KILIÇ

62 12 2
                                    

Bölüm şarkımız:Taylor Swift-...Ready for it?
Baykuş işaretli yerde annabeth, ben ve piperdık. Çok karanlık ve ürkütücü bir yer burası. Birden karanlığın içinden büyük bir yaratık çıktı. Korku hissetmiyorum onun yerine sadece hırs ve güçlülük vardı. Hazla yaratığın üzerine koşup kolyemi kılıca çevirdim ve yaratığın kafasını kestim. Annabeth ve piper şaşkınlık içinde bana bakıyorlardı. Onlara hadi işareti vererek depomsu yerin derinliklerine ilerledik.
Bir kılıç ortada duruyordu ve üzerinde annabeth in ismi vardı.

Annabeth kılıcı alınca bir kitap belirdi ve  Annabeth kitabı aldı ve kılıcı kınına sokarak bana uzattı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Annabeth kılıcı alınca bir kitap belirdi ve Annabeth kitabı aldı ve kılıcı kınına sokarak bana uzattı. "Sende dursun" Dedi ve çıkışa ilerledik. Diğerleri yoktu çünkü Clarisse baya bir zamandır uyanmıyor ve gidince hekate'den yardım isteyeceğiz. Çıkışa ilerlerken gölgeler arasında bir hareketlilik fark ettim. Annabeth'in kulağına eğilip ona yukarıya çıkmalarını söyledim. Beni onaylayınca piper a olanları kısaca özet geçtim. Bana dikkatli olmamı söyledi ve Annabeth 'in yanına ilerledi. Annabeth'in kılıcını elime aldım ve kolyemi Kalkan'a dönüştürdüm.

Kalkan bu ve cidden çok hoş

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kalkan bu ve cidden çok hoş

Gölgenin içinden birden hareketlendi ve kılıcımı gölgenin içindekilerinin boynuna tuttum. "Aydınlığa gelin." Dedim ve gölgenin içinden Nico ve Liam çıktı. Şaşkınlık içinde onlara baktım ve kaşlarımı çattım. Nico çatık kaşlarımın arasına dokundu ve yanıma geçti. Liam'a döndüm ve o da bana bakıyordu. "Ne işiniz var burada acaba?", "şey ben sizi korumak için geldim ama Nico'yu bilemem" Dedi Liam. Nico ise Liama önemsemez bir bakış attı. Liam yanıma gelip bileğimden tutarak beni yukarıya ilerletti. Dışarı çıkınca Liam bana sarıldı ve kokumu içine çekip bana gülümsedi. Tam bana bir şey söylemek üzereyken Nico benim elimden tutarak Liam'dan uzaklaştırıp Liam'a tehditkar bir gülümseme sundu. Hala ne olduğunu anlamıyorum ama umarım tahmin ettiğim şey değildir... Anladınız siz onu.-❤️-
Ama beni kimse sevmez ki yani bir ona bakıyorum bir de kendime bakınca olmuyor yani ben kendimi kimse ile yakıştıramıyorum. Ama Nico da tatlı bir çocuk, güçlü , yakışıklı, kaslı... ayy!! Konumuzdan saptık şu an . Her neyse ben de Nico'nun elini tutunca bir kaç dakika Nico duraksadı sonra o da elimi tutup birlikte gemiye ilerledik. Bizi bu şekilde görünce Percy güvertede koşarak kenardan sarktı ve "PARİCOOO!!!" Diye bağırmaya başladı. Herkes "o ne demek ?"dedi ve canım abim Percy de benim ve Niconun isimlerinin birleşimi olduğunu söyledi ve çocuğumuzun işimizi de Percy koyduracağım söyledi. Ben bu sözlerle kızarmıştım. Ve yüzümü Nico'nun boynuna sakladım... Bir dakika Nico'nun boynu mu?! Hazla kafamı kaldırıp ona bakmadan ondan uzaklaşmaya çalıştım. Nico bu halime gülüyordu. Göz devirip gitmeye çalıştım ama nafile! Kolunu belime dolamıştı ben debelendikçe daha da sıkıyordu. Ona sinirle döndüm ve o ise benim burnumu öptü. Bunu görünce Percy kalp krizi geçiriyormuş gibi yaptı ve sonra da beni ondan ayırdı. "Lütfen abisi var burda" Dedi ve herkes gülmeye başladı,Nico da dahil.

OCEANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin