg töröltem le poroltam a pulcsim aztán vissza vettem a táskámat a hátamra kapucnit vissza húztam a fejemre . Kicsit furán mehettem mert a hasam fogtam ami annyira fájt hogy minden lépés is fájdalmas volt . Mikor mentem a buszmegállóhoz egy kisebb normálisnak tűnő lány csapat ment előttem mikor ki akartam őket előzni hirtelen egy mondat meg csapta a a fülem és maradtam .

-Hogy hogy nem jöttél be első órára ?-

-Hát nem tudom asszem a csaj wc-be voltam és meg csúsztam aztán be vágtam magam és rosszul lettem de nem tudom az biztos hogy már jobban vagyok .

-De hát meg se ütötted magad .-

-Hát nem tudom nem emlékszem mit csináltam valahogy nagyon semmire nem emlékszem , de mindegy hát itt vagyok veletek az számít.-Mosolyodót el a lány .

Nem emlékszik semmire ? Akkor valami emlék törlő cuccot adót be neki vagy mi van de azért furcsa hogy nem emlékszik semmire . Aztán utána ki előztem őket és buszmegállóhoz érve vártam egy kicsit majd jött a busz fel szálltam telefonon zenét kapcsoltam és néztem ki az ablakon .

_._

Haiii :3 

Milyen pszichopaták járnak ebbe a suliba jézusom , közbe nem gondolom át miket írok xd. Na de kivel találkozhatott Shiro ? Ötletet lehet írni comiba és egy csillaggal értékelheted az írásom . Szép napot /estét olvasok :D 

Broken Life {Ýąøı}Onde histórias criam vida. Descubra agora