MR. Trenchfoot

266 15 0
                                    

Nume:Mr. Trenchfoot
Poveste: 

In aceea noapte,aerul din transee era rece.Era tarziu,iar un tanar soldat pe nume Arthur era de garda.Transeele erau construite in forma de labirint si erau foarte extinse.Era imposibil sa te lovesti de alti soldati.Se auzea doar sunetul ploii si al vantului.

Arthur isi cara pusca pe umar.Fusese instruit sa faca asta,si era misiunea lui ca fiecare noapte sa se uite dupa, dusmani.Desigur,in garnizoana mai erau alti soldati instruiti,dar nu puteau sti niciodata care era planul inamicului.Lumina acoperita de ploaie ii ingreuna slujba mai tare in aceasta seara.In sarcina plictisitoare de a patrula pe ruta lor normala, a continuat,desi vremea era din ce in ce mai rea.In acest moment,Arthur nu putea vedea mai mult de 10 metri in fata lui.A fost invatat să nu lase munca niciodată, indiferent de situație.
După câteva minute în care vântul sufla, Arthur încerca cu toată forta să-și mențină echilibrul, însă cazu în genunchi. Transpirația era prezența pe chipul său.
Vântul a încetat, făcând posibilul de a vedea în fața. Își ridica privirea. Zari pe cineva necunoscut, asa ca făcuse cea ce a fost învățat: să ridice arma. Avea capul creaturii în vizor.
"-Hei! " Tipa către aceea ființă.
Aceasta se întoarse, ochii săi întâlnindu-i pe cei a lui Arthur. Erau luciosi și lipsiți de viață. Avea pielea neagră, cu gheare în loc de degete.
Creatura nu se mișca. Arthur apasă pe trăgaci.
Figura tresări, dar glontul nu o nimeri.A scapat arma pe jos din cauza spaimei.S-a aplecat sa o ridice,dar era prea tarziu.Creatura alerga spre el.A scos pistolul si a tras cateva gloante spre el,insa fara rezultat.Creatura s-a inapustit asupra s-a.L-a injunghiat,clipa in care Arthur si-a dat seama ca avea gheare lungi.Isi puse mana pe rana si il intrebase.

"-C-cine esti?'' spuse barbatul.

"-Eu,baiatul meu,sunt Domnul Trenchfoot"

Atunci alti soldati au venit cu lanternele aprinse .Creatura a fugit in intuneric.Nimeni nu l-a crezut pe Arthur,crezand ca un animal salbatic l-a atacat,iar acesta,din cauza spaimei a  innebunit.

Nimeni nu l-a crezut pe Arthur,crezand ca un animal salbatic l-a atacat,iar acesta,din cauza spaimei a  innebunit

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

informații:Urăște lumina


Scuze ca e putin si ca  a durat atat ^^

Totul Despre CreepypastaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum