:2. Rész: Pokoli otthon:

142 10 0
                                    

Mért kell kiabálni ? Mindent olyan nyugodtan meg lehet beszélni , ja csak nálunk nem . Kb. fél vagy 1 órát ültem kint mikor kezdet el csitulni minden . Úgy gondolom most már be megyek . Be léptem az ajtón de nem köszöntem semmi , le vettem a cipőmet és be néztem a konyhára . Anya ép egy kávét csinált magának még mostoha apám az ablakba állt és szívta a cigijét . Faludnál meg . Majd láthatóan be lépek a konyhába hogy észre is vegyenek majd meghajolva köszönök nekik .

-Hol voltál mindjárt 3 óra , és mért tesi ruhádba vagy ? Nem mosok én rád minden nap . - Néz rám dühösen anyám .

-Öhm hát elestem a suliba és hát elszakadt a pulóverem így gondoltam ezt fel veszem ..-

-Pfff te ügyetlen kis hülye nem tudsz semmire vigyázni mi meg anyáddal halálra dolgozuk magunkat kis szaros .-

Kussba állok csak ott , pff ha annyira kellene a pénz nem azt a szart szívná és nem itthon lenne heteket meg nem mennének el sehova üdülni . Amióta apám el távozott tőlünk azóta nem voltam sehol , de anyám és mostoha apám majdnem minden nap . Ilyenkor mindig a nagybátyámmal vagyok akit utálok .

Még pár percig hallgatom hogy mindketten el mondanak minden rihe rongynak aztán meghajolva távozok a szobámba .

~*~

Egy hely ahol csend van és senki nem zaklat persze meddig . Szobám nem valami modern , van egy emeletes ágy , egy íróasztal , egy ruhás szekrény és egy rohadt nagy könyvespolc ami egyszer rám eset .... hosszú story és kb. ennyi . De egy barátom is itt van Haru a fekete plüss macim , még nagyon pici koromba kaptam apámtól mikor be vonult a katonaságra . Akkor anyuval aludtam mindig és Haru-t ölelgetem és mindig imádkoztam érte hogy minden rendbe legyen .

De már nem hiszek ilyenbe , végül apám meghalt , anyám el vett egy utolsó szemetet és mindenki utál , tökéletes élet nem de ? Ágyamra vetetem magam jól meg ölelem a macit és nézem a felső ágyat , majd vissza gondolok előző osztályomra . Soha nem voltak fiú barátok ami elég ciki de volt 4 lány barátom akiket imádtam de utunk el szakadt ... úgy hiányoznak de most már azt se tudom hol vannak , és hogy boldogok-e ? Biztos már nem emlékeznek rám de én tökéletesen . Milyen jó volt velük hiányoznak , de ami el múlt el múlt így jártam .

Jobb oldalamra fordultam össze kuporodtam és most teljes erőmből magamhoz szorítottam a plüss állatot . Nyugalom imádom , senki nem zaklat és senki nem üt-ver , senki nem mondja hogy egy dologtalan ügyetlen utálatos dög vagyok ... eddig a percig .

-Rohadék engedj már a szobába .- Halom hogy üti azt a hülye ajtót a mostoha apám én pedig kiabálok neki hogy megyek majd ki nyitom neki . - Mi a szart csinálsz itt te senki ? És mért csukod be azt a rohadt ajtót te hasztalan ?-

-Csak gondoltam pihenek egy kicsit és szeretem volna nyugodtan piheni .- Halkan mondom előttem álló állatnak .

-Minek neked piheni ? Mibe fáradsz el ? Hee be mész egy szar gimnáziumba aztán ott melegíted segged egész nap , és akkor piheni akarsz húzzál le azonnal nekem és anyádnak meg a bátyádnak valami kaját , te meg majd valamit eszel úgyis olyan vagy mind egy kövér disznó .- Majd jól be bassza az orrom előtt az ajtót .

Anyám istenien tudót főzni de már rég ettem az ő kosztját , hála az istenek hogy meg tanultam főzni , és igen ma haza jön haza az a nyomorék bátyám inkább akasztom fel magam komolyan és ami nagyon zavart apám szavába hogy kövér vagyok HEE . Baszki alig vagyok 50 kiló de kövér , igazából mindig ezt mondja hogy nekik csináljak kaját magamnak meg ne de mindig annyit főzök hogy ők jól lakjanak és nekem is jusson egy kis maradék de ezt kaja akciónak hívom .


Majd fel lélegeztem és ki léptem a kis szoba koporsómból , aztán meg indultam a konyhába . Konyhába érve megcsapkodta az orrom a büdös cigaretta szag . Rohadjon meg mostoha . Majd neki álltam ebédet vagy mi a francot csinálni ennek a "csodálatos" családnak . Nagy sikerek csak kicsit pirítódtam oda a húst , mindegy ez apámnak jó lesz úgyis szereti az éget kaját . Rizzsel sikerrel jártam és elég finom is lett ami tőlem várhatóan furcsa , és anyámnak gyorsan össze dobtam valami saláta félét .

-Készen vagy nyomoronc ? Bátyád mindjárt itthon lesz .-Mordult rám a mostoha . Én csak bólogatok némán , majd oda húzok egy széket a szekrény elé hogy ki tudjam venni a tányérrakat . De nyomorék mostoha miatt nem sikerült mert ordibált hogy mért nem tudok normálisan meg szólalni és ki csúszót egyik tányér a kezemből . Mikor földet ért egy kis része el vágta , inkább karcolta a mostoha apám lábát és egy szere fel kiáltott .

-FASZOMAT TE SZERENCSÉTLEN KÖCSÖG HOGY NEM TUDSZ SEMMIRE VIGYÁZNI .- Kiabált mind a jó franc én persze a többi tányérral le szálltam a székről és mentem oda hozzá segíteni meg nézni de csak a szilánkos tányér darabokba vissza lökőt én pedig el estem és a kezem teli ment kis szilánkkal hol csak fel sértette a bőrt de nagyon fájt .

Majd meg jelent édesanyám a konyhába aki egy szere ahoz a paraszthoz futott akinek a lábán lett egy kis sértés még az én kezemből kis helyeken buggyan ki a vér . Anyám kiabál egy jót velem majd mondja takarítsam el amit csináltam és tálaljam ki az ebédet . Úgy is tettem fel sepertem a törmeléket melyet nem az én hibámból hanem hülye apám mait történt ha nem zaklatott volna nem csúszót volna ki a kezemből és komolyan mit kell el látni meg nyafogni az a kis seb miatt ?

Hideg víz alá dugtam a kezem , de majd este el látom kisebb sebeket . Majd ki tálaltam , mikor a kaját meglátták lehet egy kicsit meg bocsátottak azért mert élek . Szépen megterítettem igaz nem valami luxus de ja ezeknek csak jó . Mikor ki tálaltam , asztal elé álltam és néztem hogy esznek , majd egy ajtó csapásra figyeltem fel . Bazzz van kilincs mért nem lehet használni? Nagybáyuska ... hogy az úthenger menne át rajta .
Belép az ebédlőbe és köszön hangosan , majd a szüleim is vissza de én némán hallgatok . Majd megindul a helyére de direkt nekem jön majd le ül . Elkezdenek beszélgetni majd mikor neki kezdene a kajának érdeklődően rám néz majd rá jövök hogy neki nem hoztam villát .

-Úgy gondolod hogy én is olyan anorexiás bolond vagyok és meg tagadót tőlem a evést? - Szólal meg nagyképűn a bátyám kinek hangjába hallania haragot .
Meghajolok előtte majd vissza futok a konyhába és keresek egy villát majd vissza viszem neki . Mikor oda adnám neki normálisan ki kapja a kezem és rá üt egyet .
-Kösz nyomi-
-Szí...vese..n-
Nézem ahogy esznek és hallgatom mit beszélgetnek aztán idő után megunom őket és vissza megyek a saját kajámért . Ki merítem magamnak ami kb. annyi hogy el merő kanál rizs és egy szelet hús egy kis salátát is félre raktam magamnak , majd el pakoltam be raktam a mikroba a húst és a fehér rizst és mikor minden rendbe volt fel osontam a szobámba és ott el fogyasztottam a vacsorám.

_._

Hali x3

Itt lenne 2. rész kicsit a családi körbe is kaptok egy kis ízelítőt , mit gondoltok Shiro családjáról ? Írjátok meg comiba és ha tetszett dobjatok rá egy csillagot x). Szép napot/estét olvasóim.    

Broken Life {Ýąøı}Onde histórias criam vida. Descubra agora