Jeff The Killer

680 44 19
                                    

Nume: Jeffrey Alan Woods
Nume de ucigaș: Jeff the Killer
Se mai numește și:
Jeff Woods
Jeffrey the Killer
Joker-Reject
The Marked One
Ominous Unknown Killer
The Angel of Sleep
The Saint of Death
Ugly Mother Fucker
Jeffy
Jeffer

Replica faimoasă: "Go to sleep..."
Alte replici:
--"I can't believe they actually find him scary.."
--"I will overthrow this kingdom within time.."
--"Sweet Dreams..."
--"I hit 'cause I care!"
--"Just die already!"
--"And remember, if I find you snooping around in my room, I'll kill you."
--"You need some sleep."
--"Jeffrey? Jeffrey is dead, my friend. You can call me... Jeff, the Killer. And as you can see, I'm a lot happier."
--"You know, the only mangle Jack would make out with is the mangled corpse of Toby's sister after she died horribly in the car crash!"
--"Oh shit, uh..Jack quick! drop a beat!"

Ani: 23
Data nașterii: 14 Octombrie 1990
S-a născut în: Philadelphia
Familie: Mama - Margret Woods
Tată - Peter Woods
Frate - Liu Woods
Poveste:

Jeffrey Woods avea 17 ani și era un adolescent normal,desigur,a fost pana când intr-o zi mergea cu fratele său, Liu, la școala, dupa ce s-au mutat in alt oras, și s-au intalnit cu bătăușii cartierului.Liu a incercat sa-l apere pe Jeffrey, însă nu a reușit, așa că Jeff a fost nevoit sa se apere singur, omorându-l pe unul dintre ei.A doua zi poliția le-a facut o vizită, iar Liu a recunoscut in locul lui iubindu-l foarte mult.Jeff a fost invitat la o petrecere, dar acolo era și șeful grupului de bătăuși. Acesta l-a împins pe scari,a aruncat cu alcool pe el dandu-i foc.Jeffrey a stat în spital 3 luni, și a ieșit chiar în ziua în care l-au eliberat pe Liu.Jeff avea pielea alba ca laptele,părul negru ca taciunele,iar ochii săi nu mai erau albastri ca marea,ci gri,la fel ca praful. Ajuns acasa seara,Jeffrey s-a uitat in oglinda din baie,spunând "Nu e perfect...",dupa care acesta si-a tăiat pleoapele, pentru a nu dormii niciodata, și gura pentru a zambii veșnic. Apoi a început să rada psihotic, iar mama sa auzind râsul, s-a dus sa vada ce se intamplase.Vazandu-i fata măcelărită a țipat ingrozita.Jeff a intrebat-o "Sunt frumos?",iar aceasta i-a raspuns "Da...". Auzind-o, Jeff a înjunghiat-o spunand: "Nu-mi plac mincinosii!". Atunci, Jeff si-a omorat fratele si tatăl, recunoscand ca nu a vrut sa facă asta, dar instinctul l-a obligat.In ziua de azi, Jeff colindă lumea căutând victime, iar noul său nume este Jeff the Killer.Spune ca înainte sa ucida spune "Go to Sleep!". Jeff poate fi oriunde, chiar lângă tine, dacă nu ai noroc..

Alte informații:

-În 2008 și-a omorat părinții.
-E bun prieten cu EyelessJack.
-Urăște să i se spună " Jeffrey ".
-Ucide cu sânge rece.
-Este mai agil, puternic și rapid decât poate fi un om normal, datorită lui Slender. Poate să vadă pe întuneric.
-El singur și-a scris povestea pe web 
Aspect:Are pielea albă,par negru, nu are pleoape, gura îi este tăiată


Totul Despre CreepypastaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum