Nume:Benjamin Lawman
Nume de criminal:Ben Drowned
Ben
Benny
Drowned Kid
Replica:"You've met with a terrible fate, haven't you?"
"You shouldn't have done that"
"Game Over,Babe'
"I'm glad you did that."
Ani: 16
Data nașterii: 1990
S-a născut în Boston
Familie: Philip Lawman (tatăl) sau Hank Hubbard
Sarah Lawman (mama) sau Diana Hubbard
Matt Hubbard (fratele vitreg)Nici nu stiu care e defapt familia lui, în poveste nu este nimic legat de Matt, iar dintr-un ziar reiese că Philip și Sarah Lawman sunt părinții lui.
Poveste:Ben era un copil obisnui,care nu avea o viata tocmai frumoasa,tata sau era betiv,iar copii si bateau joc de el la scoala.Dar lui nu ii pasa.Acesta si-a luat un joc abia lansat "The Legends Of Zelda".Era asa nerabdator sa il joace,incat s-a jucat zi si noapte.A jucat asa mult,incat a ajuns la ultimul nivel.Se intristase,deoarece daca termina jocul,se intorcea la viata lui oribila,iar daca il lua de la capat,nu mai avea acel farmec.
La un moment dat,tatal lui la dus la un lac,ca sa se scalde.Ben era foarte fericit,deoarece nu mai putea termina jocul.Cand a ajuns la lac,tatal sau a inceput sa bea,iar Ben a inceput sa il stropeasca in gluma cu apa.Tatal sau s-a enervat si i-a zis ca nu a trebuit sa faca acest lucru.A intrat in apa si l-a ineaca pe Ben,iar acesta a murit..
Se spune ca daca ajungi la ultimul nivel din Legends Of Zelda,Ben v-a iesi din ecran,iar inaite sa te omoare,iti va zice : Nu ar fi trebuit sa faci asta.
Alte informații: A murit pe 23 Aprilie 2002 la varsta de 12 ani
Daca nu înțelegeți: El a reinviat dupa ce a murit,si de atunci a inceput viata lui.Deci are 16 ani,iar ziua lui este considerata pe 23 Aprilie.
Il poti intalni in jocul Legends Of Zelda si Cleverbot
E ca un virus
Nu are nicio legatura cu Sally Wiliams.Fanii au crezut ca daca amandoi sunt mai mici pot fi impreuna..
Poate încărca/porni electrocasnice și electronice doar atingându-le.
Mama sa a murit la o zi după ce l-a născutAici este o scrisoare scrisa de Ben Drowned,nu Lawman:
"FATE. DO YOU BELIEVE IN IT? IF SO, I WONDER IF YOU POSSESSED ENOUGH CLAIRVOYANCE TO REALIZE THAT I WOULD BE YOUR FATE.
CAN YOU FEEL YOUR FINGERS BEGIN TO TREMBLE? YOUR HEARTBEAT INCREASE? THE SINKING FEELING OF DREAD AS YOU START TO REALIZE.. AS IT ALL STARTS COMING BACK TO YOU.. TELL ME, WHAT DOES THAT FEEL LIKE? WHY DID YOU CONTINUE TO WATCH THAT POOR DIMWITTED YOUNG MAN? DID YOU SINCERELY WANT TO HELP HIM? WAS IT MORBID CURIOSITY? PERHAPS YOU JUST HAD SOME TWISTED INTEREST IN WATCHING HIM FALL. HE HAS SERVED HIS PURPOSE AND OPENED THE WAY TO YOU. IT'S BEEN A WHILE SINCE WE'VE SPOKE. HAD YOU ALREADY FORGOTTEN THE LAST TIME? SOON IT WON'T MATTER. IT BEGINS AGAIN. BUT.. IT ISN'T AMUSING WITHOUT A STRUGGLE: WITHOUT A CHALLENGE.
SO I INVITE YOU. COME. RALLY TOGETHER WITH THE OTHERS WHO ARE DAMNED. TRY TO FIGHT FOR YOUR PATHETIC EXISTENCE. JUST AS HE DID. YOU WILL FAIL. BUT I WANT YOU TO TRY. YOU REMEMBER HOW TO FIND ME. HOW TO FIND US.
YOU CAN'T FIGHT FATE."
Iar aici este traducerea (e foarte proasta help):
"Moartea..Tu crezi in ea?Dacă da, mă întreb dacă tu ai posedat suficient "clairvoyance" pentru a realiza ca as vrea sa fiu eu moartea ta.
Poti simti degetele tale cum tremura?Cum bataile inimii tale cresc?Ai inceput sa realizezi ca sentimentele tale de frica se afunda?..Toate astea vor incepe de la tine.Spune-mi,cum se simte asta?De ce continui sa te uiti la acest tanar lipsit de putere?Vrei tu,cu sinceritate sa il ajuti?Este asta o curiozitate moarta?Poate ai avut doar un interes deosebit pentru a-l vedea cazand.El si-a servit scopul si a deschis calea pentru tine.A fost momentul cand am plecat.Deja ai uitat acea vreme?Deci,nu conteaza.Se va intampla din nou.Dar...nu e amuzant fara o lupta : fara o provocare.
CITEȘTI
Totul Despre Creepypasta
HorreurMituri,povesti,legende,intamplari paranormale,Creepypasta...