Nume de criminal:Eyeless Jack
Jack
EJ
The Creature
Ani:necunoscutPoveste:
Jack împreună cu familia sa a avut un accident. Mergeau cu mașina pe munte, până când aceasta a derapat și a căzut într-o rută. Jack a fost singurul supraviețuitor, dar nu a ieșit bine de acolo. În accident și-a pierdut ambii ochi. Partea ciudată a fost ca el putea vedea bine, nimeni știind cum. Din cauza durerii, și-a vopsit pielea în albastru-negru cu o substanță ciudată găsită. Și-a acoperit față cu o mască. Din ochi a început să-i curgă aceea substanță neagră, care pur și simplu i-a gaurit masca. Mai apoi a început să simtă lucruri ciudate, precum foamea de a mânca un rinichi al unei persoane, iar într-o zi a pus-o în aplicare. Noaptea el a venit în camera unei fete pe geam, i-a smuls rinichiul și l-a mâncat cu pofta.De atunci, nu mai mănâncă nimic altceva decât rinichi cruzi.
Alte informații:
Aspect: Are pielea inchisa la culoare, cu o mască albastră fără gura sau nas. Din ochi în curge o substanță neagră.Din perspectiva unei victime:
Doi frati (Mitch si Edwin) s-au mutat intr-o casa noua.
Dupa o saptamana Mitch a inceput sa auda sunete in afara casei pe la ora 1 noaptea.
Urmatoarea noapte a auzit un sunet mai puternic, de parca cineva ar fi deschis fereastra. Dimineata Edwin și-a scăpat cafeaua cand l-a vazut pe Mitch.Avea o taietura adanca pe fata.S-au dus la spital, iar doctorul i-a spus că i-a dispărut rinichiul. Mitch și-a ridicat bluza și a vazut o cusătură în partea rinichiului
Pe la mijlocul nopti Mitch s-a trezit si a vazut o creatura care purta o gluga neagra o masca albastra si cu doua abisuri negre pe post de ochi din care curgea un lichid negru.A luat repede camera foto si a facut o poza.
Dupa ce a facut poza creatura a incercat sa smulga plamani lui Mitch.
Mitch scapa din casa, fuge înspre padure, se impiedica si lesina.Se trezeste in spital unde află că creatura i-a omorât fratele, iar părinții o să vină să îl i-a acasă.
Mitch se intoarce inapoi la casa ca să își i-a lucrurile si isi gaseste fratele mort. În mână lui era ceva bizar. Când s-a apropiat puțin, Mitch și văzut rinichiul pe jumătate mâncat. Atunci a țipat și a rămas cu traume majore.Alte informatii:
-Daca ii este foarte foame va manca si alte organe
CITEȘTI
Totul Despre Creepypasta
HorrorMituri,povesti,legende,intamplari paranormale,Creepypasta...