"Copiii Lunii" a fost un cult compus din mai mulți membri, de la adolescenți la adulți tineri, și, eventual, membri mai în vârstă. Ei par să se închine unei zeități de lună, pe care o numesc Luna.
A fost dezvăluită de către Rosa că BEN are o legătură cu ei și era cel mai probabil este si un membru.
Copiii Lunii au fost înființați, cel mai probabil de către conducătorul lor, Tatăl. Membrii tineri nu au primit "șoaptă" de la Luna,cum primeau si cei mai in varsta
Kelbris a fost primul care a primit șoaptă de la ea, despre care se spune că detaliază modul în care se va sfârși lumea. Cu toate acestea, el a fost mai tarziu gasit mort prin electrocutare; nu s-a determinat dacă moartea lui a fost ascensiunea sau jocul greșit.
Kelbris:
2002
În acest timp, Ben sa implicat în cult. Ca rezultat, el a devenit subiectul unei încercări eșuate de ascensiune pe 23 aprilie. Metoda folosită în ritual a fost înecarea.
2010
Jadusable a dobândit un cartuș bântuit de la un bătrân în timpul celui de-al doilea an de colegiu. După ce BEN a scăpat, a renunțat la canalul de YouTube al lui Jadusable, care a condus utilizatorii la site-ul youshouldnthavedonethat.net, un nou site achiziționat de către copiii Lunii.
Site-ul a arătat că intenționează să se mute pentru a păstra unul sau mai mulți foști membri dintr-un motiv necunoscut. Printre ei a fost Alex, care a spus că este cel mai mare războinic al cultului. Primul eveniment întâlnit de utilizatori a fost ascensiunea lui Nekko, care nu a putut fi prevenită. În următoarele zile, utilizatorii au avut o mână în încercarea de a preveni disparițiile lui Ifrit și Rosa, ambele nereușind. Utilizatorii au început să-i ajute pe Alex să scape, deși succesul acestei încercări a rămas ambiguu.
2011
Până în 2011, câțiva membri lipsiți sau morți ai Copiilor de Lună fuseseră prinși în interiorul lui Wayward Horizon, o secțiune de forum ascunsă în cadrul lui Hubris. Mai târziu, o serie de tăieturi din ziare au sugerat că Duskworld23 a fost ucis în casa lui, explicându-și prezența pe Wayward Horizon.biguous.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Copiii Lunii au avut două credințe pentru ocazii diferite. Unul a fost crezul lor oficial, iar celălalt a fost folosit pentru ceremoniile de inițiere. Ortografia nu a fost modificată.
Prima ceremonie, "Crezul"
[Participanții trebuie să poarte masca lor]
"O, tata, imi dau voie sa o faci de o saptamana
Luna ilumineaza calea noastra
Ne-am nascut sufletele la tine
La ceea ce va duce la sfarsit
Ne imprumutim cu harul vostru infinit
Putem primi cea mai mare slavă a tuturor ne urcăm în ceruri
Suntem copiii Lunii
Suntem îngeri morți"
A doua ceremonie (cand cineva intra in cult)
"Prin sângele meu, așa cum o trag aici
Mă dedică să-mi slujesc eu toate legăturile din viața mea veche
Cei care m-au îmbrățișat sunt lipsiți de sens
Cei care m-au crescut sunt fără speranță
Cei care m-au iubit sunt fără valoare
Ma purta acum această mască pentru a simboliza transformarea mea
Ca un copil ce învață să meargă așa invata sa zbori.
[Pauză de la ceremonia de mască]
Cu aceste cuvinte, mă angajez la noua mea familie
Că, deși această mască poate să-mi părăsească fața
Cicaturile care simbolizează devotamentul meu nu vor dispărea niciodată
Acum mă nasc adevărat"
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Datând din 1998, un Moonchild numit Kelbris a primit mai multe șoapte de la Luna. Ordinul era încă tânăr și Kelbris a fost primul membru cu care a fost vorbit de ea. Mai degrabă decât Ascensiunea lui, aceste șoapte îl informau despre cum va veni sfârșitul. Șoaptele erau scurte și vagi, detaliate mai jos:
"Ei se desprind de închisoare"
"Engulf lumea"
"Omul va fi trădat de slujitorii săi și voi fi scos din cer, consumând totul"
Merită remarcat faptul că numărul trei este raportat de Kelbris că a fost spus de mai multe ori, uneori între cuvinte, uneori chiar între litere, așa că se presupune că există o anumită semnificație acolo. Kelbris a fost mai târziu găsit electrocutat - indiferent dacă era o joacă greșită sau că o Înălțare nu a fost niciodată determinată. Desi a fost transcendent, descoperirea lui Kelbris la transformat intr-o figura legendara in cadrul Lunii Copii si o mare parte din Ordin este astazi bazata pe acea profetie.
E posibil ca Mr. D si BEN DROWNED sa fie aceeasi persoana.
CITEȘTI
Totul Despre Creepypasta
HorrorMituri,povesti,legende,intamplari paranormale,Creepypasta...