Nume de criminal: Candy Pop (baiat)
Candy Cane (fata)
Ani: Multi :))
Poveste: Exista putine informatii despre ei.Legenda lor a aparut acum sute de ani.Ei au fost decalrati fiind daruri de la regina Irlandei pentru copii ei.Cei doi bufoni iesesau din cutii de jucarii.Femeia,este descrisa ca avand culoarea ochilor roz, stralucitori in umbra .Parul ei este de un albastru deschis,prins in patru cozi.Clopoteii aurii sunt asezate la sfarsitul cozilor.Ea,poarta o fusta albastra ,cu putin roz,iar gat o curea de aceeeasi culoare.Candy Cane este cunoscuta fiind sora lui Candy Pop.Candy Pop are parul albastru-neon,prins in trei cozi,avand la sfarsit clopotei argintii.In sec. XV nu exista albastru neon,spunand ca este o coruptie aceasta legenda.Imbracamintea lui Candy Pop este o tunica stransa de piele,cu o haina cu maneci lungi de valet,purtata dedesubt,multe clopotele la brau.Se spune ca ambii gemeni au clopotei la pantofi,limbile lungi si urechile ascutite.Gemenii sunt cunoscuti vorbind la unison,in acelasi timp,iar cand au fost intrebati cine sunt,s-au descris ca fiind uniti intr-un "cablu" spiral,conectati pentru totdeauna,iar destilele lor se impletesc.Au fost unul,acum sunt doi.Gemeni sau doua jumatati este la fel.Acesta este el,unul dintre cele doua.Amintirile vechi au un un ecou mai mare.
Personalitatea lor este capricioasa si plina de prostie,dar cu indicii de manie si disperare.In original,legenda lui Candy Pop si Candy Cane par a fi obligati sa stea in cutiile lor la inceput,si de al convinge pe tanarul print sa ii elibereze.Odata eliberati,Candy Pop si Candy Cane devin criminali,omorand intreaga familie regala.
In legenda mai moderna,Candy Pop vine la o fata pe nume Alexa,aproape moarta din cauza unui accident de masina,si continua sa o chinuiasca psihic.Aceasta legenda,omite aparitia lui Candy Cane,dar s-a sugerat ca Candy Pop si Candy Cane au interese diferite,pe care le vor acoperi in urmatoarea legenda:
Un alt cercetator al fratiilor Candy,descopera ca nu numai da se bucurau de uciderea copiilor,dar au si o slabiciune pentru molestarea lor.Acestia ii mancau pe copii dupa ce ii omorau.Puterea si abilitatile lor erau sa se transforme in ceata.Candy Pop are un ciocan mare,care poate sparge piatra,provocand cutremure.Aceste puteri sunt neconfirmate.
Alte informatii : Se intelege bine cu L.J, April Fools si Lunatic Lunisira
Altceva nu am mai găsit, stiu ca unii au așteptat de mult un capitol, sorry sorry sorry <3
Promit ca următorul capitol o sa fie puțin mai interesant:)