"Ölen ablanı koruduğun gibi mi?!"

67 13 0
                                    

Bugün normalden daha da kalabalıktık. Artemis avcıları da bize yardım İçin buradaydılar. Arada bir bütün avcılar kızların yanına gidip onlara katılıp katılmayacağımızı soruyorlardı ve ben bu kuralları bilmiyorum. Yani avcı olmak için neler yapmam gerektiğini falan. Azıcık biliyorum e o kadar da cahil değilim yani(!). Kabul ediyorum bazen Annabeth'in yanında çok cahil kalabiliyorum ama bence bu gayet normal birşey yani kimin kızı...
Yakında iki veya üç gruba ayrılacaktık ve her bir grup ayrı bir giant ı yok edecek veya hapsedecekti. Fakat bu olduğundan daha basit geliyor. Bu kadar kolay olmaması gerekiyor çünkü abimle çok zorlanmışlardı ama biz ise anında görevi bitiriyorduk. Kesin bu işlerde bir iş var ama bize bunları zaman gösterecek . Annabeth'in yanına gidip karşısına oturdum ve şüphelerimden ona bahsettim. Bana aslında bu doğru ama bilemeyiz Dedi ve gitti,Liam geminin korkuluklarının oradaki küçük koltuklarda bağdaş kurmuş ve kahvesini içerken beni görmesiyle yanındaki başka bir kupayı da bana uzattı. "Seninle hiç konuşamıyoruz. Nasılsın?" Dedi ona gülümseyerek baktım ve kahvemden bir yudum alıp ona döndüm. "İyiyim teşekkürler ve evet maalesef ki seninle fazla konuşamadık. Bunun için senden özür dilerim. Ee sen nasılsın?", "iyiyim ve özür dilemene gerek yok. Sanırım biraz tedirgin gibisin.Her zaman streslendiğinde veya tedirgin  olduğunda yaptığın gibi dudağını dişliyorsun." Dedi şaşkınlıkla ona bakmaya başladım. Hangi ara beni bu kadar iyi gözlemlemişti ki...
Gece kendi kamarama gitmeden önce Liam ve Nico'yu gördüm ve ilk kez birbirleriyle konuşmalarıydı bu. İstemeden(!) de olsa onların sohbetlerine ya da atışmalarına kulak misafiri oldum.
(N harfi Nico, L harfi de Liam aklınız karışmasın diye sadece bunu böyle yazacağım)
L: Unuttun galiba bu hikayedeki prens benim ve sen de kötü adamsın.
N: Yanılıyorsun seni sevmiyor. Ona kendini zorla sevdiremezsin.
L: zorla olamayacak ki mecbur kalacak.
N: bak Paris'e böyle bir şey yapamazsın ve bu hikayedeki kötü adam kesinlikle ben değilim. Sensin. Onu koruyabilirim ama senin kor-
L:Ölen ablanı koruduğun gibi mi?!

İşte bu bardaktan taşan son damla oldu. Nico resmen Liam'ın üzerine atlayıp elmacık kemiğine bir yumruk attı ve Liam da boş durur mı? Tabi ki hayır... Liam Nico'yu üstünden iterek kendisi üstüne çıkıp ona vurmaya başladı ama Nico ya işlemiyordu. Hemen onları ayırdım ve o sırada da Rachel -kahin olan- yanıma gelip onları ayırmama yardım etti.

Bu Rachel Elizabeth Dare yani kahinimiz🖤

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu Rachel Elizabeth Dare yani kahinimiz🖤

OCEANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin