Dormitorul meu era la etaj. Aveam o priveliste bună de la fereastra mea pentru a vedea noii vecini mutandu-se alături dimineața devreme.Erau un bărbat și o femeie care aduceau cutii în casă, trebuie să fi fost un cuplu. Ochii mei s-au indreptat spre o fereastra de dormitor cu un etaj mai sus, care era direct vizavi de fereastra mea. Era deschisă, iar înăuntru era o fată care arăta cam de vârsta mea.
M-a văzut și mi-a aratat să deschid fereastra, si așa am făcut. S-a întins pe fereastră, și-a curbat mâna în jurul gurii și mi-a șoptit: „Incantata de cunostinta, sunt Sarah”.
Am râs: „Incantat de cunostinta Sarah, sunt Sam.”
Ea a zâmbit: „Lasa fereastra deschisă”, a spus ea și s-a dus de la fereastra.
Eram confuz „Sa-mi las fereastra deschisă?” S-a întors cu ceva în mână, apoi mi-a aruncat-o, era un avion de hârtie. Își croi încet și ușor drum prin fereastra mea, pe podeaua din spatele meu.
Am mers și l-am ridicat. În partea de sus era scris „Deschide”.
Am deschis-o și era un mesaj „Hei Sam, voi veni diseară la tine ca sa facem cunostinta!”
M-am gândit că este un pic ciudat și am scris înapoi „Vii diseară? Ce vrei sa spui cu asta?”
M-am întors să-l arunc înapoi, dar ea nu mai era acolo. Fereastra era încă deschisă, așa că am aruncat-o în orice caz, crezând că va răspunde mai devreme sau mai târziu.
Era târziu seara, și încă niciun raspuns din partea lui Sarah. Mama i-a invitat pe noii vecini la cină, m-am gândit că asta a vrut sa zica Sarah cand a spus ca vine în seara asta.
„Dragă vino la cină!” A strigat mama.
Am coborât in sufragerie pentru a sta la masă, dar nu am văzut-o pe Sarah, doar pe părinții ei. Nu m-am putut abține să nu întreb: „Unde este Sarah?” Bărbatul și femeia s-au uitat la mine de parcă aș fi un ciudat pentru ca am pus intrebarea asta, „Scuza-mă?”, A spus bărbatul. Am repetat: „Sarah, fiica ta, unde este?”
Femeia își ridică mâinile acoperindu-și gura, cu lacrimi care îi curgeau pe față. Bărbatul stătea: „Fiica noastră a murit acum un an într-un accident. Nu știu ce incerci sa faci acum, dar este indeajuns. ”
Amândoi au ieșit din casă imediat, mama s-a uitat la mine: „De ce ai facut asta fiule? Doar du-te în camera ta! ”
Nu puteam să vorbesc, eram confuz si socat in acelasi timp. M-am întors în camera mea, am aprins lumina și m-am întins pe pat. Apoi, un avion de hârtie a zburat prin fereastra mea, aterizând pe podea. L-am ridicat și m-am uitat pe fereastra.
Sarah stătea acolo în întunericul camerei ei.Inima îmi bătea. S-a apropiat până când lumina lunii ii lumina fata, cu ochii întunecați și pielea cenușie. M-am uitat în jos pentru a citi mesajul.
“În spatele tău.”
Luminile din camera pâlpâiau, podelele din spate scârțâiau, o șoaptă întunecată în ureche mea s-a auzit, „Incantata de cunostinta, Sam”.
*NotaAcum un an făceam capitole numai cu personaje creepypasta, mereu după același model. Acum ca m-am reapucat de carte m-am decis sa fac capitole și cu povesti/legende.
Sper că va place :>