Pokušala je na sve načine izbeći odlazak na plažu ali Eliz nije odustajala, htela je ocu pokazati njihovo tajno mesto. On se zadovoljno smeškao posmatrajući je ispod oka dok se ona pekla na tihoj vatri. Silazili su polako stazom do uvale. Mala peščana uvala sa zlatnim peskom i oker stenjem koje se izdizalo nad Atlantikom bilo je predivno mesto za uživanje u samoći. Devojčica je zadovoljno gledala u tatu koji je zadivljeno posmatrao okolinu diveći se boji okeana naspram zlatnog odsjaja obale u masivnom kamenju neobičnog oblika koje je virilo iz vode. Alba namesti peškire i jedva natera sebe da skine haljinu za plažu ostajući u kupaćem kostimu. Bilo joj je neprijatno jer njeno telo nije bilo savršenih linija kao kod vitkih i tankih devojaka koje su krasile naslovnice modnih časopise. Verovala je da svakog muškarca privlače super vitke i dugonoge lepotice pre nego oble i jedre žene. Vasil se okrete i ugleda je kako sedi na peškiru...oduze mu dah kada vide njeno preplanulo telo sa izvajanim oblinama koje ga podsetiše na skulpture Rimskih lepotica. Bila je toliko ženstvena i poželjna da je netremice posmatrao sve dok ne primeti da se postidela pokušavajući da namesti peškir pokrivajući grudi i tanak struk. Duga kosa igrala je na vetru padajući po nežnom licu i ramenima spuštajući se u talasima niz leđa. Oči su mu bile u senci kačketa i pogled neuhvatljiv što je u neku ruku njemu donelo prednost da uživa nesmetano u telu svoje bivše žene. Sedeo je u pesku praveći kulu od peska zabavljajući ćerku. Alba se spusti na peškir i zatvori oči prepuštajući se vrelim zracima sunca. To je bila najsigurnija varijanta jer nije mogla odoleti njegovoj pojavi koja je bila za nju kao magnet. Visok i snažan sa nemirnim tamnim pramenovima kose ispod kačketa izgledao je neodoljivo, oči su joj stalno bežale na njegovu stranu i bojala se da ne primeti njeno uzbuđenje. Nije bila svesna kada je zadremala, zvuk talasa i toplina Sunčevih zraka su je opustili i za trenutak je zaboravila na sve, prepustila se. Izgubila je pojam o vremenu i trže se kada oseti dodir ruke na mišici, otvori oči i ugleda njegovo lice iznad svog. Pokri rukom oči pokušavajući da se rasani, začu njegov glas.
-Morao sam te probuditi, jako je Sunce, možda bi bilo dobro da uđeš u vodu i rashladiš se. Felis je došla po Eliz i odvela kući.
Klimnula je glavom u znak odobravanja, pogleda ga ispod oka...na telu su mu blistale kapljice vode, kosa mokra. Tek što je izašao iz okeana da se osuši na vrelom pesku. Posmatrao je ispod vlažnog pramenja koje se presijavalo na Suncu, prvi put je gledao bez osmeha...oči su mu bile nedokučive i jasno plave. Uhvati je nemir, pridiže se i pođe prema talasima...bio je u pravu, rashlađivanje će joj dobro doći jer biti pored njega značilo je samo jedno. Zapljusnu je prijatna hladnoća i ona uskoči zaronivši u vodu...modro plavetnilo je povuče i ona zapliva. Osećala se neprijatno jer nije znala koliko je dugo spavala i koje je vreme...ležao je pored nje kada se probudila. Buknu u licu pri pomisli da je svo vreme posmatrao. Ta misao je natera da izroni i udahne vazduh, protrlja oči i nađe se na metar od njega. Preseče je njegova blizina i u momentu izgubi kontrolu, prostreli ga pogledom i zapliva prema obali. Opet je bežala, uvek je dovodio u situaciju da ispadne kukavica...žestila se jer nikako da dobije bitku sama sa sobom kada je on u pitanju. Skoro je došla do obale kada je dohvati za članak noge i povuče. U momentu se nađe priljubljena uz njega...srce joj zastade gledajući njegove oči na pedalj od svojih. Klizio je po njenom licu držeći je oko struka. Krv mu proključa osetivši njenu blizinu, celim telom se naslanjala na njega. Delila ih je samo tanka tkanina kupaćih kostima, i kapljice penušave vode. Ježila se u njegovim rukama netremice ga gledajući svojim toplim očima. U njima čitav svet obojen zlatnim iskrama. Došli su do kraja, dalje nije moglo...uhvati je za potiljak i spusti usne na njene. Strese se kada oseti njihovu mekoću i ukus soli, steže je još više ljubeći je lagano čekajući njen pristanak. Pokušala se odvojiti, želela je reći mnogo toga ali vukao je sve dublje na teren na kojem je uvek pobeđivao. Ovog puta nije imao nameru dozvoliti da ona bude ta koja će voditi igru. Spusti ruku i svuče tanku traku njenog kostima, naže glavu i usnama dodirnu nežnu kožu grudi...bila je prijatna i hladna, ježila se od njegovih dodira. Čuo je da negoduje, govorila je da je pusti, naići će neko...zatvori joj usta poljupcem, u komešanju pod vodom oseti ga i uzdahnu. Zateže telo i zastenja pod naletom njegove strasti, zadrhta i savi ruke oko njegovog vrata prepuštajući se dodirima. Napokon je imao...bila je tu, u njegovom zagrljaju, osećao je celim telom...uživao u njoj siguran da ga želi istom strašću jer nije mogla sakriti podrhtavanje pri svakom pokretu koju je požuda nosila na krilima ljubavi. Zaboravila je na sve, imajući čistu svest prepuštena uživanju koje joj je pružao u modrim talasima Atlantika na obali koju krasi zlatan pesak nadomak ljudi sa druge strane stenja. Menjao je kada je poželeo, izvlačio je iz nje sve ono što ni pomisliti nije htela. Za trenutak zastade utopivši pogled u njen tražeći odgovor na pitanje...osetila je kako pulsira krv u njegovim venama...zatvorila je oči pružajući mu usne. Oseti kako treperi, telo mu se zateže kada ga steže i priljubi grudi na njegove. Modra se pretvori u sve tonove zlatne, talasi utihnuše pred otkucajima srca dvoje koji se vole...nestade i poslednji bedem, poslednja odbrana pred naletom ljubavi.