:13. Rész:Zöld halál:

89 8 2
                                    

Eddigi életembe bele gondolok voltam boldog és szomorú is , éreztem a csalódás keserű izét és a bosszú finomságát is . De mikor egybe érzem ezeket a dolgokat a legjobban fáj , ez a fájdalom a múltam .

Mikor meg születtem egy csodás pillanat volt mindenki számára , meg tanultam járni , beszélni . Gyerekoromba sok mindent meg tanultam köztük a fájdalmat és szomorúságot , ami fontos neked egyik napról a másikra el tud tűnni és soha többet nem látod többé . További életemet már el se tudnám mondani mi volt , talán egybe minden ?

Megízlelni a vér első két kis cseppjét a fájdalmakat amik a testedre hatnak majd egy idő után elmédre és a lelkedre , majd tudod hogy már soha nem lesz jobb .

Én Masuko Shiro , tizenötödik életévemet töltve túl sok mindent éreztem már egyedül kettőt nem , halált és a szerelmet . Valamelyiket ki érdemlem talán én is ? Remélem igen .

Nyugodtnak érzem most a testem , de egy helyen fáj , szúr és éget . Fel akarok ébredni ebből a nyugodt álomból , Hyde-vel akarok lenni , el mondani neki mindent de nem érzem sehol az érintését se .

Érzek egy bolyhos meleg dolgot mellettem fel kell ébrednem nem menekülhetek az álmaimba még , meg kell tennem pár dolgot előtte .

~*~

Nehezen nyitogatom szemeimet és hagyom hogy a gyenge kis fényt el fogadják ,majd mikor már szoktam a világosságot teljesen fel nyitom szemeimet . Mértem fel a terepet egy óriási csodás franciaágy közepén fekszek , bal oldalamra néztem fásli tekerte be a kulcscsontom egészen a derekamig volt le rögzítve majd a hátamnál jött fel keresztben egészen a vállamig ahol össze volt kötve .

Kötés nem volt valami tökéletes de nem azzal foglalkoztam jobb mellém néztem és láttam Haru nevezetű medvém akiért fel csillant a szemem és magamhoz vettem meg ölelni majd arcomhoz emeltem a macit és bele szagoltam... apa illata , egy könnycseppet meg indított belőlem de nem követte több , maci hátulja be volt varrva meg se látszót rajta a vágás nyomok aminek őrültem .

Vissza helyeztem magam mellé a plüss mackót , szemeimet közbe cikáztak össze vissza egy gyönyörű szoba volt , el se lehet mondani róla hogy ez az iskola , egyáltalán az iskola falai közt vagyok ? Gondolataim halk léptek zavarták meg majd egy ajtó nyitás .

Hyde volt , be csukta az ajtót de nem tűnt fel neki hogy ébren vagyok nagyon szarul nézet ki főként a szájába logót a cigaretta , aztán egy kis idő múlva avagy 5 mp alatt meg fogta hogy ja én is itt vagyok.

-Hm , jól érzed magad ?.- Nézett rám majd lassan oda sétált ágy végéhez és le ült .

Bólintottam egyet , nem tudtam meg szólalni ezért csak így fejeztem ki magam .

-Rendben , most el kezdeném kérdezni mi történt meg ezek a dolgok de nem teszem , majd ha akarod akkor el mondod .- Szívót bele a cigarettájába majd lassan ki fújta a füstöt és nézett maga elé .

Valami nincs helyén , soha nem viselkedett is vagyis hát ebbe a pár napba nem tapasztaltam , olyan mind egy nincstelen kutya , de nem bírtam ezt nézni és kussba maradni . Meg köszörültem a torkom hogy el mondom neki de be lépett Izumi és egy nála magasabb fiú .

-AHHH Shiro te élsz .- Futott hozzám a lány majd megölelt de hirtelen a bal oldalamra akkora súly helyezkedett hogy fel nyögtem majd egyet sziszegtem .

Broken Life {Ýąøı}Donde viven las historias. Descúbrelo ahora