"-Mért csókoltál meg?-"
Hm mért is tettem? Magam se tudom, nem éreztem soha ilyen érzést akkor és most is a szívem őrülten kalapál egyre vörösebben érzem magam és lélegzetem egyre lassabb.
-Úgy látom nem kéne firtatni ezt a kérdést.- Szívott bele cigarettába majd ablakhoz sétált éreztem rajta hogy választ várt mégis.
Bele haraptam a számba, le hajtottam a fejem és rekedtes már majdnem síró hangon kérdeztem tőle.
-Neked mit jelentett?- Rám nézett egyszerre majd fel emeltem a fejem zöld íriszemmel csak rá koncentráltam és hangosabban fel tettem neki a kérdést többször.
Nem mondott semmit el nyomta az ablak párkányon a cigarettát, és felém közeledett semmilyen aurát nem éreztem körülötte. Elém állt én pedig fel néztem rá majd egyik pillanatra közelebb hajolt hozzám és ajkait az enyémhez érintette.
Üres tekintettel néztem és nyitni akartam ajkaimat mikor egy halk mondat ment el a füleim mellett.
-Ezt jelenti...-
Ajkain teljesen össze értek és Hyde engedélyt kérve átdugta a számba a nyelvét, kisebb "harcot" vívtunk egymás szájába mégis ő nyert, egyre mélyebb csókba húzott gondolkozni se volt időm, levegő hiány miatt egy picit el vált az ajkunk és egy kisebb nyálcsík megjelent köztünk, csak lihegtem de még arra se volt nagyon időm újra meg támadta az ajkaimat.
El borultunk az ágyon, és folyattuk egymás ajkainak majszolását. Mikor el váltunk újra egymástól rá néztem, piros arc szemébe logó éjfekete haj és a haja alól elő bukkanó kék szempárok melyek csillogtak, el mosolyodót majd el kaptam a fejem és fel fogtam az eddig történteket.
MI A RETKES FRANCOT CSINÁLTAM?? Újra meg csókoltam és boldog vagy jól érzem magam vele..de hát én nem vagyok..
-meleg, igaz?- Rá fordítottam a fejem ahogy a számból vette ki a szót, - Gondolom azon gondolkoztál hogy te nem vagy meleg és mégis mért csináltad nem? Még én se tudom de őrülök hogy meg tettem, nyugodtnak érzem magam te melledet és olyan gyönyörű vagy, azt hiszem beléd szeretem kölyök.
Szívem ki hagyhatott egy ütemet és a szemeimet tágra nyitottam, szeret? Köpni nyelni nem tudtam mégis ilyenkor mit kell mondani, elkezdtem erősen gondolkozni és ezt észre is vette rajtam Hyde.
Kezdet tőlem el húzódni, de ekkor meg ragadtam a rajta lévő póló nyakát és vissza húztam. Orrunk hegye össze ért ő pedig tágra nyílt szemekkel nézet rám, arcom teljes pirosságba torkollott, szememet takarta a szemem, majd halkan kicsúszót a számon egy szó, majd egyre hangosabban mondtam.
-Én szeretlek Hyde.- Egy könnycsepp le csordult az arcomon, szemeimet össze szorítottam és egyre több csepp követte a másikat.
-Én is szeretlek kölyök.- Törölte le a könnycseppeket az arcomról majd rá hajolt ajkaimra. Előző csókkal ellentétbe sokkal lágyabb és érzelem dús volt.
Mikor egy szakadtunk egymástól mellém feküdt én pedig jobb válára feküdtam az oldamom, bal kezével tarkom alál nyult és fülemig simogatott még én kezemet a keze alatt át csusztattam és kezét simogattam, de nem tudtam rá nagyon koncentrálni, inkább el aludtam azzal a szóval fejembe hogy "szeretlek" .
-IDŐ UGRÁS-
~*~
Lassan nyitogatni kezdtem szemeimet, amik először nehezen mentek, majd mikor teljesen sikerült fel fogtam hogy nincs mellettem Hyde. Kőrbe tekintgettem de elég sötét volt, kintről már a lámpa fénye világított be.
Fel keltem az ágyról és az éjjeli szekrényen lévő kis digitális órára néztem, 21:00 óra múlott mégis hol lehet Hyde? Fel álltam és az ablakhoz sétáltam, ablak párkányon egy hamutartót pillantottam meg tele elnyomott cigarettával. Egyet fel vettem megszagoltam, még mindig nem vonzod a tudtad hogy rá gyújtsak de ha Hyde ez jó nem állítom meg. Majd vissza raktam és el húztam a függönyt.
Csendesen szemerkélt az eső, a kinti lámpa pislákolt pár itteni embert láttam ép megérkezni biztos tanulok vagy már dolgoznak? Csak üres fejel nézegettem ki az ablakon majd egy ajtó nyitást halódtam a fürdő felől, oda kaptam tekintettem Hyde jött ki egy alsó nadrágba és póló nélkül.
Nem volt valami világos a szobába, így annyira nem tudtam rendesen megnézni de amikre fel figyeltem az a világító kékesszürke szemek, olyan szépek. Majd egyre közelebb jött hozzám ekkor már fel derítettem a helyzetet. Vissza kaptam a fejemet ablak fele és próbáltam vele nem foglalkozni.
Ez nem ment olyan könnyen mert meleg leheletét éreztem a füleimen, majd lágyan végig nyalt rajta és bele is mart. Össze szorítottam a szemeimet és megfogtam az ablak üveget, majd nyelvét lejeb vezette a nyakamra. Megharapta de csak egy picit majd mint egy vámpír el kezdte ki szívni a nyakamat, ekkor számon kisebb nyögés hang ki csúszott és kezeimet említett érzékszervere raktam és össze csuktam a szemem. Majd Hyde ezt észre is vette és arra a pontra jobban rá harapót rendesen éreztem hogy vérem buggyan ki a fogai alól, elkezdte le nyalni majd résnyire ki nyitottam a szemeimet és láttam ablak tükrébe hogy kék szempárával engem méreget.
-Szeretném hallani a hangodat így kérlek vedd el a kezdet a szádtól.- Szólt mély hangom mögülem a fiú.
El is vettem majd zöld íriszemmel néztem ami mögöttem művel. Több helyen éreztem nyakamon a foga nyomát és a szívás nyomait egyre többször halk nyögések hagyták el a számat teljesen piros voltam, majd mikor éreztem hogy valami nincs rendben velem meg fordultam és rá néztem. Mégis 10-15 cm van köztünk ezért vállába kapaszkodtam lábujj hegyre álltam hogy fel érjem ajkait.
Nehezen de sikerült majd ajkait falni kezdtem de valamire nem gondolt drága Hyde, rá haraptam a szájára és meg szívtam, egy dörmögés halottam csókba majd mikor úgy éreztem hogy meg fog neki látszódni el váltam tőle és vissza mentem a saját magasságomba. El indultam az ajtó felé és a fiú felém nézett.
-Nem tudom mégis hová mész, de ezért még kapni fogsz remélem felfogtad.- Dörmögte nekem, én csak rá fordítottam a fejem ki nyújtottam a nyelvem majd hüvelykujjamat meg nyaltam és ki mentem az ajtón az irodán kívül és el indultam egy irányba.
Fehér pólóba és egy vörös mackónadrágba oldalán két fehér csíkosba futkostam. Fő terem felé vettem az irányt és ekkor egy gondolat meg ütötte a fejem.
MÉGIS MI A FRANCOT CSINÁLOK EGY FIÚVAL? A rózsaszín ködnek nevezhető mámor teljesen meg bolondított. Többször csókolóztam vele, együtt aludtunk ki szívta a nyakam és egyéb dolgok. Mégis mit csinálok? Azt mondta neki hogy szeretem.. ez tényleg igaz vagy csak megbolondított a tekintette és érzékeny szavai?
Jó az amit csinálok? Ez el fogadót itt? Mi lesz ha miattam Hyde nem lesz vezető? És ha otthon ki derül ?
Vagyis milyen otthonról beszélek? Nekem ez az otthonom nincs hová mennem már. Én itt élek mindenkivel ahol éltem előtte csak egy börtön volt vágyok érzelmek nélküli börtön, törődés nélküli hideg hely melyen megkaptam élet fájdalmait.
A még ezeken gondolkoztam el értem nagy teremig, ott meg láttam egy nagy falas tükröt oda sétáltam, valahol be volt törve, megrepedve és pár helyen kis üzenetek nevek szerepeltek. Bele néztem zöld íriszeim világítottak. Terem alapból sötét volt pont még el tudtál tájékozódni mi merre van. Szívás foltokat próbáltam meg tekinteni nehezen sikerült majd egy hangot halódtam meg a hátam mögött.
-Nem gondoltam hogy egyedül találkozunk újra Masuko Shiro, te söpredék.- Hátra néztem és szemeimet tágra nyitva hátrálni kezdtem.
Sziasztok :3
Utolag kelemes ünnepeket kívánok!!
Itt lenne az utolsó rész ebbe az évbe 2020.-ba újra találkozunk :)
Legyen további szép napotok/estétek!
ESTÁS LEYENDO
Broken Life {Ýąøı}
FanficNincs helyem ezen a világon , életem romokba . De haláltól mért félek? Valaki segítsen rajtam . Egy fényt láttok az alagút végén, talán ez a vég? Nem , egy új kezdet új emberekkel egy családdal és egy szeretővel . Meddig fog ez még tartani? 👬Ya...