Nume:Rake
SkinwalkerPoveste:
În vara anului 2003 ,niste evenimente ce au avut loc in SUA ,ce era implicat o creatura ciudata ce arata ca un om.Sunt putine informatii despre aceasta,si despre oamenii ce au intalnit aceasta creatura.Din pacate,interviurilele cu martori au fost sterse ,insa aminitrile acestora au ramas,majoritatea incercand sa caute raspunsuri pana in ziua de azi. Colaborările care au avut loc in anul 2006,au acumulat peste 2 mii de duzine de documente din sec. al 12-lea,pana in prezent,ce fac referire de la aceasta creatura:Acesta este un bilet de adio lasat in anul 1964:
"Pentru ca ma pregatesc sa-mi iau viata,este necesar sa va calmez si sa va spun ca nimeni nu are nicio vina pentru asta.Odata ce m-am trezit,i-am simtit prezenta.Odata ce m-am trezit,i-am vazut forma.Odata ce m-am trezit i-am auzit vocea si l-am privit in ochi.Nu pot sa adorm,fara frica.Nu stiu ce o sa se intample."
In anul 1980 o scriere intr-un jurnal spune cam asa:
"Am avut parte de cea mai grozava teroare.I-am vazut ochii cand i-am inchis pe ai mei.Sunt ca niste viziuini negre.Ma priveau si ma strapungea mana lui umeda...Nu o sa mai dorm.
In 1971 jurnalul de bord al unui marinar avea un paragraf care suna cam asa:
"A venit la mine in somn.De la picioarele patului am simtit o senzatie.. Trebuie sa luam totul.Sa ne intoarcem in Anglia.Nu trebuia sa ne mai intoarcem aici....Asa ne-a cerut Rake..."
Aceasta poveste este de la un martor din anul 2006:
"In urma cu 3 ani,tocmai ce ma intorsesem dintr-o excursie la Cascada Niagara cu familia pe data de 4 Iulie.Eram cu totii foarte obositi.Dupa o zi lunga de condus.Deci,sotul meu si cu mine am pus copii direct in pat,cum am ajuns acasa.M-am trezit cam pe la 4 dimineata crezand ca sotul meu s-a dus la toaleta,am tras cearceaful in partea mea,profitand de lipsa sa.Am realizat ca sotul meu era langa mine.Mi-am cerut scuze.Cand s-a intors cu fata spre mine,gafaia si si-a tras picioarele de la capatul patului atat de repede incat era sa ma arunce jos.M-am asezat inapoi,si nu a spus nimic.Dupa ce mi s-a obisnuit ochii cu lumina,am vazut ce i-a cauzat reactia ciudata.L capatul patului statea un barbat dezbracat,sau mai bine un caine fara blana.Pozitia corpului era cam ciudata.Parea lovit de masina,sau ceva de genu.Dintr-un motiv s-au altul m-am speriat.Am incercat sa-mi dau seama de aparitia lui.Trebuia sa il ajut?Sotul meu ii cerceta bratul si cotul.Se uita ba la mine,ba la creatura.Intr-o fractiune de secunda,darandu-se foarte repede,a ajuns la mai putin de un metru de sotul meu.Stand nemiscata uitandu-se la el,aceeasta si-a pus mana pe genunchi,si a fugit repede pe hol.Apoi s-a indreptat spre camera copiilor.Am inceput sa tip si am fugit repede catre intrerupator ca sa aprind lumina.Voiam sa il opresc inainte de a le face rau copiilor.Cand am ajuns pe hol lumina de la dormitor era destul de puternica,asa ca l-am putut vedea,stand ghemuit si cocosat,si s-a uitat la mine plin de sange.Am aprins lumina din camera copiilor,si am vazut-o pe fiica mea aproape moarta.Creatura a fugit pe scari,iar eu cu sotul meu am incercat sa o ajutam pe fiica noastra.Era extrem de ranita.Ultimele ei cuvinte din viata au fost "He is The Rake."Am luat-o repede si am dus-o la spital,insa sotul meu a intrat cu masina intr-un lac.Orasul in care locuiam era destul de mic,de aceea barfele circulau destul de repede.Politistii au fost de ajutor la inceput,iar ziaristii locali erau foarte interesati.Oricum,povestea nu a fost niciodata publicata,iar televiziunea nu a vrut sa prezinte despre acest subiect.Pentru mai multe luni,impreuna cu fiul meu Justin am stat la un hotel de langa casa parintilor mei.Dupa ce ne-am intors acasa,am incercat sa gasim raspunsuri pe cont propriu.Chiar am reusit sa gasim un barbat din orasul invecinat ce a avut parte de o experienta asemanatoare.Ne-am intalnit si am vorbit despre acest subiect.El mai cunostea alte doua persoane,care au avut experienta cu aceasta creatura .Am reusit dupa doi ani de cercetari pe internet sa avem o colectie de marturiri si dovezi referitoare la aceste experiente asemanatoare,dar niciuna dintre aceste surse nu ne dadeau informatii concrete sau detalii prea amanuntite .Pe o revista,scria ca la pagina 3 scria un articol depre The Rake.Insa,cand am deschis la pagina respectiva,nu era nimic de folos.Am inteles ca la mai multi oameni le-a vorbit,printre care si fica mea.Asta ma facea sa ma intreab,daca creatura ne-a mai vizitat inainte de a o omori.Am pus un microfon langa patul meu si l-am lasat pornit pe toata durata noptii,pentru 2 saptamani.Mi-a luat o ora ca sa ascult inregistrarea dintr-o singura noapte,si asta la o acceleratie de 8x a fisierului.In prima zi,din a treia saptamana,microfonul a inregistrat ceva diferit.Din cate mi-am dat seama,undeva in camera se auzea un sunet strident,patrunzator.Nu am mai lasat pe nimeni sa mai asculte asta.Cred ca am mai auzit acest sunet si inainte...Atunci cand statea in fata sotului meu.Cred ca vorbea..nu imi amintesc sa fi auzit creatura vorbind,dar la ascultarea inregistrarii m-a adus cu gandul la asta.
Alte informații:Rake se fereste de lumina.
The Rake are un fel de "ruda" (în capitolul următor.)Apropo: Se face anul asta film cu el XD
O batranica a povestit despre el:
CITEȘTI
Totul Despre Creepypasta
HorrorMituri,povesti,legende,intamplari paranormale,Creepypasta...