Nume: Masky=Tim
Hoodie=Brian HaightPoveste:Masky si Hoodie fac parte din Proxy,alaturi de Ticci Toby.Acestia nu au fost din totdeauna membrii.Au fost oameni obisnuiti.Totul a inceput intr-o zi de toamna.Brian era student la cinematografie,iar Tim,era cel mai bun prieten a lui Brian.Brian s-a gandit sa faca un documentar despre activitatile paranormale.Trecura cateva saptamani,iar Brian ii spusese lui Tim ca se va muta.Acesta fusese foarte surprins de decizia lui.
Dupa cateva luni,Tim se plictisea ingrozitor si a decis sa se plimbe prin padure,asa cum facea si Brian cand filma.Acolo se intalnise cu o creatura inalta,in costum si fara fata.Dupa cateva saptamani devenise proxy.Avea o masca alba,si se numea Masky acum.
Pe cand Brian filma noi videoclipuri,Tim/Masky il urmarea,si uneori il impiedica sa faca anumite lucruri.
Nu dupa mult timp,Brian gasise o masca neagra ciudata si niste manusi in casa.Si l-ea pus,iar cand s-a intors a vazut creatura inalta pe care o filmase de cateva ori,si langa el,baiatul cu masca alba.De atunci, Brian a devenit Hoodie,proxy al lui Slender.
Alte informatii:
A pus filmuletele pe Youtube,pe un canal numit : Marble Hornets
Au fost proxy dupa Toby.
Nu exista dovezi dar,lui Masky ii place CheeseCake
In mare parte,nu existau sanse ca Brian sa devina Hoodie,deoarece ei stau mereu impreuna,iar in alte videoclipuri apare doar Masky.
Masky/Timothy:
Brian Haight / Hoody:
CITEȘTI
Totul Despre Creepypasta
TerrorMituri,povesti,legende,intamplari paranormale,Creepypasta...