Mikor vissza értem még mindig nem láttam az autót vagyis még mindig nem értek haza, remélem hamarosan haza jönnek , nem akarok sok időt velük tölteni és azt se akarom hogy az történjen amit a srác mondót igaz biztos nem történ-e meg mindegyikünk férfi. Mikor be értem az ajtón nagy nevetések voltak le dobtam a cipőm és a kabátom a igazolványt le raktam az egyik szekrényre , majd konyhába mentem és vettem ki poharakat a szekrényből aztán ki vittem pár sört a poharakkal együtt a társaságnak . Igazából egyik se használta a poharat jó nekik az a koszos üveg . Sokáig csak hallgattam ott a beszélgetésüket aztán úgy gondoltam nem zavarok ott inkább meg csinálom a sulis dolgokat el készülők mindennel és mindenki boldog lesz vagy is csak lehet én . Úgy is lett fel mentem a szobámba és neki álltam a sulis dolgoknak .
~*~
Pár óra el telhetett mert mikor a telefonom ki jelőzére néztem már 18:10 mutatott és még mindig halódtam lent hogy megy a duma de nagyon sokat röhögtem ami közbe a tanulásba is zavart , de azon is gondolkoztam mikor érnek már haza az ősök nem akarok hányást takarítani fel és az egyéb dolgokat se . Mikor készen lettem a könyv pakolással csak azt halódtam hogy a nevemet kiabálják , ki is lett volna a bátyám . Futottam le hogy semmi ne legyen de mikor oda mentem láttam rajtuk hogy ezek nem józanok , na de jó bazdmeg . Meg kérdeztem mit akarnak de csak a viccelődések mentek oda vissza , majd egyik haverja azt kérdezte : " Menyié-r vihetem egy kőre?" Teljesen le voltam fagyva , bátyám pedig gondolkozót is rajta ezt nem gondolhatja komolyan , én nem vagyok egy sarkon álló utolsó kurva . Hátat fordítottam és indultam volna el a szobámba de a bátyám hátra fogta a kezeimet .
-Még én se próbáltam ki így fél óránként egy tízezres , de csak utánam .- Kuncogta el magát a bátyám akinek a hangjába lehetett hallani hogy nincs magánál .
-Pedig ilyen jó segget nem most kéne ki próbálni mit tökölsz most itt hee .- Szólalt meg az egyik haverja , aztán rá csapot a seggemre majd belle is csipet .
Remegtek mind az állat , kocsonya hozzám képest róka kuki volt , aztán kezeimet valahogy próbáltam ki csúsztatni de sehogy nem ment aztán el engedte egyik csuklóm és belle markolt a hajamba majd tépni kezdte és magához húzót és mikor fel néztem rá egy perverz mosoly hagyta el az ajkait .
-Játszunk egyet öcsi .- majd a nadrágján el kezdet valami babrálni közbe háttérbe ujjongást halódtam , de én ezt nem akarom , nem akarom el veszíteni és nem is így kérlek valaki segítsen .
Mikor fel néztem rá csak mosolygót őrülten én pedig próbálkoztam ki jutni a kezei közül de semmi . Majd kiabálni kezdtem és segítséget kérni , de még mindig semmi aztán az egyik leg rosszabb részhez értem . Bátyám nadrágja már lent a földön volt utána boxeret le húzta majd nemessége elém tárult , már a sírás kerülgetett én ezt nem akarom nem akarom le cumizni a testvérem . Bátyám hajamba jól bele markolt és a fejem meg az ő nemessége találkozott undorító volt mikor a fejemhez simult de még mindig csak segítséget kiabáltam . Ajkaim is találkoztak vele amitől ki rázót a hideg de nem nem vettem be a számba semmi pénzér . Aztán másik kezével mely a kezemet fogta én nadrágom kezdte babrálni majd inkább nadrággal együtt fogót rá az én nemességemre amitől fel síkittatom mind egy lány.
De valami vagyis valaki meg mentett , csengettek . Bátyám fel figyelt rá de nem foglalkozott vele a haverok sem , aztán illető rá feküdt a csengőre mely elég idegesítő lehet egy idő után és bátyámnak is az lett . El eresztett vissza rakta a nagy cumoját el rendezte magát de még mindig nem volt magánál . Ajtót ki nyitotta én pedig ki kukantotam ki lehet az én hősöm hát teljesen el fehéredtem mikor meg láttam hogy a feketés ruhás boltos srác az .
-Le tudnál szállni a csengőről fiatal ember ? Meg ki maga ? .- Kérdezte a bátyám .
-Hát nem válaszolt a kopogásra se az egyszerű csengetésre így ja , hát fura hangokat halódtam így gondoltam be nézek .-
-Pfff minden rendben van itt na húzzál el innen .-
-Maga tudja csak nehogy a kis öcsinek baja essen , kis korú meg erőszakolást büntetik remélem tudja és akkor is ha az illető a testvére .-Nézet gonosz tekintettel a fekete ruhás srác , aztán picit fordította fejét oldalra máris szemeztem vele majd inkább fel rohantam a szobámba és be zártam a szobám ajtaját .
Bátyám is halódtam hogy kiabál egy sort aztán rá csapta az ajtót , utána azt halódtam hogy röhögnek a haverokkal meg kérdezték hova lettem fel jött a lépcsőn és dörömbölt az ajtón amit kis idő után abba hagyott és vissza ment szórakozni . Komolyan verjék ki maguknak egymást nézve , undorító amit velem tett , utálok itt élni utálok élni . Ajtó előtt ültem lábaimat fel húztam és kezeimmel át öleltem őket és a fejemet rájuk hajtottam . Pár percig úgy voltam aztán egy hangot halódtam az ablak felül , nem ezeknek az idiótáknak a hangja volt , fel néztem és az ablakba ülve meg láttam a fekete ruhás srácot . Meg ijedtem és hátrálni kezdtem közbe azokat a kérdéseket tettem fel amiket egy ember ilyenkor mond " Hogy jutottál be ?" Mi a franc" és stb .
-Szar életed van itt mi Shiro ? Egy szét tört élet , mikor tudod hogy semmire nem vagy jó csak vagy mind egy hal a vízben , sokszor fel teszed az a kérdést "Mért élek?" "Mért születtem meg?" Nem igaz ? .- Dőlt az ablak keretnek .
Csak kussba néztem a földet és el gondolkoztam amiket mondót , ezek a kérdések nem egyszer tettem fel magamnak , ki ez az srác ? Mit akar , és még egyszer hogy jutott ide be .
-Hogy jöttél be ?- Halk hangon kérdeztem rá .
- Elég könnyen a bátyád rám csapta az ajtót aztán láttam hogy ez az ablak nyitva van és a házatokon elég sok kis rész meg párkány van ahol fel tudtam mászni és ennyi aztán itt ültem és néztelek hogy gubbasztasz ott , nem egyszer csinálok ilyet .-
-Értem .-
Aztán nagy csend ült el a szobába , srác ablakon nézegetett ki majd meg unta és íróasztalon végig sétálva nézelődőt a szobámba , elég sötét volt de akkor is , aztán meg látta a régi családi képet ami a kezébe vett és vizsgálni kezdte .
-Hol a családod ? Vagyis hol van anyád és apád ? -
-Apám 2 éve meghalt család teljesen szét tört , bátyám ritkán van itthon de akkor is ver üt és egyéb dolgok anyám meg el felejtetem apát és kereset aki úgy bánik velem mind egy kutyával ahogy mondtad ez egy szét tört élet , soha nem is lesz jobb...
_._
Sziasztok :)
Lassan kezdenek be indulni a dolgok, hős megmentö megérkezet, de mi lesz tovább?
Folytatàsba ki derül ha tetszet akkor dobjatok erre a részre egy csillagot és irjatok kommentet :3
További szép napot/estét.
YOU ARE READING
Broken Life {Ýąøı}
FanfictionNincs helyem ezen a világon , életem romokba . De haláltól mért félek? Valaki segítsen rajtam . Egy fényt láttok az alagút végén, talán ez a vég? Nem , egy új kezdet új emberekkel egy családdal és egy szeretővel . Meddig fog ez még tartani? 👬Ya...