2. deo

3.5K 175 8
                                    

-Felis...mnogo sam srećna, došlo je i mojih pet minuta. Radujem se Portu jer to će mi u mnogome pomoći da dokažem roditeljima da nisam posrnula devojka. Uspeću i biće ponosni na mene! – plesala je po kući uzbuđeno pričajući prijateljici.

-Ufffff, Porto! Romantična destinacija, nadam se da te tamo čeka neki macan koji je zalutao u ovo doba godine. Ovaj predsednik kompanije je sigurno neki vremešni čikica okorelo bogati Gringos koji ispija vino i peca.

-Baš si naporna! Uvek trpaš muške u priču...kakva te romantika spopala? Želim karijeru, želim opravdati sav novac koji su roditelji dali za moje školovanje. Nakon sastanka otići ću do njih da ih posetim, to je tri sata vožnje do imanja. Vraćam se u ponedeljak. Čak osećam potrebu da osetim miris doma i odmorim oči u onom zelenilu, toliko sam željna njihovog toplog zagrljaja i dugih razgovora sa sestrom.

Sipala je gorivo na magistrali u blistavo beli sportski auto, po prvi put se radovala dugoj vožnji i vetru u kosi. Dala je sebi slobodu da uživa u malo raskalašnosti nakon fijaska sa Antoanom. Nasmeja se kada pomisli koliko je Felicija kritikovala zašto takva kola trunu u garaži dok ide gradskim prevozom. Uvek je imala teoriju zavere da bi se sa očevim novcem i statusom udala pod odmah i već imala fudbalski tim sastavljen od dece. Bajka koja nije pila vodu u Portugalu gde je većina stanovnika jedva sastavljala kraj sa krajem. Ti bogataši su većinom bili gastabajteri koji su odavno živeli rasuti po svetu. Ovde je bilo malo onih sa novcem i nisu imali naklonaost ostalog stanovništva, iz tog razloga nije se nikada exponirala niti želela da je gledaju kao sirotu bogatašicu.

Lagano je klizila ulicom osvetljenu zlatno žutim svetiljkama tražeći mesto za parking. Porto je bio najlepši grad za nju. Uske zgrade sa raskošnim balkonima punim cveća. Ulice poplačene kaldrmom i kamenim pločama u kojima se dva auta nisu mogla mimoići. Male radnjice i galerije sa rukovotvorinama, restorani sa fado muzikom i mirisom Atlantika. Sijao je u noći kao najlepši dragi kamen pun izazova i neke tihe sreće začinjene setom. Izađe i zagladi suknju, zakopča dugme na beloj laganoj košulji koja je otkrivala liniju jedrih grudi i preplanuli ten. Zabaci kosu i zaključa vrata gledajući niz ulicu tražeći ime hotela gde su joj rezervisali sobu. Krenu preko ulice noseći manju putnu torbu i fascikle. Zapahnu je miris morskih plodova i začina iz restorana, osmehnu se ne primećujući požudne poglede muškog dela gostiju koji su sedeli u restoranskim baštama.

Ispijao je je čašu dobrog Portugalskog vina posmatrajući okean kako penuša u noći prekriven odsjajem svetla ovog pitomog grada. Plavetnilo njegovih očiju je ispod gustih obrva bio jak kontrast zift crnoj kosi. Privlačio je pažnju skupom odećom i pojavom. Njegova visina i građa je bila prvi signal da je stranac. Bela polo majca je otkrivala snažne mišice i široka leđa, uske letnje pantalone i platnene mokasine stilski ukompovane davale su notu opuštenosti. Nije obraćao na stidljive poglede dama koje su ga posmatrale ispod oka, bio je od onih koji su imali druge prioritete u životu i sa svojih skoro trideset godina imao je definisane stavove u odnosu na ženski svet. Voleo je žene i svakoj je bio posvećan jedan određen period do sledeće, smatrao je da ima vremena za brak i porodicu. Približi čašu usnama i podiže pogled koji se zakova za devojku u prolazu. Bila je apsolutno drugačija od svih do sada koje su mu privukle pažnju. Oseti nalet uzbuđenja kada pogledom obuhvati njenu raskošnu figuru, hod i blago njihanje kukovima...podrhtavanje grudi ispod tanke tkanine i tamne kose koja je u talasima padala skoro do struka. Ona je bila oličenje ženstvenosti. Lice joj sijalo i blagi osmeh na usnama govorio je da je svesna svoje privlačnosti. Bila je prva koja nije skrenula pažnju raskalašnom odećom otkrivajući sve atribute, čak naprotiv...sve se videlo ali odlično kamuflirano ispod pažljivo odabrane odeće. Ušla je u hotel u kome je odseo, podiže obrvu zadovoljno, očigledno da je došla sama. Oseti zadovoljstvo jer ovo bi moglo biti par dana vrlo zanimljivih, još ako je strankinja...situacija kao poručena. Ostavi novac na stolu i krenu u hotel.

Sasvim obicna pricaWhere stories live. Discover now