Újra itthon , újra a pokolba .... életembe egy szebb hely nem lesz újra azok a gondolatok mentek át a fejemen hogy kerüljek ki a bátyám . Nem akarom hogy meg verjen elég volt a sulis dolog is , pulcsim megint olyan mind ha a kutya szájából rángatták volna ki , kösz idióták . Mikor az ajtót nyitottam nagy csend várt , le dobtam a cipőm és hangosan köszöntem , semmi válasz talán nincsenek itthon ? Be néztem konyhába senki fel néztem a szobákba senki , végre egyedül itthon . Fel mentem a szobámba le dobtam a táskámat majd a pulcsimat is és a szekrényből kerestem valami felsőt . Egy halvány rózsaszín pólóra eset a választásom és a nacit is le cseréltem egy fekete térdig rövidre . Koszos ruháimat be vittem a fürdőbe a többi koszos ruhához dobtam , majd indultam a konyhába .
Mikor ki nyitottam a hűtött tömör üresség fogót el , semmi kaja nincs itthon ez az tök király , biztos akkor vásárolni mentek el remélem valami ehetőt is hoznak haza . Alaposabban kőrbe néztem a hűtőbe és 2 darab tojást találtam amit meg csináltam tükörtojásnak és mellé találtam egy kis koktél paradicsomot , majd el fogyasztottam az "ebédet" . Nem a leg laktatóbb volt főként hogy ma kb. még semmi nem ettem . Gyorsan el is fogyott majd a tányéromat a többivel együtt el mostam és amik meg voltak el is raktam . Konyhába kisebb tisztaság lett majd úgy gondoltam kicsit el játszom a házi asszony szerepet és takarítók , őrülni fognak egy kicsit hogy valamit csinálok is pff . Fürdőbe mentem és ott a szennyeseket külön választottam sötétek mennek mosásra a világosak vissza a tartóbba .
~*~
Mindent meg csináltam ami nekem úgy nem tetszett ki mostam a sötét ruhákat amiket ki is terítettem , szobába az én dolgaimat el pakoltam de a bátyám cuccaihoz nem nyúltam mert nem szereti ha hozzá érek bármihez is . Ki vittem a szemetest a napaliba be porszívóztam és le törölgetem a poros dolgokat . Kicsit el fáradtam kemény munka a takarítás ezért a nappali kanapén el dőltem , és néztem a fehér menyezett majd sarkakat amibe egy pár pókhalott láttam.
Pici akartam le hunyni a szemem de auto megállásra lettem figyelmes le dobtam magam a kanpéról hogy meg igazítottam gondoltam a szülők értek haza így majd ajtót nyitok nekik . Hát úgy is lett ajtót nyitottam nekik de nem a szüleim voltak hanem, a bátyám és két haverja , a franc. Udvariasan meg hajoltam és üdvözöltem az érkezőket .
-Pff hol vannak az ősök barom ? .-Kérdezi a bátyám .
-Szerintem vásárolnak nem tudom mikor haza értem már nem voltak itthon .-Motyogom neki ami ő utál de nem szeretem ha valaki itt van nálunk és csak a bátyám van itthon .
-Hu de utálom a motyogsz , nyisd már ki azt a csicska szádat és mind hogy itt állsz hozzál három darab sört .-
Bólintottam egyet aztán meg indultam a konyhába de el gondolkoztam hogy semmilyen ital nincs itthon de ha van is szülők szobájába nevelő apámnak a szekrényébe . De ha kiderül hogy valamit el vettem meg öl , oh de jó most akkor viszek nekik oda kis zacsi ropit vagy semmit de a boltba alkoholt meg nem adnának mert kis korú vagyok franc és franc . Mért nem mondtam neki hogy nincs itthon semmi és ja , zavarná haza ezeket a barmokat . Meg nem is itt a közelbe dolgozik hogyan a francba kerültek ide a haverjai . Igaz ezeket még nem láttam és a bátyám szeret kocsmába járni lehet ott szedte őket fel .
Kis tálba raktam 3 zacskó ropit majd azt ki vittem nekik , furán nézet ki mind a kettő és furán is néztek rám is , majd kicsit félre hívtam a bátyámat .
-Öm nincsen itthon semmilyen szeszes ital és a boltba el mennék nem adnának így ez a helyzet .-Hajtom le a fejemet .
-Fu te szerencsétlen mért nem szóltál de majd valahogy meg oldod van fél órád hogy hozz valami italt tessék itt egy kis pénz a boltba majd valahogy ki hozod .-
Majd vissza sétált és mondta a haverjainak mindjárt jön a cuc de baszki nem értette meg hogy nem fognak adni , sok eszű de eszembe jutott valami el viszem személyi igazolványt aztán azt mondom hogy neki kell meg tudja a boltos hogy a bátyám így lehet oda adja az italt . El is raktam a nadrágom far zsebébe . Fel húztam a cipőm és egy fekete kabátot majd el indultam a sarki boltba ami nincs messze .
Nem sokan járnak ebbe a boltba most is kb. ketten lehetek egyik egy öreg néni másik egy fekete ruhákba lévő srác . Mikor mentem az italokhoz a srác is ott volt mikor jobban meg néztem baszki hát ez az aki volt a suliba . Le fagyott tekintettel bámultam őt ahogy veszi el az italokat . Majd persze feltűnő nézésem miatt ő is fel figyel rám vagy inkább le nézet mikor fel magasodót. Elég ijesztő tekintettel nézet rám én pedig félénken nyúltam pár darab alkoholos sörér és indultam a kaszához , kicsit hátra néztem és engem nézet én ijedt tekintettel el fordítottam a fejem de ő elég gonoszan és perverzen rám mosolygót .
Kaszánál álltam de előttem volt az idős nénike aki fél boltot fel vásárolta de utána mögöttem éreztem hogy valaki liheg csak kicsit fordultam hátra és láttam hogy az a srác az . Kicsit pánikaltom és féltem így picit remegni is kezdtem . Néni végzet én pedig egyszerre fel raktam az eladó orrába dugtam a söröket csak adja már ide és had menjek , de nem ez nem mehet ilyen könnyen persze .
-Oh Hello Shiro , hogy vagy régen láttalak .- Köszönt az eladó hölgy aki annyi idős lehet mind édesanyám .
-Jó napot , hát nem szoktam boltba járkálni most is bátyámnak vinném az alkoholt .-
-Hát sajnos nem adhatók ki neked alkoholt nem vagy még 18 éves ha jól tudom , sajnálom szigorú szabályok léptek fel boltokba 1 éve kb..- Mondja az eladó nő.
-Itt van a bátyám személyi igazolványa tényleg neki viszem nem nagyon szoktam én inni .- Próbáltam valahogy el mondani neki hogy nem nekem kell de hát sehogy nem jött be ilyenkor meg szólalt a mögöttem lévő sötét ruhákba lévő srác .
-Velem van a fiatal , csak ő fizet .-
-Ohh rendben .-Bólintót rá a nő majd ki fizettem aztán meg vártam még a srác is ki fizeti a dolgait ami nem valami sokból állt .
Majd közösen ki léptünk a boltból , meg köszöntem neki és mikor menni akartam rá kérdezed a nevemre .
-Milyen Shiro vagy ? .-
-Öm Masuko Shiro vagyok ...-Halkan válaszoltam neki .
-Hm akkor téged láttalak ma abba a le robbant suliba ha jól gondolom Shiro .-Perverz és egyben gonosz mosollyal rám néz majd kicsit közelebb jön de én lépek egyet hátra .
-Igen igen de nekem most haza kell mennem várnak otthon .-
-Vár a bátyuska meg a haverjai mi akik jól le iszák magukat és te csak ott leszel mi .-
Néztem csak magam elé aztán meg fordultam hátat fordítva neki .
-Köszi és Szia .-Majd elkezdtem haza futni .
Utoljára vissza néztem ugyan olyan tekintettel nézet mind előtte , mikor távolabb voltam a boltól és már nem láttam a srácot sétálva mentem tovább .
_._
Hello :3
Itt lenne egy újabb rész, hogy fog ez a kis "buli"alakulni?
Ha tetszet akkor dobjatok meg egy csillagal és irjatok kommentrt.
További szép napot/estét!!
ESTÁS LEYENDO
Broken Life {Ýąøı}
FanficNincs helyem ezen a világon , életem romokba . De haláltól mért félek? Valaki segítsen rajtam . Egy fényt láttok az alagút végén, talán ez a vég? Nem , egy új kezdet új emberekkel egy családdal és egy szeretővel . Meddig fog ez még tartani? 👬Ya...