:11. Rész: "Szeretlek -- , sajnálok mindent" :

94 7 3
                                    

Utállak .... utállak .... utállak

Ez a szó több ezerszer át futott a fejemen mind egy marha csorda a mezőn , fájdalmat éreztem és egy új kezdetett , de ez a kezdet fájt nagyon . Idegen kezdet idegenekkel talán minden jobb lesz ? Vagy újra össze törik az életem ? Boldog leszek újra ?

Meg érkeztünk az új otthonomhoz , többiek ki szálltak a kocsiból egyetlen ember nem Hyde.... fekete megmentő.... egy furcsa hős számomra .

-Meg bántad a hogy el jöttél ? Vissza akarsz menni ?.- Mély hanggal mondta el ezeket a kérdő mondatokat , de nem válaszoltam mert fájt minden , anya tekintette a bátyám szavai , valahogy úgy éreztem magam akinek vége az életének.

Hyde is ki szált a kocsiból be csapta az ajtót és el indult az épület mögé , fel néztem már könnyes szemekkel az el távolodó fiút néztem ahogy el tűnik. De épületet ki kerülve tűnt el , először nem foglalkozva vele hajtottam le a fejem és már ezer egy dolgon gondolkoztam .

Kis idő után ki szálltam a kocsiból bőröndömet húzva a ház felé . Ajtóhoz érve meg halódtam egy ismerős zenét az Passenger - Let her go-t . Ott hagyva a bőröndömet meg indultam a zene irányába azon az úton kerültem ki az épületet ahol Hyde tűnt el . Kis idő egy hosszú séta után , oda értem a zeneéhez , vagyis Hyde-hoz .

El rejtet út vezetett ide gyönyörű fák és bokrok , fűbe majdnem el tűntem de ahogy a folyóhoz értem egyre szebb lett a terület a folyó partjánál volt egy stég . Nem volt a nagy folyó , stégről át lehetett ugrani a másik partra ahol az erdő folytatódót . A stéggel szembe volt egy magas fa azon pedig lógót egy kötél a kötél vége pedig halvány piros szín festette be , rémültem néztem a kötélre majd fiúra .

Hyde stégen ülve lábát vízbe lógatva ült ott telefonján hallgatva a zenét , szemüvege pedig a telefonja mellet gubbasztott , az ing pedig könyökéig fel volt tűrve . Össze szedtem minden bátorságomat és közelebb mentem hozzá , és le ültem török ülésbe mellé ő pedig rám nézet furán .

- Szeretem ezt a zenét .- Halkan jelentettem ki mind ha valakit érdekelne úgy de hirtelen csak ez jutott eszembe , aztán fel néztem a kötélre majd le hajtottam a fejem újra és megint eszembe jutott az utállak szó .

-Mit keresel itt ? Nem kellene itt lenned , gondolom követtél .- Kérdezett és egyben jelentette ki a mondatott.

-Csak meg halódtam a zenét és követni kezdtem majd meg találtak röviden ennyi . De mi ez a hely ? - Fel néztem rá .

-Hát ide szoktam jönni általában szerezni egy kis nyugalmat és fel idézni a rég múlt legszebb pillanatait , úgy érzem ilyenkor magamat hogy itt van velem , ilyenkor ezek a percek a legszebbek .- Nézet egy pillanatra rám majd a kötélre .

Most a kötélről beszélhet vagy valaki olyan aki fontos volt neki ? Nem értem , olyan ismeretlen még mindig számomra . Meg akarom ismerni , tudni akarom milyen élete volt eddig kiket szeretett és hogy került ide , mindent akarok tudni róla mint egy fangirl a kedvenc kpop előadójáról.

-Nem értelek .-

- Sokan nem értenek engem , és ennek közbe őrülök de utána mindig el gondolkozok rendesen soha nem tudom el mondani senkinek az érzéseimet és a múltam . De ha múltba vissza mehetnék örökre meg állítanám az időt hogy soha ne legyen vége .- Csillogó szemekkel nézet rám aztán hátra dőlt és a mondat végét már hátra feküdve eget bámulva csillógo szemekkel mondta .

Mellé feküdtem és én is nézni kezdtem vele az eget , fény alig tudott be jutni a fák levei miatt , jobb oldalra fordítottam a fejem és valami gyönyörű  látvány kapott el , tóra pár kis fény csóva világítót a víz felszínén, halkan fújdogált a szél mint egy szép tündér mesébe . Aztán bal oldalra fordítódtam a fejem és a fiút néztem . Szürkés kék szemei csillogtak , halvány arca és halvány rózsaszín ajka melybe kisebb harapás nyomok látszódótak és ég fekete haja teljesen el varázsolt . Neki is fel tűnt hogy kicsit tovább néztem keleténél . Majd ő is felém döntötte a fejét .

-Igen ?-

Alig mertem szóhoz jutni halványan be pirultam és gyors el kaptam a tekintettem és jobb oldalamra néztem . Nem értettem hirtelen reakciómat a történtekre , mért pirosodtam be ? Én.... nem vagyok meleg .

-Mért érzem hogy valami fontosat akartál kérdezni ? Ezért is vissza pörgetném az időt .- Majd fel akart volna ülni de kezét meg fogva vissza rántottam és egyre pirosabb fejel mondtam el ezt a pár szót .

-Meg szeretnélek ismerni . Tudni akarom mért akarsz vissza menni a múltba és mért van itt ez kötél amire a vér rá van száradva . - Hyde döbbenten rám nézet én pedig akkor gondoltam át jobban az egészet, na baszki .

-Nehéz lenne mindent el mondani de először én szeretnélek jobban meg ismerni , mindenek remélem el jön az ideje .-

Fel ültem és elkezdtem mesélni neki az életem , hogyan halt meg az apám , mért ilyen a bátyám mért nézek ki így és minden ami hozzám köthető , talán több órán át meséltem neki mire be fejeztem az egész élet történetemet .

.

.

- És kitől örökölted ezeket a szemeket ? - Nézet rám csábítóan a lábát át karolva .

-Apámtól ő pedig a nagypapámtól de már ahogy mondtam egyik sincs már velem , pár éve már . De mért is kérdezed ? -

-Ez hosszú történet és n..- Nem hagytam hogy be fejezze mondatát közbe vágtam hogy mondja el . Rám figyelt majd ki fújta a levegőt és elkezdte mesélni .

- Még talán 17 éves lehettem mikor abba a gimnáziumba jártam amibe te és az elsősök közül volt egy másik srác aki ki figyelt a többitől . Sötét barna haja volt és ugyan olyan szeme mint neked , 16 éves volt vagyis év vesztes . Rengeteg seb volt testén és a szeménél egy heg . Mindig ütötték verték suliban , otthon se voltak a leg jobb körülmények . De én se a leg jobb körülmények közt nőttem fel hasonló képen csak én rengeteget verekedtem és nem hagytam magam . De én lüke bele szerettem ebbe a fiúba meg védtem , el jártam vele helyekre boldog voltam vele , nem vagyok meleg inkább biszexualis . Június 9. lehetett mikor meg találtuk ez a helyet , itt töltök az egész estét majd itt aludtunk el egymás karjaiba . Reggel el tűnt mellőlem , el indultam suliba és szünetekbe kerestem de nem volt bent , aggódni kezdtem hogy hova tűnt írtam neki mindent meg tettem . Mikor vége lett az iskolának kaptam egy választ ami az volt hogy , " Szeretlek Hyde , sajnálok mindent " . Nem értettem mért mondja ezt de volt egy rossz meg érzésem és el indultam a titkos ki helyünkre . Mikor oda értem életem leg rosszabb látványa volt . Ezen a kötélen lógót de nem játszót vagy ilyesmi , fel akasztotta magát . Már késő volt mikor segítséget hívtam meghalt ez Június 10 történt 18:00 órakor . Kérdezheted mért véres a kötél ha csak simán fel akasztotta magát azért mert kezei teli voltak vágás nyomokkal amiből vér ki buggyant . Életem leg rosszabb látványa volt látni a szerelmemet földön feküdve halottan látni . Temetése meg történt amin alig voltak páran , szülei nem jöttek el és bosszút esküdtem , mert mindig mondta nekem hogy apja bántja őket otthon . Aznap este el mentem hozzájuk ajtó nyitva állt mikor be léptem láttam hogy volt szerelmem apja ép el vágta a felesége nyakát majd rám nézet és pedig azzal a lendülettel szíven lőttem többször . Utána soha nem lettem szerelmes csak ki elégítettem mással magamat és ezek után életem 360° fokban meg változót. Az-az egy év maga az élet volt . -

Ahogy ezt el mondta nekem be könnyeztem , értettem a tetoválást ami a karján volt mért ép 18:00 órát mutat az óra és mért az a dátum . Minden érzését meg értem , ezért akarok segíteni neki meg akarom változtatni az életét .

Felém nézet én pedig megöleltem teljes erőmből és mellkasába fúrtam az arcom .

_._
Sziasztok :)
Itt lenne a következö rész.
1 héten talán 1 rész lesz mert nagyon sok időm nincs irni, de ahogy ötletem van ugy rész xD
Ha tetszet dobj egy csillagot és irj nyugodtan kommentet.
Na de további szép napot/estét!!


Broken Life {Ýąøı}Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang