Sabah polislerin sesiyle uyandım, bunu da mı görecektim ben ya. Neyse ki bugün çıkacaktım buradan. Selin şikayetini geri geçmiş. Yani sadece bir gecelik burda kalmıştım. Bir rahatlama geldi. Şimdi buradan çıkıp eve gidecektim. Karakoldan çıktım ve bir taksi'ye bindim.
Eve geldiğim de annemin ağlamaktan şişmiş ve kızarmış gözleriyle karşılaştım. " Ya anne yapma ama bir şey olmadı bak. Ben geldim burdayım ağlama artık." Dedim ve yanağına bir öpücük kondurdum. Tamam dermiş gibi kafa salladı ve yüzüne bir gülümseme getirdi. Benimle sarılırken bir yandan da göz yaşlarını silmeye çalışıyordu. Valla ne yalan söyleyeyim annem'in beni bu kadar çok sevdiğini bilmiyordum. Çünkü beni hiç umursamazdı. Tabi işine gelince de çok severdi. Bu olanların hiç birinden haberi yoktu Naz'ın. Telefonu da evde unutmuştum akşam. Ama haftalardır Naz ile bir yerlere gidip gezemiyorduk. Sonra ona mesaj atayım da onunda işi yoksa bugün bizim gezme günümüz olsun nasıl olsa yarın okula ordan da ofise gidecektik.
Odama gidip güzel bir duş aldıktan sonra eşyalarımı giydim. Aşağıya inip annem ile beraber kahvaltımızı da ettikten sonra masayı ve mutfağı toparladık. Annem'den gezmek için izin aldığımda sesini çıkarmadan onayladı. 'Allah Allah noldu bu kadına böyle, melek gibi olmuş. Acaba polislerle anlaşsamda böyle her akşam gelseler mi?' Dedi iç sesim ve güldüm kendi kendime.
Naz'a mesaj attım. " Kanka bayadır gezemiyoruz. Bugün biyerlere gidelim mi?" Yazdım. Cevap yarım saat sonra geldi. Telefona baktım.
Gönderen; kıvırcığım
"Annem tamam dedi ama Atakan bende geleyim diyor."Ay zaten o atlamasa olmaz ben onların flörtleşmesini izlemek zorunda mıyım ya?
Ama şimdi olmaz dersem ikisine de ayıp olucak. Bana 'tamam gelsin'demek kalıyor yinee. Tamam gelsin yazıp gönderdim.İki saat sonra çıkacaktık evden. Nereye gideceğimiz hakkında bir bilgim yoktu. Her zaman ki gibi sadece gezmek istemiştim, nereye gidiceğimizi düşünmemiştim.
***
Naz ve Atakan buluşmuşlar beni bekliyorlar AVM'de. Bu kız ne ara bu kadar satıcı oldu insan bir beni alır giderken. Tabi yalnız kalmak istiyor Atakancığıyla. Pabucumuz dama atıldı. Ben ona böyle mi yapıyordum sanki.
Bende güzelce giyinip evden çıktım ve AVM'nin yolunu tuttum. Oraya gittiğimde Atakan ile dışarıda beni bekliyordu Naz.
"Kardeşim hoşgeldin." Dedi Naz. "Hoşbuldum." Dedim bozuntuya vermeden. Atakan'ın gelmesi bir yandan iyi bir yandan kötüydü. İyi yanı, hesaplar ona kitlenicekti nihaha. Kötü yanı da, beni kardeşimden ayırıyor sürekli yanına alıyordu onu.Güzelce gezdikten sonra bir yerde oturup yemek yedik. Sonra da bir cafe'de bir şeyler içtik. Bu Atakan'ın Naz' a söylediği güzel kelimeler sinirimi bozuyordu. Tabi kardeşimin mutlu olmasını isterim ama yapmacık geliyordu. Sonra da sinema' ya girmek istediler. Ben var mıyım yok muyum bilmiyorum. Kafalarına göre bana sormadan iş yapıyorlar. Sinema'ya girdik aksiyon filmiy'di. Çok sıkıcı.
Film iki saatin sonunda bitmişti. Derin bir 'oh' çektim. Neredeyse patlayacaktım sıkıntıdan. Atakan' a bir telefon geldi, galiba ofisten. Bir işi çıkmış özür dileyerek yanımızdan ayrıldı. "Oh be sonunda gitti. Ne yapmacık şey öyle hiç sevmedim enişte adayını." Dedim Naz bana ters ters baktı ama şirince söylediğim için dayanamayıp alttan alttan sırıttı.
Eve geldiğimizde biraz bizde oturduk ve yarın ne giyeceğimizi tartışıyorduk. Çünkü önce okula ordan da ofise gidicektik stajer olarak.
Saat geç olmuştu, Naz'ı annesi arayıp eve çağırdı ve eve gitti. Bende abur cubur atıştırdıktan sonra üzerimi değiştirip yatağıma geçtim. Tabii kitap okumasam olmaz, kitap okuduktan sonra uyuycaktım. Kitabımın adı 'Aşk olsun(Çocukluk aşkım)'. Çok güzel bir kitap ilgimi çekiyor ve okuyorum bende. Kitapta bir kızla çocuğun aşk hikayesini anlatıyor. Çocuk kızın senelerden beri ilk aşkı ve çocukluk aşkı ama bir şey oluyor kızı bırakmak zorunda kalıyor. Seneler sonra tekrar kızın karşısına çıkıyor. Çok hoş bir kitap neyse çok konuştum biraz okuyup yatıcam zaten. Sabahta erken kalkmak zorundayım yine.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Olsun (Çocukluk Aşkım)
Teen FictionO kadar sevmiştim seni, o kadar bağlanmıştım, Beni bırakıp gittiğin gün bile nefret doluydum ama aşıktım sana. Sensiz nefes alamam, yaşayamam sanmıştım, seni unutamam sanmıştım. Zor oldu ama unuttum ve sen tekrar karşıma çıktın. Yeniden başladı hika...