Nume de criminal:Laughing Jill
Ani:298Poveste:
Laughing Jill a fost creata ca o femeie contra parte a lui Laughing Jack.Acest lucru sa intamplat cu aproximativ 80 de ani inainte sa apara Jack.Jill a fost creata exact ca el,de un copil cu imaginatie,o fata pe nume Maria.Fata a creat o cand avea 6 ani.Jill era foarte colorata,rochia ei fiind in culorile curcubeului,si era mereu fericita.Maria se juca mereu cu ea.Parintii au considerat o faza normala pana cand lucrurile s-au inrautatit.De la varsta de 6 ani pana la 10,Maria se juca mereu cu ea,iar parintii deveneau tot mai ingrijorati.Au crezut ca e nebuna,pana la varsta de 12 ani cand au trimis-o la un spital de boli mintale,pentru ca pretindea ca vedea obiecte si lucruri nerealiste.Lucrurile deveneau tot mai rele pentru Jill.Care usor a inceput sa se decoloreze,din cauza fetei.
Intr-o zi,au lasat-o pe Maria,afara ca sa o testeze,pana cand a vazut-o pe Jill.Ea a mers,si le-a spus medicilor.Maria a inceput sa tipe si sa planga,deoarece voia sa se joace cu Jill,Pana cand unul dintre medici i-a pistolul si trage in Maria.Atunci haosul s-a terminat.Jill innebuni,deoarece ca prietena ei a fost ucisa.Din acel moment,toate culorile ei au disparut,ramanand doar nuante de alb si negru.Inmormantare era peste cateva zile,Iar Jill incepuse sa devina un criminal.
Mama Mariei,acasa,a gasit corpul unui medic,decedat,agatat de candelabru.Aceasta a tipat,de frica,privind trupul neinsufletit.S-a uitat la picioare,unde a privit cum ochii ii erau legati de ele.Toti dintii lipseau.Era si mai ingrozita cand a vazut pe perete,scris cu sange proaspat : Esti urmatoarea.Mama Mariei era inspamantata,cand de nicaieri a aparut o femeie.Jill a prins-o de brat pe mama,si a trantit-o direct in dulapul cu cani si farfurii de portelan.Jill,s-a aporpiat,si a prins-o de gat cu ambele maini,atunci,mama Mariei i-a infipt o bucata de sticla in ochi,lasandu-i vaga speranta de a scapa.Femeia a scos ciobul iar intre timp ii picurau stropi de sange negru de pe sticla din ochi,apoi a disparut,si a aparut in spatele mamei,taind-o in doua cu drujba ei.
Sangele s-a imprastiat pe toti peretii,si o balta mare de sange a aparut.Jill a inceput sa rada incontrolabil.Tatal Mariei a intrat in casa,si a inceput sa tipe,cand si-a vazut sotia si doctorul morti in bucatarie.Apoi a vazut ce scria pe perete: "Jill a fost aici"
Au trecut cativa ani de atunci iar Jill inca se preocupa cu ucisul,pana cand a intalnit pe cineva,un barbat misterios,numele lui fiind Jack.Desigur,ea nu a fost atasata de el,de prima data.Chiar avea sentimente rele pentru Laughing Jack.Intr-o zi ea a decis sa-l spioneze pentru activitatile sale.Afland mai multe despre el,s-a hotarat sa se intalneasca cu el,dar nu direct.Planuia sa-l atace.O lupta stransa s-a dat intre ei,pana cand au observat ca au aceleasi trasaturi,par,nasochi,culoarea pielii,si chiar si dungile.S-au salutat,si de atunci ea s-a calmat.Au inceput sa ii para multe intrebari.Ei doi..nu puteau fi frati..nu?
Alte informații: Jill traieste alaturi de Jack
Ei se consideră frați, dar nimeni nu stie ce suntWăăăi vă multumesc din tot suflețelul meu că imi votați cartea. Sunteti cei mai taaari
CITEȘTI
Totul Despre Creepypasta
HorrorMituri,povesti,legende,intamplari paranormale,Creepypasta...