SlenderMan

359 17 8
                                    

Nume:Slenderman
Poveste:Inainte de a-și castiga reputatia sub numele de "Slenderman",Henric era un copil normal ca toti ceilalti,pana la varsta de 14 ani,cand toate lucrurile din viata sa s-au schimbat .Parintii lui au luati decizia ca e destul de mare sa-i spuna ca a fost abandonat si aruncat in padure,mai apoi gasit de ei.Henric,cand a auzit veste,a fost distrus.Nu a putut sa reziste.In final, a intrat in depresie.Nu manca,nu bea,nu dormea.Era foarte slab si palid. Tot ce facea era sa stea in camera sa plangand,pana intr-o zi de iarna,cand cineva batu la usa lor.Henric a decis sa-i deschida.Nu era nimeni

"-Copii tampiti".Cand s-a intors,o panza alba i-a fost legata pe toata fata.Nu a mai putut sa o dea jos.Panza avea o substanta ce l-a facut sa orbeasca,sa nu mai simta si sa nu mai auda.Cu timpul acestea i-au revenit,dar fata lui a ramas alba si goala.

A jurat sa omoare fiecare copil fericit,sa ii faca sa se simta la fel ca si el,

A jurat sa omoare fiecare copil fericit,sa ii faca sa se simta la fel ca si el,

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Aici este o intamplare in care apare Slender

Dupa ce s-a trezit,tresarind un pic,s-a pus inapoi in pat pentru cateva secunde,intinzandu-se pentru a aprinde veoza de pe noptiera.A incercat sa-si aminteasca ce a trezit-o din somn.A verificat cat este ceasul si a obesrvat  ca era miezul noptii.Stiind ca somnul o parasise de tot,se gandise sa mearga in bucatarie.Pe masura ce trecea prin usile camerelor, a cuprins-o un fior ce se raspandise in tot corpul. "E doar din cauza iernii" isi spuse ea,concentrandu-se mai tare pe cafea.Se tot uita la usa din fata.Aceasta era acolo,normala ,ca intotdeauna.Fata nu vedea nimic neinregula cu aceasta.

Se intorsese la cafea,incercand sa evite sentimentul de neliniste ce o cuprinsese.S-a intors inapoi in dormitor cu ceasca in mana.Cand a ajuns la usa din fata,a decis sa arunce o privire prin gaura cheii..ar fi ajutat-o sa se calmeze.Nelinistea si frigul se inrautatea cu fiecare pas pe care il facea spre usa.A apasat pe clanta rece,si s-a uitat pe gaura cheii.La inceput ea a vazut doar bezna, si parea un fel de vartej..Cand a clipit,bezna s-a dus.Si-ar fi dorit sa nu se intample asta.In locul acesteia , ce putea sa ghiceasca,se afla odata un om,cu mainile si picioarele  inumane de lungi,tentacule ce ieseau din spatele acestuia ce se ramficau la varfuri.Era imbracat intr-un costum negru.Cea ce era infernal era fata sa,care era complet goala si alba.

Femeia se indepartase de usa.Isi pierduse echilibrul,iar fata cazuse, iar cafeaua s-a imparstiat peste tot,arzandu-i picioarele.A inceput sa se tarasca departe de usa.Mintea ei nu ii juca feste.S-a ridicat si a incercat sa fuga spre dormitor.Usa se deschise un un scartait lung.A alunecat iar s i a dat cu capul de un perete,spargandu-si capul,iar apoi lesinand din cauza durerii.

Dupa aceea,totul era bezna.

"-Nicol?"

O voce a trezit-o din transa ei.Cand si-a intors privirea,a ramas speriata de doctor.Azi-dimineata a fost dusa la urgente,spunandu-i ca Liza,sora ei era acolo.Inainte de a intra in salon,medicul de garda a tras-o intr-o parte,insistand asuprafaptului ca trebuie sa vorbeasca despre ce s-a intamplat.Expresii precum automutilare au fost spuse de mai multe ori.Nicol,simtind cum picioarele i se inmoaie,nu a inteles totul.Ea nu intelesese in totalitate de cea ce i s-a transmis,pana cand a vazut -o cu ochii ei.Sora ei avea bandaje in jurul capului,care trebuia sa ii acopere atat ochii,cat si urechile.Doctorii au sugerat ca ochii au fost scosi cu brutalitate si in ureci erau infipte creioane,pentru a nu mai putea auzi ceva,sau pe cineva.

Totul Despre CreepypastaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum